Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Jeeeeemig Dolce, wát een #$%*&^(#$@). Zó, dat is er uit. Een vriendin van mij zegt altijd: 'mannen zijn jagers'. En hij is daar toch wel hét voorbeeld van.

Pfff en dan met een lullig mailtje, wat laf zeg.

Knap dat je je er alweer overheen hebt gezet. Alhoewel ik mij afvraag of dat écht zo is? Ik kan me voorstellen dat je af en toe nog even moet ventileren. Kom maar op dan, ik zit er helemaal klaar voor!
Hee Roosje,

Misschien heb ik ergens niet goed opgelet, of de laatste tijd niet alles gelezen, het gaat zo snel opeens hier, maar is er nog 'iets' tussen jou en je ex? Waarom wil hij zijn vriendin aan jou voorstellen? Stort hij zijn hart nog bij jou uit? Voel je zelf nog iets voor hem?

G = de ex, S = de vlam, C = vriendin van ex, Klopt dit?
Nog even over het jachtinstinct van mannen.... Nu ik niet meer beschikbaar ben, lijkt het wel alsof sommige mannen opeens extra geïnteresseerd zijn! Voordat ik écht verliefd werd, heb ik een periode aardig de bloemetjes buiten gezet, eens om me heen gekeken, geflirt, gedate, heel veel lol gehad, niet op zoek naar 'de ware', wel een paar keer verliefd geweest (maar direct het gevoel dat het nooit niks noppes nada kon worden). In de afgelopen weken ben ik een paar keer gemaild door mannen uit die periode. Eén van hen stuurde me zelfs een mail dat hij me 'pleasssssseeee' zo graag weer wou zien en me niet uit zijn hoofd wou zetten.

Mannen zijn nou eenmaal jagers, zou mijn liefste vriendin hoofdschuddend zeggen...
Hahaha Alice zal je altijd zien.

Maar ik heb mij er echt overheen gezet! Sleepy heeft gisteravond al alles over zich heen gehad haha. Dus het is al uit mijn systeem. Ik kan dan ook keihard zijn. Ook voor mezelf.
* Alice zwijgt, met open mond, vol bewondering voor de wilskracht van Dolce *
Roosje, ik denk ook een beetje dat het nog niet einde verhaal is tussen jou en je ex. Hij zoekt je er nog téveel voor op.

Het lijkt me een heerlijk gevoel zoals je tegenover de nieuwe vriendin van je ex staat trouwens. Hahah, goed dat je je niet onzeker gaat voelen door haar!

Dolce, het viel mee. Ik heb het ook weer los kunnen laten (jouw relaas).

Alice, dat is inderdaad erg typisch wat je zegt. Sommigen zeggen dat dat komt omdat vrouwen dan niet meer een wanhopige indruk achter laten. Anderen zeggen dat het te maken heeft met de gevolgen van regelmatig seks van een vrouw. Ik weet het niet, maar mij viel het ook al een tijd op.

Alhoewel ik moet zeggen dat ik niet aan aandacht te kort kom, maar ik wéét dat het bij 40 % om seks gaat die betreffende mannen niet krijgen. Bij nog eens 40% gaat het om het jagen an sich. Kunnen ze me krijgen of val ik in katzwijm voor ze, dan voelen ze zich stoer. 'Pech voor de mannen maar dat zit er gewoon niet in. En 20% heeft een relatie en zijn goede mannelijke vrienden die het tussen neus en lippen door moeten melden dat ze zich best kunnen voorstellen een relatie met me te hebben. Nou..sorry, ik dus niet hè!

En ik moet zeggen, ik zit weer super lekker in mijn vel vandaag.
Weet je wat nou jammer is, zit ik hier zo eens te bedenken, dat er hier geen verliefde mannen posten! Hoe lokken we verliefde mannen naar het topic 'verliefd'? Hmm, mission impossible, ben ik bang. Ik geloof niet dat er mannen zijn die op een forum gaan lopen zwijmelen over hun geliefde...

Ik heb overigens (ook hier op het forum geloof ik) wel eens iets gelezen over een stofje wat in de hersens van vrouwen aangemaakt wordt als je seks hebt. Dat stofje zorgt ervoor dat je je als een verliefde puber gaat gedragen en hem niet of moeilijk uit je hoofd kan zetten. Mannen hebben daar geen last van geloof ik.

