Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Hahahaha ik denk altijd wel dat ik het beter kan als de ander, dus wat dat betreft kan ik het mss ook maar beter alleen doen. Maar iemand die even wat aangeeft is dan wel weer erg handig
Alle reacties Link kopieren
Leuk plaatje, Ibi

Fijne avond allemaal
Pffff bij sommige fora krijg je ook meteen een warm ontvangst zeg. Had een lange posting daar dus om mijn vraag aan te geven had ik die dik gedrukt (nee geen hoofdletters). Krijg ik meteen de moderator op mijn nek dat ik loop te schreeuwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
, vertel me dat dit fake is, dit kan toch niet waar zijn he?

naakt buitengesloten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
AnneR volgens Hyves ben jij vandaag jarig!

Gefeliciteerd!!!!
Dank je wel Bankje!
Gefeliciteerd Anne!!! Ben je vandaag vrij? Of heb je gister al je verjaardag gevierd? Fijne dag.

Deze moeten jullie zien!

http://www.telegraaf.nl/t ... __Sauna_of_keuken___.html
Gefeliciteerd Anne!

Gefeliciteerd AR, een fijne dag gewenst!

Anne van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van

Gefeliciteerd met je verjaardag AR!

Anne
Hartelijk gefeliciteerd!! AR..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Bedankt voor alle felicitaties!!!!! Lief van jullie

Mv Ik heb gewoon gewerkt vandaag. En vanmiddag kwamen er visite. Was wel gezellig. Maar ben blij dat deze dag voorbij is.
Ja dat is wel druk werken en visite vanmiddag. Nou als het maar gezellig was.
Ben jij nog wijzer geworden wat betreft je droger?
quote:AnneRoos74 schreef op 25 februari 2013 @ 19:42:

Ben jij nog wijzer geworden wat betreft je droger?Nee vandaag moesten er andere dingen gebeuren dus woensdag kijk ik nog een keer maar heb geen hoop meer. Zal zo nog even kijken op het andere forum of er iets staat.
Hai maisjes. Even laten weten dat alles goed is, alleen heb ik nu geen computer dus reageer mobiel. Ik leed jullie wel maat vindt mobiel tikken zo vervelend. Tot snel. xx
Tot snel Prada.

Jammer van de droger Mv. Dan toch maar ophangen de was.
quote:prada schreef op 25 februari 2013 @ 20:00:

Hai maisjes. Even laten weten dat alles goed is, alleen heb ik nu geen computer dus reageer mobiel. Ik leed jullie wel maat vindt mobiel tikken zo vervelend. Tot snel. xx

He wat fijn te horen dat het goed/beter gaat. Balen van je pc zeg, kan die nog wel gemaakt worden?

Tot snel horens.
Anne, van harte gefeliciteerd en een dikke verjaardags

Was en is het bij jullie ook zo koud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven