metamorfose
dinsdag 26 februari 2013 om 19:18
Heeft iemand ooit een metamorfose onder gaan bij de kapper?
Ik zat vanmiddag op een blog te kijken bij een leuke vrouw die een metamorfose had ondergaan bij kapsalon Rop Peetoom kapper Mika van Leeuwen. Het resultaat was echt mooi!
Ik wil graag wat anders met mijn haar! Mijn vaste kapper is ook Rob Peetoom, maar wil eerst advies van anderen.
Was het wat je verwacht had? En hoe zat her erna?
Mijn haar is half lang, tot over mijn schouders.
Ik zat vanmiddag op een blog te kijken bij een leuke vrouw die een metamorfose had ondergaan bij kapsalon Rop Peetoom kapper Mika van Leeuwen. Het resultaat was echt mooi!
Ik wil graag wat anders met mijn haar! Mijn vaste kapper is ook Rob Peetoom, maar wil eerst advies van anderen.
Was het wat je verwacht had? En hoe zat her erna?
Mijn haar is half lang, tot over mijn schouders.
dinsdag 26 februari 2013 om 19:38
dinsdag 26 februari 2013 om 19:42
dinsdag 26 februari 2013 om 19:44
dinsdag 26 februari 2013 om 20:38
quote:fasjon schreef op 26 februari 2013 @ 20:03:
Het gaat er mij eigenlijk om dat er echt naar mij gezicht gekeken wordt, ik heb een rond en bol gezicht terwijl ik slank ben maar goed.
Daardoor is een kapsel aanmeten bij mij vrij lastig vind ik.
Maar dat kan dan alleen met een metamorfose a 180 euro?
En niet gewoon door een bezoekje aan de kapper die kijkt wat er mogelijk is bij jouw haar?
Het gaat er mij eigenlijk om dat er echt naar mij gezicht gekeken wordt, ik heb een rond en bol gezicht terwijl ik slank ben maar goed.
Daardoor is een kapsel aanmeten bij mij vrij lastig vind ik.
Maar dat kan dan alleen met een metamorfose a 180 euro?
En niet gewoon door een bezoekje aan de kapper die kijkt wat er mogelijk is bij jouw haar?
dinsdag 26 februari 2013 om 20:43
Je kan ook zelf zo'n programma doen met een foto van jezelf,om te zien wat voor kapsel en haarkleur mooi bij je gezicht past. Lijkt dat je wat ga je ermee naar de kapper en laat het verolgens zo knippen en kleuren. Goedkoper ook nog.
En voor een mooie make up look hoef je ook niet meer dan 25 euro kwijt te zijn.
En voor een mooie make up look hoef je ook niet meer dan 25 euro kwijt te zijn.
dinsdag 26 februari 2013 om 20:52
quote:Superhuisvrouw schreef op 26 februari 2013 @ 20:43:
Je kan ook zelf zo'n programma doen met een foto van jezelf,om te zien wat voor kapsel en haarkleur mooi bij je gezicht past. Lijkt dat je wat ga je ermee naar de kapper en laat het verolgens zo knippen en kleuren. Goedkoper ook nog.
En voor een mooie make up look hoef je ook niet meer dan 25 euro kwijt te zijn.Ik ben nieuwsgierig , welk programma?
En voor een mooie make up look hoef je ook niet meer dan 25 euro kwijt te zijn.Ik ben nieuwsgierig , welk programma?
dinsdag 26 februari 2013 om 22:53
Op www.taaz.com kan je kapsels uit proberen.