Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
vrijdag 1 maart 2013 om 17:31
quote:Aeolus schreef op 01 maart 2013 @ 17:29:
OK Leuke Dames, wat vinden jullie? Is een Echte Man een man van weinig woorden?
wat een vraag!
ligt eraan wat ie zegt denk ik zo
zolang je maar niet het gevoel hebt dat ie ergens mee zit maar dat niet wil zeggen... pfff.
en je moet wel met elkaar kunnen praten over de belangrijke dingen des levens. en over wat je die dag hebt meegemaakt.
dus eigenlijk moeten mannen wel een beetje kunnen lullen denk ik zo
OK Leuke Dames, wat vinden jullie? Is een Echte Man een man van weinig woorden?
wat een vraag!
ligt eraan wat ie zegt denk ik zo
zolang je maar niet het gevoel hebt dat ie ergens mee zit maar dat niet wil zeggen... pfff.
en je moet wel met elkaar kunnen praten over de belangrijke dingen des levens. en over wat je die dag hebt meegemaakt.
dus eigenlijk moeten mannen wel een beetje kunnen lullen denk ik zo
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 1 maart 2013 om 17:40
vrijdag 1 maart 2013 om 19:29
quote:wdr schreef op 01 maart 2013 @ 17:07:
[...]
Precies! Dat zei ik ook al. Als deze echte man fristi, snor kinderbier of GrandMarnier wil drinken, dan doet hij dat gewoon...
En gelijk hebben jullie
Ik was me een beetje aan het vervelen en had zin om jullie te vervelen met een stokoud vooroordeel. Met wat jullie ook maar drinken
[...]
Precies! Dat zei ik ook al. Als deze echte man fristi, snor kinderbier of GrandMarnier wil drinken, dan doet hij dat gewoon...
En gelijk hebben jullie
Ik was me een beetje aan het vervelen en had zin om jullie te vervelen met een stokoud vooroordeel. Met wat jullie ook maar drinken
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?