TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
vrijdag 1 maart 2013 om 17:58
Liefjes, heel veel plezier morgen! Ik duim voor mooi weer en ik zal zeker aan jullie denken.
Hier gaat het yuk. Niet eens met de hoofdoorzaken, maar alles begint me een beetje uit de handen te glippen, ook emotioneel. Zoals ik ook tegen andere forumvriendinnen heb gezegd: ik wou dat ik een maand in mijn eentje op Rottummerplaat zat.
Nou ja, het zal wel weer goed komen... een keer.
Hier gaat het yuk. Niet eens met de hoofdoorzaken, maar alles begint me een beetje uit de handen te glippen, ook emotioneel. Zoals ik ook tegen andere forumvriendinnen heb gezegd: ik wou dat ik een maand in mijn eentje op Rottummerplaat zat.
vrijdag 1 maart 2013 om 21:10
quote:sri schreef op 01 maart 2013 @ 17:58:
Sorry, vergeet ik helemaal om op jouw berichtje te reageren...
Is er iemand die je kan vragen om een beetje extra lief voor je te zijn? Een kopje thee/koffie voor je te zetten, even je voeten te masseren of iets anders wat je een beetje helpt?
Is er iemand die je kan vragen om een beetje extra lief voor je te zijn? Een kopje thee/koffie voor je te zetten, even je voeten te masseren of iets anders wat je een beetje helpt?
vrijdag 1 maart 2013 om 21:30
quote:Yezka schreef op 01 maart 2013 @ 21:10:
[...]
Niet echt. Daverende herrie met echtgenoot. Mijn schuld, uit de hand gelopen emoties en hij was er al niet te best aan toe. Uit laten razen, zal over een paar dagen wel weer over zijn.
Ik moet er gewoon voor oppassen dat ik even niet in een poel van zelfmedelijden ga zitten, daar heb ik niks aan.
Morgen maar weer eens hard werken, dat helpt het best denk ik.
[...]
Niet echt. Daverende herrie met echtgenoot. Mijn schuld, uit de hand gelopen emoties en hij was er al niet te best aan toe. Uit laten razen, zal over een paar dagen wel weer over zijn.
Ik moet er gewoon voor oppassen dat ik even niet in een poel van zelfmedelijden ga zitten, daar heb ik niks aan.
Morgen maar weer eens hard werken, dat helpt het best denk ik.
vrijdag 1 maart 2013 om 21:55
quote:Yezka schreef op 01 maart 2013 @ 21:51:
Sri....
Zelfmedelijden.. ok, dat niet. Maar je mag best een beetje lief zijn voor jezelf. En excuses aanbieden aan je lief als je onredelijk bent geweest valt daar ook onder. Kunnen jullie iig vanavond weer lekker tegen elkaar aankruipen.Lief van je Yez! Maar in dit stadium hebben excuses even helemaal geen zin, integendeel, dat wakkert het explosierisico alleen maar weer aan. Ik ken hem al meer dan 35 jaar, en dit is een kwestie van stilzwijgend laten slijten. En dan over weken komt het er een keer uit van twee kanten. Tja, het is nou eenmaal zo.
Sri....
Zelfmedelijden.. ok, dat niet. Maar je mag best een beetje lief zijn voor jezelf. En excuses aanbieden aan je lief als je onredelijk bent geweest valt daar ook onder. Kunnen jullie iig vanavond weer lekker tegen elkaar aankruipen.Lief van je Yez! Maar in dit stadium hebben excuses even helemaal geen zin, integendeel, dat wakkert het explosierisico alleen maar weer aan. Ik ken hem al meer dan 35 jaar, en dit is een kwestie van stilzwijgend laten slijten. En dan over weken komt het er een keer uit van twee kanten. Tja, het is nou eenmaal zo.