Gezondheid alle pijlers

Gênant; plassen

06-09-2012 13:25 70 berichten
Wat me nu is overkomen...

Ik was bij een vriendin op bezoek geweest, daar nog even naar de wc geweest en daarna naar huis. Onderweg in de file gekomen en ik moest toch nodig plassen! Zo nodig, ik kon het niet meer ophouden en ik kon de auto ook niet aan de kant zetten. Uiteindelijk plaste ik dus in mijn broek Toen ik thuis de auto uit stapte kwam er nog een hele sloot achter aan

Dit is me nog nooit overkomen. Ik schaam me echt kapot. Ik ben niet zwanger en ook nooit problemen gehad met het ophouden van mijn plas.

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Ik ben er helemaal door van slag....
Alle reacties Link kopieren
In winkels doen ze volgens mij wel vaak moeilijk, ook al wil je er graag voor betalen.

Maar soms heb je helaas helemaal geen toilet in de buurt.
Sorry maar ik kan het niet laten....

Ik heb smakelijk zitten te lachen om dit topic...
Niet echt in mijn broek geplast.

Toen ik nog niet lang zwanger was gingen mijn man en ik zwemmen. Onderweg moest ik plassen. En hoe.

Het dorp waar we heen gingen was zo Christelijk als wat dus op zondag was alles dicht. We reden langs een tankstation, ik blij, maar bleek die ook dicht te zijn.

Ik hield het nietmeer dus ben naast de auto gaan zitten.

Net toen ik lekker op gang was bleek dat ik mijn lange rok niet ver genoeg had opgetild dus die zeek ik helemaal onder.

Man lag in een deuk. Handdoek onder me gelegd en eenmaal bij het meertje de jurk in de zon laten drogen .

Wel thuis gelijk gewassen hoor.
quote:kadanz schreef op 06 september 2012 @ 13:43:

Ik zou de auto echt wel aan de kant hebben gezet!haha en dan? Dan sta je daar in de file en dan ga jij aan de kant van de weg, waar iedereen dus naar je kijkt, want stilstaande file, plassen?
..
Koop "Potti's" bij de drogist!

Die zijn bedoeld om makkelijk mee in de auto te kunnen plassen!
Normaal gesproken heb ik helemaal geen moeite met mijn plas op te houden, alleen nu met mijn hernia dus wel. Heb regelmatig ongelukjes gehad en nog steeds. Dit terwijl ik toch vaak genoeg naar het toilet ga. Ik krijg donderdag de uitslag van de scan en hoop dan dat ik aan dit probleempje geholpen kan worden. Het is nu bijna zo dat ik bijna mijn huis niet meer uit durf, omdat ik bang ben om dan in mijn broek te plassen. Er hoeft helemaal niets te gebeuren en voel het niet eens, dus dat is niet helemaal goed, maar ik loop er al voor bij de neuroloog en hoop donderdag meer te weten erover.
Hallo allemaal,

het probleem blijft aanhouden (veelvuldig broek plassen) en helaas niet alleen in de file. Nog meer mensen die het nog wel eens in hun broek plassen ?

Groetjes Saar
@ Saar, misschien een idee om dan eens naar een bekkentherapeute oid te gaan? (Er even van uitgaande dat je dat nog niet doet/ gedaan hebt...)
Saar, was je al terug geweest naar de huisarts en zo ja, wat heeft hij voorgesteld? En ik denk idd verstandig is dat je naar een bekkentherapeut gaat, die kan jou mss goed helpen door de bekkenbodemspieren te trainen.
Ik kan het me niet zo goed voorstellen. Heb ook wel eens zo'n fileprobleem gehad, maar dan krijg ik alleen maar enorme buikpijn en kan ik haast niet meer normaal zitten. Als ik dan eindelijk, eindelijk een wc vindt, duurt het echt nog wel een tijdje voordat ik eindelijk kán plassen überhaupt..
Nou lasvegas84 ik kon het me ook nooit voorstellen, maar sinds een paar maanden heb ik soms ook moeite mee om mijn plas op te houden, eerst dachten ze dat het kwam door een hernia, maar dat is uitgesloten. Maandag ga ik een afspraak maken bij een fysiotherapeut, die ook een bekkentherapeut is. Bij mij is het namelijk gekomen nadat een andere fysio tot 3 keer toe mijn bekken losgetrokken heeft, omdat die gekanteld en vast zat. Ik heb nu dus nog steeds regelmatig ongelukjes, maar ik ga er aan werken in ieder geval. Ik hoop dat saar ook zo geholpen kan worden. Want wanneer je een ongelukje heb, nou dan voel je je heel klein worden.
Hallo allemaal.

Het is de laatste tijd wat rustig op dit onderwerp.

Nog dingen meegemaakt ???
@saar89 waarom reageer je niet op de vragen die je worden gesteld? lijkt me raar, alsof je het "leuk" vindt en alleen maar verhaaltjes wilt horen om één of andere reden.
quote:elninjoo schreef op 06 september 2012 @ 13:50:

In de file kun je toch gewoon naar de vluchtstrook en daar even achter je auto tussen de deuren gaan zitten piesen. Zou er echt schijt aan hebben dat men dat ziet, liever dat dan m'n kleren en auto onder piesen.Precies.
I believe in good
Heb dit trouwens nooit meegemaakt en kan het me ook niet voorstellen...Is wel al gebeurd dat ik heel erg nodig moest natuurlijk, maar kon het altijd wel volhouden. Misschien paar keer dat het heel erg nipt was! Heb een grote blaas, misschien daarmee?
Hallo allemaal,

het was nooit mijn bedoeling de indruk te wekken dat ik alleen maar opzoek bent naar andermans verhalen. Als dit wel zo is ervaren vind ik dat vervelend en wil ik bij deze min excuses aanbieden. Dit is namelijk de eerste keer dat ik actief ben op een forum dus is dat nog voor verbetering vatbaar.

Ik hoor graag van jullie,

Saar
exact hetzelfde is mij gisteravond overkomen. Rare gewaarwording om met automobilisten naast je te zitten plassen. Kon het gewoon niet meer ophouden, stond in file waar men nog vooruit nog achteruit kon. Nu maar kijken hoe ik de autostoel schoon en geurloos kan krijgen, heb vannacht t autoraampje stukje opengelaten, hopelijk niet al teveel vliegen naar binnen gevlogen :-)
Voor de mensen die t zich niet voor kunnen stellen,ik voorheen ook niet, ik stond in een file en wel anderhalf uur, er moest zo nodig weer aan de weg getimmerd worden. 3 rijstroken dikke stilstand, kwam niet bij de vluchtstrook vanuit middelste baan. Ik kon t de eerste 20 minuten goed ophouden, maar bij 45 minuten was het erop of eronder. Minuut 55 heb ik me overgegeven. Het was niet meer te doen. Uitstappen en in de vangrail met vreselijk dun bezaaid gras was geen optie met schijnende koplampen. Heb nog even gedacht aan n plastic tasje en dan broek naar benee, maar met die SUV's tegenwoordig en niet te vergeten vrachtwagenchauffeurs die zo bij je naar binnen kijken, ook geen optie. Als je met iemand bent kun je nog wel even achterin gaan zitten misschien ofzo, maar in je uppie sta je met je rug tegen de autostoel. Benieuwd hoe TO haar stoel weer heeft schoongekregen en geurloos uiteraard. En ach, beter plassen dan poepen.
ps ook op mijn stuk weg was er geen tankstation te bekennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven