Erotisch uitgaan

03-01-2012 20:47 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn naar een erotische bar in het buitenland geweest. Beetje een kruising tussen een parenclub en een gewone bar. Niet echt hele openlijke seks, maar soms wel een stelletje dat bezig was met wat vingeren of pijpen in een hoekje. Veel flirten en veel gezelligheid. Erg leuk, erg relaxed.

Ik vraag me af of iemand in Nederland zoiets weet. Als ik op internet zoek kom ik al snel bij parenclubs uit, en dat bedoel ik nou net niet. Ik zoek meer iets waar je leuk met wat ruimdenkende vrienden heen kan gaan zonder elkaar nou gelijk te bespringen, maar waar je wel lekker hitsig kan worden en eventueel toch wat meer kan. Iemand tips?
http://www.sameplace.nl/nl/
quote:klaasvaker schreef op 03 januari 2012 @ 20:47:

Als ik op internet zoek kom ik al snel bij parenclubs uit, en dat bedoel ik nou net niet. Ik zoek meer iets waar je leuk met wat ruimdenkende vrienden heen kan gaan zonder elkaar nou gelijk te bespringen, maar waar je wel lekker hitsig kan worden en eventueel toch wat meer kan. Iemand tips?

Ik snap wel wat je bedoelt... maar ´t is echt niet zo dat men in een parenclub elkaar bespringt hoor. Ook in de parenclub kun je in gezelschap van ruimdenkende vrienden (en anderen) ´lekker hitsig´ worden en eventueel kan daar ook meer gebeuren.

Misschien is http://www.12havefun.nl/index/erotisch_cafe.htm wat voor je. Kwam ik tegen op google, dus misschien ff zelf ook nog ff google-en?
of www.sexyuitgaan.com
Bah wat goor.
quote:vriendnietmeerlief schreef op 03 januari 2012 @ 21:34:

Bah wat goor.

Ieder zijn ding, zoveel mensen zoveel wensen.

Jointje roken trekt mij namelijk niet...

Bah wat goor.
Ik google ´parenclub´ en kom alleen maar foto´s van Patries Paay tegen...
"Ieder zijn ding, zoveel mensen zoveel wensen.

Jointje roken trekt mij namelijk niet..."

Hm, glaasje baco dan weer wel..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Bah wat goor.Jouw relatie is bijna sm..hoor je ons daarover bah roepen?
Bazinga!
In Scheveningen zit toch de bar van Kim Holland?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Cafe Stout in Arnhem. Erg leuk en maandelijks een swingersavond
Bedankt voor de tips!
quote:vivalda schreef op 03 januari 2012 @ 22:24:

[...]

Jouw relatie is bijna sm..hoor je ons daarover bah roepen?
quote:nicole626 schreef op 04 januari 2012 @ 09:15:

[...]

Mij niet Maar kom op zeg, ieder zijn ding toch? De een met het licht uit, de ander in een bar, who cares?
ehhh mag ik heel even?? Café Stout in Arnhem heeft geen donder te maken met swingen... écht niet!
Hoikes, Wij, een leuk en sexy koppel zijn op zoek om eens erotisch ui te gaan in belgie, geen parenclubs of dergelijke, maar eens lekker uitgaan in sexy kledij of lingerie

Als er iemand zo een locatie weet , kan je altijd een mailtje sturen via aximanus@msn.com

Ps koppels die deze ervaring al gedaan hebben mogen steeds een reactie achterlaten hoor

Groetjes van frank&Tania
Wat men al aangeeft kun je wat jullie willen prima in een parenclub vinden, het is niet zo dat men je daar bespringt en ook daar kun je het gerust houden bij wat vingeren en pijpen. Ook daar ben je niet verplicht wat te doen maar is er ruimte voor, hoever dat bepalen jullie zelf.

Andere opties zijn de diverse erotische en kinkie partys. Als je van dansen en trance muziek houd zijn er diverse dance partys waar je verder kan gaan. Je danst in sexy kleding en er is vollop ruimte voor flirten en stout zijn, soms door wat voelen of in een hoekje pijpen of om bv een dark room in te gaan.

email adressen vermelden mag eigenlijk niet en antwoorden op je vragen kun je gewoon op het forum krijgen. Ik zie zelf niet in waarom dat prive moet. het kan worden gezien als hengelen. contacten proberen te leggen via het forum
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
sorry, wist ik niet,

btw, in tilburg is er zo een cafe die elke maand een erotische avond organiseerd, dit is waar we op zoek naar zijn, Geen sex waar iedereen staat op te kijken, enkel erotosch eten en dansen op muziek van de jaren 70-80 en genieten van elkaar
quote:frankentania schreef op 25 februari 2013 @ 15:18:

sorry, wist ik niet,

btw, in tilburg is er zo een cafe die elke maand een erotische avond organiseerd, dit is waar we op zoek naar zijn, Geen sex waar iedereen staat op te kijken, enkel erotosch eten en dansen op muziek van de jaren 70-80 en genieten van elkaar
Erotisch eten en muziek uit de jaren zeventig en 80. Hmmm, geil..;)
quote:frankentania schreef op 25 februari 2013 @ 15:18:

sorry, wist ik niet,

Wil jij zeggen dat er in Tilburg al zo'n soort cafe bestaat

Is dat misschien Our house dan (voorheen de Ritz)
nobody said it was easy
Crazylandfeestjes zijn misschien wel leuk voor je.
Ben benieuwd welk café dat in Tilburg is, ik ken het (helaas) niet
quote:colaennnietsanders schreef op 01 maart 2013 @ 14:20:

Ben benieuwd welk café dat in Tilburg is, ik ken het (helaas) nietJa ik ben daar ook benieuwd naar. Our house is het enige wat er ik me kan voorstellen van een erotische bar
nobody said it was easy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven