Mode & Beauty alle pijlers

strings

26-02-2013 19:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier, en heb een vraag?

Ik draag al zo lang ik mijn kan herrinneren strings.

Heb kleding maat 36, maar opeens zitten ze niet lekker meer....

Mijn ervaring met normaal ondergoed/broekje is dat ze gaan kruipen...... en je die lelijke randen /stiknaden ziet.

Dus mij vraag? ik zou best van die strings afwillen, maar heb geen idéé wat ik zou moeten kopen, wat niet kruipt, en onzichtbaar is.

Mischien hebben jullie tips?
De lage, kanten strings van de Hunkenmoller zijn ideaal. Laag, onzichtbaar en niet kruipend. Koop ik al jaren. Goedkoop ook (3 voor 12 euro ofzo).
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Strings zijn niet onzichtbaar hoor...... het is onder die noemer gepromoot en iedereen is daar massaal ingetuind. Maar ze zijn niet onzichtbaar.
Hipsters!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Mwah, liever iets zien van een string dan vier billen in één broek.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
sloggi invisseble (hoop dat ik het goed gespeld heb overigens... maar ik vind ze fijn)
Ik vind zelf Brazilians lekker zitten en die tekenen ook niet.

Lage broekjes vind ik echt vreselijk zitten en bij veel mensen piept ook hun vetrol er heel lelijk boven uit.
Van sloggie zijn er 'onzichtbare' strings en hipsters. http://www.sloggies.nl/pr ... t-Cotton-String-00FP.html
Oh ik was alweer mosterd....
Ik draag ook Brazilians. Ik weet niet of ze "onzichtbaar" zijn maar ze zitten iig wel lekker. Lage hipsters draag ik ook wel 's.
Waarom zitten ze opeens niet lekker meer?

Ik heb alleen maar strings, vind het veel beter zitten dan van die brede onderbroeken.
Liever elitair dan een pauper!
quote:pimpelmeesje67 schreef op dinsdag 26 februari 2013 19:44 Huh? Waarom moet dat zo duur zijn?

Ik ben ooit met lang (tot over de schouderbladen) blond krullend haar naar de kapper gegaan, en met kort (bob) bruin haar weer thuisgekomen.

Bij een doodgewone kapsalon.
quote:fasjon schreef op 26 februari 2013 @ 19:54:

[...]

hahaha
zitten die sloggis echt fijn?

Ik vind ondergoed nooit lekker zitten, het kruipt altijd op en het zit gewoon nooit fijn.. Of het gaat vervelend bij de schaamlippen zitten dat ie daar gaat opkruipen, op zij zitten.
Ik vind de strings van de hunkemoller die al eerder genoemd werden ook ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven