Overstappen forum

24-02-2013 11:26 112 berichten
Beste allemaal, laat ik mij eerst even voorstellen (ik ben nieuw op het Viva forum); ik ben een vrouw van 45 jaar, heb twee kinderen en vind het heerlijk om op dit forum mee te lezen.

Na heel lang op een ander forum actief te zijn geweest heb ik besloten om over te stappen naar dit forum. De reden daarvoor is dat het andere forum steeds negatiever en agressiever werd. (Met name door "vaste forummers" die zich dit "recht" hadden toegeeigend en meenden een ander het recht tot spreken te mogen ontnemen.) Op het viva forum is het ook niet altijd koek-en-ei, maar regelmatig krijg ik tranen in mijn ogen van emotie of juist van het lachen om de reacties van de leden. Graag wil ik over diverse onderwerpen meepraten en tips krijgen over onderwerpen waar ik zelf mee zit.

Nu dan toch een vraag ook aan de lezers hier: ben je ook overgestapt van een ander forum naar hier, en waarom?

Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon nieuwsgierig: op welk ander forum zat je dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Welkom!
Duss....
Dankjewel!

Mag ik hier vermelden op welk forum ik zat?
Tuurlijk
O.k., hier komt ie dan: het was het forum van Ouders Online. Iemand mee bekend en ook dezelfde ervaring misschien?
quote:theamuts schreef op 24 februari 2013 @ 11:32:

O.k., hier komt ie dan: het was het forum van Ouders Online. Iemand mee bekend en ook dezelfde ervaring misschien?Valt er wat te rellen daar?
Duss....
Overstappen van forum?

Hoe ging dat dan precies, kwam er ook iemand aan je deur met een mooi praatje een welkomstbonus en scherpe tarieven?

Had je ook opzegtermijn en overstapkosten?

Een mooie aanbieding van het oude forum omdat ze je toch als klant willen houden?

Contracten die drie keer gestuurd worden maar steeds met de verkeerde naam?
dat hadden we noooooit geraden met jouw nick.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_BAM_ schreef op 24 februari 2013 @ 11:33:

Overstappen van forum?

Hoe ging dat dan precies, kwam er ook iemand aan je deur met een mooi praatje een welkomstbonus en scherpe tarieven?

Had je ook opzegtermijn en overstapkosten?

Een mooie aanbieding van het oude forum omdat ze je toch als klant willen houden?

Contracten die drie keer gestuurd worden maar steeds met de verkeerde naam?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2013 @ 11:34:

Kijk, daarom vind ik het viva forum nou zo leuk :-)
quote:theamuts schreef op 24 februari 2013 @ 11:32:

O.k., hier komt ie dan: het was het forum van Ouders Online. Iemand mee bekend en ook dezelfde ervaring misschien?Oh, daar heb ik ook een tijd gezeten. Maar vond het daar eigenlijk best gezapig. Maar das ook al een hele tijd geleden hoor.
quote:theamuts schreef op 24 februari 2013 @ 11:35:

Kijk, daarom vind ik het viva forum nou zo leuk :-)Je hebt humor.
Ohoh, volgens mij zijn de "vaste forummers" in actie.
quote:kettle schreef op 24 februari 2013 @ 11:36:

Ohoh, volgens mij zijn de "vaste froummers" in actie.

Wie, waar?!

*kijkt angstig achterom*
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2013 @ 11:34:

Duss....
van de paar keer dat ik op OO rondkeek, viel het me wel op dat er wel wat fanatici zitten, die flink van leer kunnen trekken (over borstvoeding enzo).
Ze kwamen me al zo bekend voor...... :-)

(Hoe voeg je eigenlijk die leuke smilies in?)
Nee...geen ervaring met ouders online.....bestond daar ook een grootouders online?

Ik ben niet overgestapt van een ander forum want mijn contract kon ik niet opzeggen, maar ik heb het viva forum gewoon toegevoegd
quote:beyondthesea schreef op 24 februari 2013 @ 11:39:

van de paar keer dat ik op OO rondkeek, viel het me wel op dat er wel wat fanatici zitten, die flink van leer kunnen trekken (over borstvoeding enzo).Ahh.... Altijd leuk borstvoedingsdiscussies!
Duss....
Nou, welkom hoor en veel plezier!

Oh en vergis je niet, ook hier zijn ze te vinden hoor, die types die je zo mooi omschrijft. Dus of het echt zo anders zal zijn...
Hee hallo, welkom zeg ik dan maar
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:theamuts schreef op 24 februari 2013 @ 11:39:

Ze kwamen me al zo bekend voor...... :-)

(Hoe voeg je eigenlijk die leuke smilies in?)Eerst naar bekijk bericht gaan en dan zie je rechts boven smiley's staan....op klikken en dan kan je kiezen, daarna op versturen.
quote:BrightEyes80 schreef op 24 februari 2013 @ 11:40:

Nou, welkom hoor en veel plezier!

Oh en vergis je niet, ook hier zijn ze te vinden hoor, die types die je zo mooi omschrijft. Dus of het echt zo anders zal zijn...Ja die heb je. Vreselijke mensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven