Ex-vriend op relatiesite

20-05-2008 15:58 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Sinds een week of twee is het uit met m'n vriend.

Het is nog steeds vreemd waarom. Hij vond dat ik beter verdiende, wist niet meer wat hij voor me voelde en was misschien toch niet klaar voor een relatie.

Nu heeft m'n vriendin ontdekt dat hij zich ook heeft ingeschreven bij een relatie site. (net als m'n vriendin)

Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Tuurlijk ga je verder met je ding. Maar voel me raar eronder, omdat hij zegt dat hij niet klaar is voor een relatie. En hij was er drie dagen geleden nog niet uit wat hij voor me voelde.

En eigenlijk wilde ik hem helemaal niet kwijt.

Wat vinden jullie ervan?

Hoor het graag.
Nou, hij had in ieder geval niet alvast een ander achter de hand.

Maar zonder dollen. Veel mannen zien een relatiesite als een manier om een korte fling te krijgen. Een leuke meid voor een week of twee en daarna weer online shoppen voor een nieuwe. Dat is niet bepaald een relatie en het kan dus nog steeds goed zijn dat hij daar ook niet klaar voor is.
Het klinkt in ieder geval alsof hij er écht over , uit en klaar mee is . Is dat niet belangrijker dan het hoe en waarom ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kwam tijdens mijn huwelijk erachter dat mijn, inmiddels ex, op een datingsite stond. Dit zegt genoeg over hoe zij over een relatie denken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2008 @ 16:01:

Het klinkt in ieder geval alsof hij er écht over , uit en klaar mee is . Is dat niet belangrijker dan het hoe en waarom ?

Dat is dus het gekke. Drie dagen geleden wilde hij nog een keer afspreken. Dus gewoon gezellig filmpje gekeken. Beetje gepraat en toen vertelde hij, dat hij nog steeds niet wist wat hij voor me voelde en wat hij wilde. Dat is dan toch vreemd.

En op de andere reacties daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.

En het is inderdaad het geval dat mannen anders denken over een relatie.

Hij wilde trouwens een relatie beginnen met me!! ik vond het scharrelen wel prima.
Wat wil je dan precies horen eigenlijk? Je weet toch diep in je hart ook we hoe het zit? Toch?
Vaak is het zo dat als iemand zegt geen relatie te willen, geen relatie wil met jóu. Hoe hard dat ook moge klinken.
Mijn ex staat er ook tussen. Al vrij snel na onze breuk. Ik lach me er een bult om, maar dat is omdat wij echt klaar met elkaar zijn.

Voor jou is het natuurlijk wel pijnlijk. Maar zie het als een teken dat hij echt verder wil zonder jou. Niet leuk, maar wel een duidelijk gebaar.

Sterkte
Je kunt het natuurlijk ook even aan hem vragen. Wij kunnen alleen maar raden naar zijn motieven.

En even off topic, iemand die zo onzeker is over de relatie en dan wel zich inschrijft op een relatiesite?? Misschien maar beter dat het zo gelopen is?
Bedankt voor jullie reacties!!

Is nu een stuk duidelijker.

Moet er gewoon over heen stappen. Over hem.
quote:fleurtje schreef op 20 mei 2008 @ 16:10:

Vaak is het zo dat als iemand zegt geen relatie te willen, geen relatie wil met jóu. Hoe hard dat ook moge klinken.Dat bedoel ik.
weet je wat me leuk lijkt.Om je ook op die site in te schrijven onder een voor hem onbekende nick en dan met hem in kontakt komen. Je weet precies wat hij leuk vind e.d. Wanneer hij hapt,laat je hem keihard vallen.
Elmoni, ik heb ook altijd direct zulke plannen in m'n hoofd! Wraak wraak wraak! En ach ja, nee je wint er niks mee, maar het kan zooooo lekker zijn! Beetje jammer dat Karin er op zo'n manier achter wil komen dat haar ex niet meer verder wil, be a man and tell her yourself zou ik zeggen. En Karin: ik zou echt gekwetst zijn, hoop dat je je er niet al te ellendig over voelt.
"wil komen" moet natuurlijk zijn "moet komen"
quote:elmoni schreef op 20 mei 2008 @ 16:33:

weet je wat me leuk lijkt.Om je ook op die site in te schrijven onder een voor hem onbekende nick en dan met hem in kontakt komen. Je weet precies wat hij leuk vind e.d. Wanneer hij hapt,laat je hem keihard vallen.Wat is daar zo leuk aan dan? Beetje triest Laat die gast lekker en richt je op je eigen toekomst. Klinkt wat volwassener vind je niet?
quote:elmoni schreef op 20 mei 2008 @ 16:33:

weet je wat me leuk lijkt.Om je ook op die site in te schrijven onder een voor hem onbekende nick en dan met hem in kontakt komen. Je weet precies wat hij leuk vind e.d. Wanneer hij hapt,laat je hem keihard vallen.Ja leuk hoor en zo volwassen ook.
quote:Karin87miss schreef op 20 mei 2008 @ 16:16:

Bedankt voor jullie reacties!!

Is nu een stuk duidelijker.

Moet er gewoon over heen stappen. Over hem.

Het lijkt mij nogal duidelijk dat je dan sinds het uit is tussen jullie een bord voor de kop hebt gehad. Uit = uit

Moet een contactadvertentie jou tot de realiteit brengen?

Hou de eer lekker aan jezelf
quote:El_lebel schreef op 20 mei 2008 @ 16:36:

Elmoni, ik heb ook altijd direct zulke plannen in m'n hoofd! Wraak wraak wraak! En ach ja, nee je wint er niks mee, maar het kan zooooo lekker zijn! Beetje jammer dat Karin er op zo'n manier achter wil komen dat haar ex niet meer verder wil, be a man and tell her yourself zou ik zeggen. En Karin: ik zou echt gekwetst zijn, hoop dat je je er niet al te ellendig over voelt.Dat ben ik helemaal met je eens. Wees een vent. Ik ben op dat gebied ook best gekwetst. Vooral omdat hij steeds maar laat weten dat ie toch nog twijfelt. Ik word er zo gek van. Wat wilt ie nou?!!
quote:Karin87miss schreef op 21 mei 2008 @ 09:37:

[...]

Wat wilt ie nou?!!Persoonlijk lijkt het mij vrij duidelijk.
.
Nee dan blijkt wel.

Maar dan moet ie ook niet meer achter m'n kont aan blijven lopen met opmerkingen: weet het nog steeds niet.

Net weer een smsje gehad of we weer even kunnen praten. Hij denkt dat ie een verkeerde beslissing heeft gemaakt.

Mede door jullie reacties heb ik gezegd dat het geen goed idee is. Het is gewoon over!
.
quote:Karin87miss schreef op 21 mei 2008 @ 15:38:

Nee dan blijkt wel.

Maar dan moet ie ook niet meer achter m'n kont aan blijven lopen met opmerkingen: weet het nog steeds niet.

Net weer een smsje gehad of we weer even kunnen praten. Hij denkt dat ie een verkeerde beslissing heeft gemaakt. Misschien krijgt hij niet genoeg reacties op die datingsite...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven