longlasting lipstick
zaterdag 23 februari 2013 om 12:17
Max Factor Lipfinity, de twee-fasen-versie. Officieel ongeveer 17 euro, regelmatig in de aanbieding voor 10 euro. Blijft de hele dag goed (eten, drinken, zoenen).
L'Oréal heeft ook mooie kleuren in de twee-fasen-versie, maar die slijt sneller weg dan de Max Factor, helaas. L'Oréal moet ik halverwege de dag bijkleuren.
Beiden te koop bij Kruidvat.
L'Oréal heeft ook mooie kleuren in de twee-fasen-versie, maar die slijt sneller weg dan de Max Factor, helaas. L'Oréal moet ik halverwege de dag bijkleuren.
Beiden te koop bij Kruidvat.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 1 maart 2013 om 23:20
Ik heb wel de nieuwe van L oreal, toevallig vandaag ook in het rood gekocht. Hij is wel mooi maar blijft absoluut geen 24 uur perfect zitten. Vanmorgen erop gedaan, in de middag pauze bijgewerkt en hij bleef weer een paar uur zitten. Na het avondeten was het weer eraf. Hij droogt tot nu toe mijn lippen niet. Nu ben ik benieuwd geworden naar Lipfinity...
donderdag 7 maart 2013 om 12:46
Zij er nog meer die ervaringen hebben met de 2 merken L'oreal en Max Factor langzittende lippenstift. Ik heb het nu van 2 gehoord en de een in een ander topic vind dus weer een ander beter dan hier weer een. Ben benieuwd of er nog meer ervaringen zijn. Heb er ook een topic voor geopend maar weet niet of er wel reacties op komen.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
vrijdag 8 maart 2013 om 18:59
Deze bleven ook lang zitten volgens de beautylab blog
http://www.beautylab.nl/loreal-paris-in ... -lipstick/
http://www.beautylab.nl/loreal-paris-in ... -lipstick/
vrijdag 8 maart 2013 om 19:28
vrijdag 8 maart 2013 om 20:25
quote:publicdiary schreef op 08 maart 2013 @ 19:28:
Ik gebruik ook het liefst de Lipfinity, terwijl al mijn andere make-up producten low-budget zijn. Als ik deze er niet afhaal in de avond heb ik de volgende ochtend nog steeds de kleur op mijn lippen zitten.Ben dus niet de enige! Echt het enige make-up product die doet wat ze zeggen. Al vraag ik me stiekem weleens af wat ze er in stoppen....
Ik gebruik ook het liefst de Lipfinity, terwijl al mijn andere make-up producten low-budget zijn. Als ik deze er niet afhaal in de avond heb ik de volgende ochtend nog steeds de kleur op mijn lippen zitten.Ben dus niet de enige! Echt het enige make-up product die doet wat ze zeggen. Al vraag ik me stiekem weleens af wat ze er in stoppen....
vrijdag 8 maart 2013 om 21:02
quote:publicdiary schreef op 08 maart 2013 @ 19:28:
Ik gebruik ook het liefst de Lipfinity, terwijl al mijn andere make-up producten low-budget zijn. Als ik deze er niet afhaal in de avond heb ik de volgende ochtend nog steeds de kleur op mijn lippen zitten.Inderdaad, 's morgens nog steeds rode lipjes.
Ik gebruik ook het liefst de Lipfinity, terwijl al mijn andere make-up producten low-budget zijn. Als ik deze er niet afhaal in de avond heb ik de volgende ochtend nog steeds de kleur op mijn lippen zitten.Inderdaad, 's morgens nog steeds rode lipjes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"