Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring Bonprix

27-02-2013 16:39 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bikini op het oog van het merk Bodyflirt. Ik heb deze alleen bij Bonprix gezien. Heeft iemand ervaring met Bonprix? Ik heb even gegoogled en het klonk allemaal niet zo best. Weet iemand ook een webshop waar ze ook bikini's van Bodyflirt verkopen, behalve Otto?
Ik zou wel achteraf betalen met een acceptgiro dan heb je geen gezeur om je geld terug te krijgen (kost geloof ik 50 cent extra)
Ik heb voor het eerst iets bij ze besteld. Ik vond de levering niet heel duidelijk. Er stond bij binnen 2 dagen, maar nadat ik besteld had kreeg ik een mail dat ik had gekozen voor PakjeGemak. Daardoor zou mijn levering langer zijn. Daar had ik helemaal niet voor gekozen en het werd ook bij mij thuis aangeboden. Ik kreeg het uiteindelijk veel later. De status op de site stond aangemerkt als nog niet verzameld.

Ik wil nu trouwens wat terug sturen, maar kan niks vinden hoe je dat moet doen. Alleen dat je het weer netjes met bon moet terugsturen. Weet iemand hoe dit moet?

Die bon klopt trouwens ook niks van.
quote:mylenamyla schreef op 27 februari 2013 @ 17:10:

Ik weet niet of ik het risico wil nemen. Aan de andere kant ben ik wel dol op de bikini en het gaat niet om honderden euro's aan risico.

Deze heb ik op het oog:

http://www.bonprix.nl/pro ... r=Beslist&version=badmode

Ik kan op internet dus niet vinden waar ik hem kan kopen, alleen Bonprix lijkt 'm aan te bieden...Ik heb de link net geopend. Heb je gezien dat er "binnenkort beschikbaar" bij staat? Je zult dus ook nog geduld moeten hebben, voordat je m kan bestellen!
Ik heb t toen terug gestuurd via de ah
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ook ik heb goede ervaringen met bon prix!
Ik heb onlangs ook een bikini van Bodyflirt besteld bij BonPrix en alles is goed gegaan. Wel voor de zekerheid gekozen voor betalen met acceptgiro, inderdaad vanwege de negatieve reacties op internet. Ik plaatste de bestelling donderdag en zaterdag kreeg ik 'm al binnen. Later nog wat besteld en ook dat ging soepel. Dus positieve ervaringen hier!
Ik had vorig jaar een winterjas gekocht bij Bonprix. Aan het eind van het seizoen was de hele binnenvoering uitgescheurd. Na het wassen zag de nepbontkraag er niet meer uit en was de vulling gaan klonteren.
quote:chantalhuissen schreef op 27 februari 2013 @ 17:21:

Ik vind bonprix niet geweldig, als je wat terug stuurt kost het je 5,00Je kunt het anders gewoon terug sturen naar een antwoordnummer, dus daar hoef je niet voor te betalen.
quote:Tinkeldel schreef op 27 februari 2013 @ 18:16:

Ik wil nu trouwens wat terug sturen, maar kan niks vinden hoe je dat moet doen. Alleen dat je het weer netjes met bon moet terugsturen. Weet iemand hoe dit moet?Ik heb op de bon aangegeven wat ik heb gehouden (doorgestreept) en wat ik terug stuur. Daarnaast op de website aangegeven wat de retouren zijn en voor welk bedrag dit is. Binnen 5 dagen had ik het geld weer op mn rekening staan.
Niet hele goede pasvorm denk ik. De kwaliteit was ook niet goed (maar ja, goedkoop). Maar ik zou het aan niemand aanraden.
Hier uitsluitend goede ervaringen, het betalen en het terug sturen ging heel goed
Ik heb 1 keer iets bij ze besteld en dat ging eigenlijk goed. Kwaliteit ziet er normaal uit (H&M achtig), maar moet ik nog bezien, want nog niet gedragen/gewassen. Het duurde wel wat langer voor je iets binnen krijgt (ongeveer 3 dagen), dat is wel jammer, maar staat duidelijk op hun site vermeld.
ik heb er vorig jaar mijn bikini besteld, is allemaal goed gegaan.

De kwaliteit vind ik ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven