Hema wasmiddel

27-02-2013 15:03 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve viva forummers,

Omdat ik het financieel wat minder ruim heb op dit moment zit ik erover te denken om over te stappen op het wasmiddel van de Hema.

2 euro per fles is veel goedkoper als wanneer je robijn koopt (wat ik voorheen altijd deed).

Maar nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met het wasmiddel van de Hema?

Wast het goed schoon? Ruikt de was echt fris na afloop?

Zijn er mensen met allergische reacties op dit wasmiddel?

Bedankt voor het lezen!

Liefs Liefbeest
Ik zeg lidl. Mega ,mega fles voor 3,29 geloof ik en als beste getest door de CB
O op je vragen van de OP sorry geen ervarigen met hema wasmiddel
Ja hoor,prima spul Hema wasmiddel.
Ik gebruik het al een aantal jaar. Het bevalt op zich goed. De geur in de was is niet bijzonder, de geur van eigen merk AH wasmiddel is (vind ik) fijner. De Hema geur is vrij neutraal, dus voor sommige mensen juist wel prettig. Hier een gevoelige huid, maar geen reactie.

Ik was meestal niet heel heet en als ik echte vlekken heb, behandel ik ze altijd even voor.
En bij de Action hebben ze ook fijn wasmiddel,net als bij de Lidl en Aldi trouwens.

Of de huismerken van AH.

Of het wasmiddel van Kruidvat.

(Ik was goedkoop maar wil wel afwisseling)
Ik heb eigenlijk altijd wasmiddel van Euroshopper. Bevalt me prima. Ik was nu sinds kort voor het eerst van mijn leven met Robijn omdat ik een fles gratis kreeg bij het Kruidvat en kan niet zeggen dat dat nou beter wast dan wat ik normaal gebruik. Hierna ga ik dus gewoon weer over op mijn vertrouwde huismerken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik was met wasmiddel van de Aldi of de Lidl en dat is prima. De Hema ken ik niet, maar dat zal ook prima zijn. Gewoon proberen.
Tegenwoordig is geen enkel wasmiddel nog echt slecht. Gewoon uitproberen dus.
Ik zou even omrekenen welke de goedkoopste is. Hoeveel zit er in de fles van de Hema?

En dan gewoon een keer proberen. Wat de een lekker vindt of allergisch voor is, hoeft niet voor de ander te gelden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Color en wit van de Hema bevallen hier prima. Soms een merk-wasverzachter erbij voor een lekker geurtje en ouderwetse biotex voor de 60gradenwas.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik gebruik wel altijd Robijn maar die koop ik altijd in voorraad als de hamsterweken oid zijn, 1+1 gratis. Dan betaal je nauwelijks meer dan wanneer je een fles bij de Lidl of Aldi haalt denk ik.

Hema wasmiddel zelf nog nooit geprobeerd.
Ik zweer bij het Hema wasmiddel, het is het enige wasmiddel waarbij ik geen last van mijn huid krijg
Ik gebruik het al een aantal jaar. Ik ben allergisch voor de meeste wasmiddelen en die van de hema juist niet.

Was ruikt prima, geen overdreven geur maar daar houd ik ook helemaal niet van als je was zo overdreven naar bloemen staat te stinken.

Het is gewoon schoon en fris en zo ruikt het ook.
Aww wat een hoop reacties in zo'n korte tijd!

Ontzettend bedankt allemaal.

Ik zal het hema wasmiddel uit proberen en als dat niet 'het' wasmiddel voor mij blijkt te zijn zal ik zeker (zoals hierboven genoemd wordt) het lidl wasmiddel proberen!

Bedankt allemaal
Aldi heeft topspul: Una. Ik geloofde het eerst niet, maar kreeg tip van zus en het is echt meer dan prima spul en heel betaalbaar! Komt geloof ik ook steeds als winnaar uit allerlei tests, maar daar ben ik niet zo in thuis!
Ik weet niet of je vloeibaar of poeder wasmiddel gebruikt.

Maar bij de Lidl is momenteel het vloeibare middel (Formil) in de aanbieding, twee flessen van 1 liter (wit of color) voor ¤ 5,50.

Als je financiele zorgen hebt is winkelen bij de Lidl zowiezo een aanrader. Het huismerk is 33% goedkoper dan de huismerken van andere winkels.

Het is even wennen, want ze verkopen dus geen A-merken, maar de kwaliteit is prima.
quote:beter.laat schreef op 27 februari 2013 @ 16:38:

Maar bij de Lidl is momenteel het vloeibare middel (Formil) in de aanbieding, twee flessen van 1 liter (wit of color) voor ¤ 5,50.

Als je financiele zorgen hebt is winkelen bij de Lidl zowiezo een aanrader. Het huismerk is 33% goedkoper dan de huismerken van andere winkels.

Het is even wennen, want ze verkopen dus geen A-merken, maar de kwaliteit is prima.

Ik ga wel regelmatig naar de Lidl en koop groente op de markt, een aldi zit hier volgens mij niet in de buurt, maar ik zal als ik er 1 tegenkom ook eens kijken.

Bedankt voor de tip!
wasmiddel van de hema vind ik prima neutrale geur. Prima spul.

Heb het best vaak gekocht toen ik nog studeerde
quote:beter.laat schreef op 27 februari 2013 @ 16:38:

Dit vind ik dan weer niet zo goedkoop. Bij de Hema is een fles 1.5 liter voor 2 euro. Scheelt toch weer 1,50. En je hebt een liter meer als je 2 flessen koopt.

Ik haal vaak wasmiddel bij de Bas v/d Heijden als ze die in de aanbieding hebben. Maar ik ga denk ik ook maar eens naar de Hema voor een fles. Kan geen kwaad dacht ik zo.
Ik vind het wasmiddel van de Hema ook goed!
Sunlight & Soda goedkoper kun je niet wassen
Ik was zelf met persil als er een goede aanbieding is. Geen goede aanbieding? Dan was ik met het wasmiddel van de hema. Super goed!
Ik heb heel lang gewassen met Hema wasmiddel... Ik had er absoluut geen klachten over. Prima voor de prijs. Tegenwoordig gebruik ik echter AH eigen merk langer fris. Die had ik 1x genomen omdat ik na zessen boodschappen deed en de hema dicht was. Vriend vind deze veel fijner ruiken en heeft me min of meer verplicht hierbij te blijven.
Ik koop zelf nooit wasmiddel vanwege de werking ervan (volgens mij doen ze 't allemaal prima) maar meer vanwege de geur.

Hema wasmiddel heb ik wel eens gebruikt maar m'n ex was er allergisch voor (ook voor Dash en Ariël trouwens). Persoonlijk vind ik de geur te neutraal, ik hou van de wat sterkere geuren die ook in de kast lang blijven hangen.

Maar goedkoop is het zeker, dus wat 't dat aangaat zou ik het zeker proberen als de geur je niks uitmaakt. Formil van de Lidl ruikt trouwens naar kauwgumballen, aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven