Hema wasmiddel
woensdag 27 februari 2013 om 15:03
Hey lieve viva forummers,
Omdat ik het financieel wat minder ruim heb op dit moment zit ik erover te denken om over te stappen op het wasmiddel van de Hema.
2 euro per fles is veel goedkoper als wanneer je robijn koopt (wat ik voorheen altijd deed).
Maar nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met het wasmiddel van de Hema?
Wast het goed schoon? Ruikt de was echt fris na afloop?
Zijn er mensen met allergische reacties op dit wasmiddel?
Bedankt voor het lezen!
Liefs Liefbeest
Omdat ik het financieel wat minder ruim heb op dit moment zit ik erover te denken om over te stappen op het wasmiddel van de Hema.
2 euro per fles is veel goedkoper als wanneer je robijn koopt (wat ik voorheen altijd deed).
Maar nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met het wasmiddel van de Hema?
Wast het goed schoon? Ruikt de was echt fris na afloop?
Zijn er mensen met allergische reacties op dit wasmiddel?
Bedankt voor het lezen!
Liefs Liefbeest
woensdag 27 februari 2013 om 15:05
Ik gebruik het al een aantal jaar. Het bevalt op zich goed. De geur in de was is niet bijzonder, de geur van eigen merk AH wasmiddel is (vind ik) fijner. De Hema geur is vrij neutraal, dus voor sommige mensen juist wel prettig. Hier een gevoelige huid, maar geen reactie.
Ik was meestal niet heel heet en als ik echte vlekken heb, behandel ik ze altijd even voor.
Ik was meestal niet heel heet en als ik echte vlekken heb, behandel ik ze altijd even voor.
woensdag 27 februari 2013 om 15:18
Ik heb eigenlijk altijd wasmiddel van Euroshopper. Bevalt me prima. Ik was nu sinds kort voor het eerst van mijn leven met Robijn omdat ik een fles gratis kreeg bij het Kruidvat en kan niet zeggen dat dat nou beter wast dan wat ik normaal gebruik. Hierna ga ik dus gewoon weer over op mijn vertrouwde huismerken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 27 februari 2013 om 15:26
woensdag 27 februari 2013 om 15:47
woensdag 27 februari 2013 om 15:49
woensdag 27 februari 2013 om 16:38
Ik weet niet of je vloeibaar of poeder wasmiddel gebruikt.
Maar bij de Lidl is momenteel het vloeibare middel (Formil) in de aanbieding, twee flessen van 1 liter (wit of color) voor ¤ 5,50.
Als je financiele zorgen hebt is winkelen bij de Lidl zowiezo een aanrader. Het huismerk is 33% goedkoper dan de huismerken van andere winkels.
Het is even wennen, want ze verkopen dus geen A-merken, maar de kwaliteit is prima.
Maar bij de Lidl is momenteel het vloeibare middel (Formil) in de aanbieding, twee flessen van 1 liter (wit of color) voor ¤ 5,50.
Als je financiele zorgen hebt is winkelen bij de Lidl zowiezo een aanrader. Het huismerk is 33% goedkoper dan de huismerken van andere winkels.
Het is even wennen, want ze verkopen dus geen A-merken, maar de kwaliteit is prima.
woensdag 27 februari 2013 om 16:50
quote:beter.laat schreef op 27 februari 2013 @ 16:38:
Ik ga wel regelmatig naar de Lidl en koop groente op de markt, een aldi zit hier volgens mij niet in de buurt, maar ik zal als ik er 1 tegenkom ook eens kijken.
Bedankt voor de tip!
Ik ga wel regelmatig naar de Lidl en koop groente op de markt, een aldi zit hier volgens mij niet in de buurt, maar ik zal als ik er 1 tegenkom ook eens kijken.
Bedankt voor de tip!
woensdag 27 februari 2013 om 17:46
quote:beter.laat schreef op 27 februari 2013 @ 16:38:
Dit vind ik dan weer niet zo goedkoop. Bij de Hema is een fles 1.5 liter voor 2 euro. Scheelt toch weer 1,50. En je hebt een liter meer als je 2 flessen koopt.
Ik haal vaak wasmiddel bij de Bas v/d Heijden als ze die in de aanbieding hebben. Maar ik ga denk ik ook maar eens naar de Hema voor een fles. Kan geen kwaad dacht ik zo.
Dit vind ik dan weer niet zo goedkoop. Bij de Hema is een fles 1.5 liter voor 2 euro. Scheelt toch weer 1,50. En je hebt een liter meer als je 2 flessen koopt.
Ik haal vaak wasmiddel bij de Bas v/d Heijden als ze die in de aanbieding hebben. Maar ik ga denk ik ook maar eens naar de Hema voor een fles. Kan geen kwaad dacht ik zo.
donderdag 28 februari 2013 om 00:49
Ik heb heel lang gewassen met Hema wasmiddel... Ik had er absoluut geen klachten over. Prima voor de prijs. Tegenwoordig gebruik ik echter AH eigen merk langer fris. Die had ik 1x genomen omdat ik na zessen boodschappen deed en de hema dicht was. Vriend vind deze veel fijner ruiken en heeft me min of meer verplicht hierbij te blijven.
donderdag 28 februari 2013 om 16:01
Ik koop zelf nooit wasmiddel vanwege de werking ervan (volgens mij doen ze 't allemaal prima) maar meer vanwege de geur.
Hema wasmiddel heb ik wel eens gebruikt maar m'n ex was er allergisch voor (ook voor Dash en Ariël trouwens). Persoonlijk vind ik de geur te neutraal, ik hou van de wat sterkere geuren die ook in de kast lang blijven hangen.
Maar goedkoop is het zeker, dus wat 't dat aangaat zou ik het zeker proberen als de geur je niks uitmaakt. Formil van de Lidl ruikt trouwens naar kauwgumballen, aanrader!
Hema wasmiddel heb ik wel eens gebruikt maar m'n ex was er allergisch voor (ook voor Dash en Ariël trouwens). Persoonlijk vind ik de geur te neutraal, ik hou van de wat sterkere geuren die ook in de kast lang blijven hangen.
Maar goedkoop is het zeker, dus wat 't dat aangaat zou ik het zeker proberen als de geur je niks uitmaakt. Formil van de Lidl ruikt trouwens naar kauwgumballen, aanrader!