vraagje
maandag 25 februari 2013 om 00:35
maandag 25 februari 2013 om 00:59
Prioriteiten stellen; of zuipen of nieuwe kleding..
In ieder geval...je bent niet van de Zeeman..maar toch; kun je 'n statement mee maken;
Het kost amper wat, je hebt amper wat, maar je maakt er wel de blits mee.
Als je gek bent op carnaval, durf het dan ook het hele jaar door!
Dan heb je pas stijl!
http://www.zeemanshop.com ... ts/zeeman-reclameshirt--2
In ieder geval...je bent niet van de Zeeman..maar toch; kun je 'n statement mee maken;
Het kost amper wat, je hebt amper wat, maar je maakt er wel de blits mee.
Als je gek bent op carnaval, durf het dan ook het hele jaar door!
Dan heb je pas stijl!
http://www.zeemanshop.com ... ts/zeeman-reclameshirt--2
maandag 25 februari 2013 om 01:26
quote:Rara70 schreef op 25 februari 2013 @ 01:20:
Ik koop wel via MP hoor! Deze winter hele gave jurkjes, een winterjas en laarzen (oke, meerdere paren) gescoord op MP!
Waarom niet?
Ik ben nogal van de territoriumdrift..laten we het daar maar op houden
En gek op koopjes jagen! Kan geen MP tegenop ha!
Maar vooral het eerste dus,.
Ik koop wel via MP hoor! Deze winter hele gave jurkjes, een winterjas en laarzen (oke, meerdere paren) gescoord op MP!
Waarom niet?
Ik ben nogal van de territoriumdrift..laten we het daar maar op houden
En gek op koopjes jagen! Kan geen MP tegenop ha!
Maar vooral het eerste dus,.
maandag 25 februari 2013 om 02:36
Ja, ik zet ook vanalles online in een mandje om haast nooit wat te bestellen. Puur om de kick dat het in mijn mandje zit en ik dus KAN winkelen, maar niet hoef te betalen. Net stelen, maar wél legaal en de kick is net zo groot 
Kom snel van jouw koopverslaving af. Ik heb mensen echt naar de pampus zien gaan vanwege deze shit. Stel prioriteiten en spaar het geld wat je nu zou uitgeven gewoon op zodat je later kwaliteitsspul kan kopen.
Kom snel van jouw koopverslaving af. Ik heb mensen echt naar de pampus zien gaan vanwege deze shit. Stel prioriteiten en spaar het geld wat je nu zou uitgeven gewoon op zodat je later kwaliteitsspul kan kopen.
No love without lost
maandag 25 februari 2013 om 07:54
http://www.addiction-solu ... rslavingen/koopverslaving
maandag 25 februari 2013 om 09:45
quote:Rara70 schreef op 25 februari 2013 @ 01:20:
Waarom niet?
Ik heb dezelfde territoriumdrift haha. Ik doe veel op MP, maar koop dan vaak de dingen die nog nieuw zijn/alleen gepast zijn en vaak zoek ik dan precies dat specifieke artikel.
Echt tweedehands gedragen kleding koop ik niet. Ik neem wel eens wat over van familie of andersom, maar vind ik toch anders. Gedragen kleding gaat het huidvet van de drager in zitten. Dat krijg je er met gewoon wassen niet uit. En als ik daaraan denk....
Ben ik liever territoriumdriftig
Waarom niet?
Ik heb dezelfde territoriumdrift haha. Ik doe veel op MP, maar koop dan vaak de dingen die nog nieuw zijn/alleen gepast zijn en vaak zoek ik dan precies dat specifieke artikel.
Echt tweedehands gedragen kleding koop ik niet. Ik neem wel eens wat over van familie of andersom, maar vind ik toch anders. Gedragen kleding gaat het huidvet van de drager in zitten. Dat krijg je er met gewoon wassen niet uit. En als ik daaraan denk....
Ben ik liever territoriumdriftig
maandag 25 februari 2013 om 09:47
En trouwens, die drang om te kopen ( kopen puur om het kopen) is niet gezond. Kan duiden op een verslaving. Ik heb iemand in mijn omgeving gehad die zichzelf goed de schulden in heeft gewerkt door een koopverslaving.
Ga goed na bij jezelf of je iets nu koopt omdat je het nodig hebt/ daadwerkelijk een leuk artikel vindt/ het geld het waard vindt, voordat je het aanschaft. Koop geen dingen omdat je vindt dat je het verdiend hebt want je had zoooo'n zware dag/omdat je je down voelt/ omdat je denkt dat je met iets kopen jezelf blijer maakt.
Een keertje is natuurlijk niet erg ( retail therapy ) Maar als het vaak je reden is waarom je iets koopt, dan kan dat een slecht teken zijn.
Ga goed na bij jezelf of je iets nu koopt omdat je het nodig hebt/ daadwerkelijk een leuk artikel vindt/ het geld het waard vindt, voordat je het aanschaft. Koop geen dingen omdat je vindt dat je het verdiend hebt want je had zoooo'n zware dag/omdat je je down voelt/ omdat je denkt dat je met iets kopen jezelf blijer maakt.
Een keertje is natuurlijk niet erg ( retail therapy ) Maar als het vaak je reden is waarom je iets koopt, dan kan dat een slecht teken zijn.
maandag 25 februari 2013 om 12:25
quote:lilyofthevalley schreef op 25 februari 2013 @ 10:25:
[...]
Wtf.
Ja dat dacht ik ook toen ik dat hoorde. Las het een tijd terug in een ander topic over de Kringloop:
quote:Cateautje schreef op 16 september 2012 @ 11:48:
Ja leuk
Tip voor de kringlopers: Die meur die in die kleding hangt, wordt veroorzaakt door het huidvet dat nog in die kleding zit. Als je het wast met een grote schep soda er bij, dan is het gelijk weer helemaal schoon, zonder gedoe van de vorige eigenaar.
[...]
Wtf.
Ja dat dacht ik ook toen ik dat hoorde. Las het een tijd terug in een ander topic over de Kringloop:
quote:Cateautje schreef op 16 september 2012 @ 11:48:
Ja leuk
Tip voor de kringlopers: Die meur die in die kleding hangt, wordt veroorzaakt door het huidvet dat nog in die kleding zit. Als je het wast met een grote schep soda er bij, dan is het gelijk weer helemaal schoon, zonder gedoe van de vorige eigenaar.