Zou dit nog iets zijn uit een ver verleden? Dat er geen stofje aangemaakt wordt in mannenhersens omdat ze dan hun kop niet meer bij de jacht kunnen houden en zomaar eens door een mamoet vertrapt kunnen worden of door een sabeltandtijger opgevreten?

Maar in de loop der eeuwen is de mamoet uitgestorven, allerlei dieren zijn op allerlei manieren geëvolueerd, alleen met de mens is niks gebeurd: in vrouwenhersens worden nog steeds stofjes aangemaakt, terwijl mannen gewoon hun ding doen (kijken naar voetbal en jagen op vrouwen).

Oké oké, ik draaf nu wel heel erg door, sorry, volledig offtopic, filosofische bui op de vrijdagmiddag.
Alsjeblieft Sleepy, een welverdiende pluim

(Oké, het is meer een bloem dan een pluim, maar ik weet niet hoe ik hier plaatjes moet invoegen.)
quote:AliceInWonderland schreef op 16 mei 2008 @ 11:25:

Hee Roosje,

Misschien heb ik ergens niet goed opgelet, of de laatste tijd niet alles gelezen, het gaat zo snel opeens hier, maar is er nog 'iets' tussen jou en je ex? Waarom wil hij zijn vriendin aan jou voorstellen? Stort hij zijn hart nog bij jou uit? Voel je zelf nog iets voor hem?

G = de ex, S = de vlam, C = vriendin van ex, Klopt dit?

Haha, precies dat klopt G= de ex...etc

Ok ontkennen dat er niets is tussen G en mij kan ik niet. Misschien dat er ook altijd wel iets van spanning zal blijven...hij wil mij in ieder geval niet uit zn leventje, en daarmee heeft ie nu de eerste stap gezet door mij uit te nodigen voor een avondje met C. We hebben sindsdien niet echt meer een heel diepgaand gesprek gehad, maar we zijn ook niet meer echt een avondje met zn 2en geweest...en eigenlijk is dat wat diepere contact wel waar het om ging de afgelopen maanden...

Hmm...dat verhaal over stofjes en sex...hihi leuk om te lezen! Hou wel van een beetje nadenksels, mag best op dit topic En indd waar zijn die mannen? Ze zijn er wel op t forum, maar blijkbaar niet verliefd...
Hahaha Alice dank je voor de bewondering. Maar het is nou niet zo dat ik gedumpt ben na een langslepende relatie. Het was 1 weekend met iemand die ik in de eerste instantie helemaal niet wilde.

Ik ben blij te horen dat jij er ook geen slapeloze nacht van heb gehad Sleepy. Het is het ook niet waard meid! Whahaha

Roosje hoe lang was je eigelijk met je ex samen?

Noora hoe is het. Volgens mij ben jij met je vriendje trots door de stad aan het wandelen haha
Daar ben ik weer! Heb inmiddels heel eventjes met Sleepy gebabbeld op msn en Alice heeft mij ook toegevoegdzag ik. Toch heel leuk eigenlijk! dus een van jullie mag mijn adres ook doorgeven aan dolce en roosje (maar dat is misschien al wel gebeurd)!

Dolce, wat een verhaal! Het klonk zo goed allemaal, maar wel ook superknap hoe je er nu mee omgaat!

Roosje, zo'n ex heb ik ook ongeveer... geen relatie maar wel een superband! Als het daar naartoe gaat en jullie kunnen dat allebei, is dat zeker een aanrader! Deze ex was nu ook mijn uitlaatklep toen alles nog geheim was, met hem deelde ik de info wel (heeft geen contact meer met vrienden van mij verder namelijk en woont een end weg). Hoop hem nooit als goede vriend kwijt te raken!

Ik was niet door de stad aan het wandelen gisteren helaas, er moet ondertussen ook nog af en toe keihard gewerkt worden

Maar het gaat wel supergoed hier, we zijn donderdag voor het eerst uitgeweest met anderen erbij en ook dat ging goed (wel ff wennen )! Veel vlindertjes hier dus!
quote:AliceInWonderland schreef op 16 mei 2008 @ 13:01:

Weet je wat nou jammer is, zit ik hier zo eens te bedenken, dat er hier geen verliefde mannen posten! Hoe lokken we verliefde mannen naar het topic 'verliefd'? Hmm, mission impossible, ben ik bang. Ik geloof niet dat er mannen zijn die op een forum gaan lopen zwijmelen over hun geliefde...

Maar in de loop der eeuwen is de mamoet uitgestorven, allerlei dieren zijn op allerlei manieren geëvolueerd, alleen met de mens is niks gebeurd: in vrouwenhersens worden nog steeds stofjes aangemaakt, terwijl mannen gewoon hun ding doen (kijken naar voetbal en jagen op vrouwen).

Oké oké, ik draaf nu wel heel erg door, sorry, volledig offtopic, filosofische bui op de vrijdagmiddag.

Ik vraag me werkelijk af hoe een verliefde man met verliefdheid omgaat. Soms vraag ik me zelfs af of mannen uberhaupt verliefd worden, maar dat is enkel tijdens mijn PMS dat ik dáár over nadenk. Je kunt het ze ook niet vragen he? Zodra je daar een vraag over stelt denken ze; oh, die staat ergens open voor; jagen maar...

Daarnaast moeten we voortaan maar hard roepen; "sorry meneer, ik ben geen mammoet en ik weet ook niet hoe ik er eentje moet bereiden op het open vuur, of een tent moet maken van de huid. Can you do it yourself please? " \\:-)// Misschien helpt dat om ze tot inzicht te brengen. Geen idee. Misschien zou het een wanhopige laatste poging kunnen zijn.

Om daar op terug te komen. Gisteren een gesprek met een bekende, en hoe we erop kwamen weet ik niet maar ik vertelde dat ik niet wil of goed kan koken. "Heel goed, meer tijd voor seks", was zijn antwoord. Schiet mij maar lek.

Noora, dat klinkt allemaal heel goed. Wat heerlijk om open te kunnen zijn en zo de kans te hebben om elkaar ook in het openbaar te laten zien dat jullie elkaar leuk vinden. Daar bedoel ik niet kleffen mee (hebben jullie ook zo'n hekel aan kleffende mensen?), maar gewoon een knipoog, samen ergens aan kunnen komen. Plannen even doorspreken om te bedenken wat jullie doen etc etc.

Dolce, hoe gaat het met jou? Heb je je nog vermaakt gisteren???

Roosje, ik blijf benieuwd naar de ontwikkelingen tussen jullie. Al lijkt het me een hele verwarrende situatie nu. Heb je binnenkort nog een date met S? Of las ik daar overheen?
Hoi, ik wil me hier ook heel voorzichtig gaan melden. Ik heb hem een maand geleden voor het eerst ontmoet, toen een klein weekje later voor het eerst gezoend, en zo langzamerhand durf ik voor mezelf toch echt toe te geven dat ik stapelgek op hem ben! Woohoo! Ik was een klein beetje bang dat er geen leuke jongens meer waren, dat ze allemaal al bezet waren, maar ik heb er toch maar eentje gevonden
Ehm...even een klein zinnetje, maar denk dat ik verliefd ben...werd vanmorgen wakker, smsje dat hij (S) vannacht nog gestuurd had...hihi ik weer blij!
Ooooh Roosje wat leuk!!!! hihi.

Welkom Polly Jean, heerlijk toch, om stapelgek op iemand te zijn. Je zit denk ik nog in de onzekere fase, of valt het al weer mee? Het kan hard gaan.

Natuurlijk zijn niet alle leuke mannen bezet. Hoe kom je dáár nou bij! Goed dat je er eentje hebt gevonden, dat wel. Want af en toe lijkt het wel zoeken naar een speld in een hooiberg.

Hier komen ze spontaan uit de lucht vallen trouwens. Met afleiding is het makkelijk iemand uit je hoofd te zetten. Niet dat ik verliefd ben (-->), maar ik heb wel iemand (heel spontaan via een wederzijdse vriendin) ontmoet die ik best wel beter wil leren kennen. Geen idee of ik daar iets van hoor (sms of telefoontje). Na erg veel lachen en lol eindigde het een beetje in een one-night-stand, en dan is het altijd af wachten hoe lang dat one een one blijft.

Ik heb geen zin in een seksvriend dus dat is geen optie voor mij. Hij vond mij ook leuk, dat weet ik wel en bij het afscheid gaf hij aan weer contact te willen. Maarja.. waarvoor??? hahahaha. We zien wel. Als ik vandaag niets hoor stuur ik morgenmiddag of avond wel even een sms.

In mijn laatste posts was het eigenlijk al duidelijk dat ik verstandelijk een keuze maakte om die ene uit mijn hoofd te zetten. Zo ver ben ik nu in ieder geval wél al. Kan ik zo verliefd zijn als de pest, als ik geen mogelijkheid heb hem beter te leren kennen was het verliefdheid op het eerste gezicht, maar de enige die dat voedde was ikzelf. Tja, dan kun je twee dingen doen. Wanhopig blijven wachten (wat ik natuurlijk ook een tijdje deed) of doorgaan en het risico lopen een ander te ontmoeten.

Ik sta hier nu nog niet verliefd tegen over. Gelukkig maar, ik zie mezelf al aankomen En ik weet ook niet meer dan dat het wel iemand is waar ik verliefd op zou kunnen worden. Ik ga hier dus maar even weloverwogen tegenover staan en zie wel in hoeverre hij geinteresseerd is in een vervolg en/of uitbreiding. We'll see!! Verder geniet ik er gewoon even van om nuchtere zelfvermakende single te zijn. Geen man in mijn huis, maar ook geen man overboord zullen we maar zeggen.

Edit; met weloverwogen bedoel ik dat ik beter eerst eens kan kijken of ergens überhaupt wel mogelijkheden zijn voordat ik er vol emoties inspring. Bij de 'eeuwig zwijgende' was het eerste dat ik riep; gewoon lol, hier zitten tóch geen mogelijkheden in. Prima die lol, maar daarna had ik het moeten afkappen. Leerpunt nr.ehm.. 8 inmiddels?
*zucht eens dolgelukkig* Ik lees wat rond op het forum, en wat ben ik blij dat ik dat gedoe allemaal niet heb. Hahahah relaties. Ik vind het werkelijk wel even prima zo
Nou, mn msn is ermee opgehouden...hihi, was net zo leuk!
Nu is msn weer helemaal in orde. En het is inderdaad leuk.

Ohja, meiden. Ik heb een sms gestuurd. LOL (doe ik wel vaker maar deze was het vermelden even waard). Moest ik doen van Roosje!
Hallo hallo,

Welkom Polly Jean, Vertel eens wat meer....

Roosje hahah super!!! Hadden jullie nog wat leuks gedaan?

Sleepy toch een sms gestuurd? Leuk man. Heb je al iets teruggehoord? Ik zit je al te roepen op msn haha.

Alice alles ok? Leuk je gesproken te hebben op msn. Echt allemaal leuke meiden hierzo!!!!!!! Aleen Noora heb ik nog niet gesproken. Hoe is het trouwens Noora?
Ik ben nu online... maar ik heb alleen sleepy en alice tot dusver (en Alice nog niet online gezien).

Sleepy is wel online maar bezet, misschien dat die wel ff adressen door kan geven?

Ontopic: hier gaat alles helemaal super!
Hallo allen,

Noora, mijn status klopt 99 van de 100 keer hoor. Maar bij bezet lees ik het later terug, dus dan kun je gewoon wat sturen hoor. Het duurt dan alleen wat langer voordat ik kan reageren.

Ja Polly, vertel eens wat meer hihi.

En ik heb nog geen sms, ik merk vanzelf wel of er eentje komt.
Heeee hallo allemaal!!!

Welkom Polly, vertel ons meer!

Ik ben de laatste tijd weinig meer online. Ik werk, na ziekte, weer bijna volledig, heb ook privé weer dingen opgepakt, ben nu bezig met intensieve taalcursus ter voorbereiding op de reis en natuurlijk heb ik ook nog twee kids die recht hebben op aandacht. Tussendoor moet er ook nog van alles geregeld worden voor de reis die steeds dichterbij komt, Mijn kids gaan ook nog eens allebei ver weg, moet ook van alles voor geregeld worden zoals visa en reisverzekering. Alice is very busy, maar voelt heerlijk na een zeer kwakkelige periode qua gezondheid. En als je dat dan ook nog eens combineert met verliefdheid. Pfff, zucht, ben aan vakantie toe

Vandaag heerlijke dag gehad. Gelunchd met mijn ma, daarna weer ziekenhuiscontrole met alleen maar goede berichten. Nog een weekje en ik ben medicijnloos! Daarna heb ik mijn lief opgepikt. De schat heeft uren in mijn keuken gestaan en héérlijk gekookt voor mijn ouders, mijn kids en ondergetekende. En heeft hiermee, vooral bij mijn vader (de ouwe smulpaap ) weer een paar extra puntjes gescoord. Kortom: life is good!

Maar goed, lieve kijkbuiskindertjes, ik ga nu toch écht naar bed.

Volgende keer lees ik weer even wat beter hoe de stand van zaken rondom l'amour bij jullie is.

Pfffff, sorry, beetje wazig allemaal. Ik ben vreselijk lui en dat wijntje hakt erin als je het niet meer gewend bent. Ik strompel nu lallend richting mijn nest.....
Hahhhaha Alice, wat een positief nieuws allemaal. De goede berichten springen eruit. Heerlijk dat je weer je ding kunt doen, wat werken, en genieten. Heb je lekker geslapen?

Hier was het een nacht vol heerlijke dromen. Werkelijk waar, lange rijen mannen en ik mocht er zomaar eentje uitkiezen. Er zaten echt wel leuke bij, dus ik kon natuurlijk niet kiezen. Op het laatst liep ik met een geweldig gevoel weg... ik ging nog even lekker door zonder vent. Whahahaha :-D

Edit; Ik voel me trouwens erg goed vandaag, zelfverzekerd en onbezorgd. Volgens mij is dat al een week aan de gang *grins*. Ik relativeer weer wat meer, en leef eindelijk weer meer in het moment. Een goede zaak natuurlijk, want ik weet geen andere manier om te leven! De laatste maanden was ik wat labieler, ondertussen heb ik wel écht de tijd genomen om maar eens even te ontdekken wát ik nu eigenlijk wil en waarom. Die verduidelijking valt toch wel heel positief uit voor de manier waarop ik in mijn vel zit.

Om het nog duidelijker te maken, al dat verliefd zijn, of denken verliefd te zijn kwam vrij snel na een relatie die na een aantal jaren stopte. Dan kukel je gevoelsmatig even ondersteboven en krijg je van die sleepy acties die hier boven allemaal zo uitgebreid te lezen zijn Al met al hebben die interesse die een aantal mannen toonden mij nog meer doen beseffen dat ik écht wel een leuke meid ben die de moeite waard is en nog eens iets te vertellen heeft ook, en hebben de nonverbale methoden van desinteresse tonen geen blijvende schade berokkend (zo, dat voelt goed om dat eens extra dramatisch te omschrijven).
anoniem_62047 wijzigde dit bericht op 21-05-2008 11:07
Reden: tekst vergeten, spelfouten, woorden verkeerd om, kortom... ik blijf bezig met editten hier.
% gewijzigd
Zo hee, ik ben er weer, dankje Sleepy, ik heb prima geslapen alleen véél te kort. Ik heb maandenlang geen alcohol gedronken en vond dat ik mezelf wel weer eens op een wijntje mocht trakteren gisteren. Pfoei, na een toch wel drukke dag en weinig meer gewend, hakten die twee glazen er wel in. En vandaag de hele dag werken, vanavond weer naar cursus, niet echt handige timing. Toch maar weer braaf aan de sapjes voorlopig. Ik was echt een klein beetje aangeschoten gisteren, schandalig.

Sleepy, dom dom dom, je had er in je droom eentje uit moeten kiezen! 't Is maar een droom! Gewoon even kijken wattie allemaal kan en de volgende dag terugbrengen. 'Sorry, het was niet helemaal wat ik ervan verwachtte'. En in je droom heb je dan natuurlijk een fantastische avond achter de rug met lekker eten, wijn, goeie gesprekken en waanzinnige seks waar je weer even op kan teren! En dán zeg je pas: (quote): 'Op het laatst liep ik met een geweldig gevoel weg, ik ging nog even lekker door zonder vent. Whahahaha :-D'

Zucht, gemiste kans hoor...

Roosje hoe is het? Hoor je nog wel eens wat van S?

Noora: zijn er al veel mensen op de hoogte inmiddels? En hoe zijn de reacties??

Dolce: bij jou nog steeds alles rustig op het verliefdheidsgebied?
Hmmmz, kun je me de volgende keer die goede raad in mijn droom geven ipv als ik klaar ben met dromen? *kijkt de klok vooruit om verder te gaan met geweldige dromen*.

Hier is het trouwens ook rustig op liefdesgebied hoor En dat is goed! Effe geen gekkigheid of pubergedrag.

We hebben gisteren in msn een groepsgesprek gehad (net als in een kring op de kleuterschool), dus ik ben wat de anderen betreft best wel op de hoogte.

Alice, bestaat er een goede timing voor om aangeschoten te worden? Lijkt me een prima plan om dat in mijn agenda te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven