Mode & Beauty alle pijlers

metamorfose

26-02-2013 19:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ooit een metamorfose onder gaan bij de kapper?

Ik zat vanmiddag op een blog te kijken bij een leuke vrouw die een metamorfose had ondergaan bij kapsalon Rop Peetoom kapper Mika van Leeuwen. Het resultaat was echt mooi!

Ik wil graag wat anders met mijn haar! Mijn vaste kapper is ook Rob Peetoom, maar wil eerst advies van anderen.

Was het wat je verwacht had? En hoe zat her erna?

Mijn haar is half lang, tot over mijn schouders.
Is dit nou een verkapte vorm van reclame voor die kapper?

Ik heb nog nooit een metamorfose gehad, dus ik kan je verder geen advies geven.
Wacht even hoor

Dus als wij allemaal gaan zeggen...jáááááá heb ik ook gedaan super cool!!! Dan ga jij het ook doen?

En als wij allemaal zeggen, OMG ja, dat heb ik ook gedaan, zag er niet uit joh! Dan doe je het niet?

Hmm....ok
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee geen reclame.
Really???Uhuh
Nou het gaat mij meer om de prijs, als ik mijn haar laat knippen ben ik ong 35 euro kwijt. Maar een metamorfose kost ong rond de 179,- euro.

Vroeg me gewoon af of mensen het ooit hebben gedaan. En hoe het was. Mag ook bij een andere kapper natuurlijk.
Ik heb bij metarmorfoses niet altijd het idee dat er rekening wordt gehouden met de leefomstandigheden. Niet iedereen kan elke ochtend een half uur aan haar haar besteden. Natuurlijk kun je de stylist om advies vragen maar dat maakt het nog geen metarmorfose natuurlijk.
Huh? Waarom moet dat zo duur zijn?

Ik ben ooit met lang (tot over de schouderbladen) blond krullend haar naar de kapper gegaan, en met kort (bob) bruin haar weer thuisgekomen.

Bij een doodgewone kapsalon.
Ik heb het 1 keer gedaan, was vreselijk, mijn vaste kapper heeft behoorlijk wat werk gehad om het weer mooi te krijgen.
Wel heel Koffietijd/Carlo en Irene hoor...een Metamorfose!

Ik neem gewoon een ander kapsel

Is ook gelijk een stuk goedkoper zie ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het gaat er mij eigenlijk om dat er echt naar mij gezicht gekeken wordt, ik heb een rond en bol gezicht terwijl ik slank ben maar goed.

Daardoor is een kapsel aanmeten bij mij vrij lastig vind ik.
quote:fasjon schreef op 26 februari 2013 @ 20:03:

Het gaat er mij eigenlijk om dat er echt naar mij gezicht gekeken wordt, ik heb een rond en bol gezicht terwijl ik slank ben maar goed.

Daardoor is een kapsel aanmeten bij mij vrij lastig vind ik.

Maar dat kan dan alleen met een metamorfose a 180 euro?

En niet gewoon door een bezoekje aan de kapper die kijkt wat er mogelijk is bij jouw haar?
Je kan ook zelf zo'n programma doen met een foto van jezelf,om te zien wat voor kapsel en haarkleur mooi bij je gezicht past. Lijkt dat je wat ga je ermee naar de kapper en laat het verolgens zo knippen en kleuren. Goedkoper ook nog.

En voor een mooie make up look hoef je ook niet meer dan 25 euro kwijt te zijn.
quote:Superhuisvrouw schreef op 26 februari 2013 @ 20:43:

Je kan ook zelf zo'n programma doen met een foto van jezelf,om te zien wat voor kapsel en haarkleur mooi bij je gezicht past. Lijkt dat je wat ga je ermee naar de kapper en laat het verolgens zo knippen en kleuren. Goedkoper ook nog.

En voor een mooie make up look hoef je ook niet meer dan 25 euro kwijt te zijn.Ik ben nieuwsgierig , welk programma?
Op www.taaz.com kan je kapsels uit proberen.
Goede kappers kijken sowieso naar je gezichtsvorm, postuur en persoonlijkheid.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven