Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
.
Wat heftig Lamaatje, sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dank allemaal voor jullie steun en knuffels. Ik denk dat ik het wel nodig heb om het een beetje van me af te schrijven. Praten is best moeilijk, daarom zo maar proberen. Ik zie er erg tegenop om het familie en vrienden te vertellen.
odi et amo
Sterkte
Jemig wat heftig nieuws. Sterkte!
Blijf vooral van je afschrijven hier, Lamaatje.

Je hoeft nu nog geen familie en vrienden in te lichten als dat niet goed voelt voor je. Eerst maar eens zelf het nieuws verwerken.
Wat een rotnieuws voor jullie, Lamaatje... Heel veel sterkte gewenste.
Sterkte
Dat zijn geen leuke berichten ,kan me je angst wel voorstellen.

Ik wens je heel veel sterkte.
Wat heftig zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Als je er behoefte aan hebt,er bestaat een speciale longkanker forum. Maar ik hoop zo voor je dat het nog wat anders kan zijn!
He bah, wat vreselijk. Ik hoop echt voor je dat het meevalt. Wat zul je in spanning zitten zeg.. Echt enorm veel sterkte volgende week.
Jeetje, wat heftig.

You know how I know? Because I reeaally think so!
Jeetje wat erg. Sterkte
Rotziekte!! Ik hoop dat het meevalt. Veel kracht en sterkte gewenst. Liefs
Jeetje wat zul je geschrokken en onzeker zijn. Ik hoop dat er snel vervolg onderzoek gedaan kan worden! Heel veel sterkte
Jeetje, sterkte.

Heeft het verband met die afwijkende leverwaarden? Waarom doen ze ook een leverpunctie?
Wat een vreselijk nieuws.

Heel veel sterkte
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Jeetje, wat afschuwelijk moet dat zijn.

Je schrijft zo nuchter.

Ik hoop dat het allemaal meevalt, dat je er op tijd bij bent en het goed te behandelen is.
@sabaticalmeds

De leverwaarden zijn ondertussen weer gewoon, maar de te hohe leverwaarden waren aanleiding voor een echo van de lever en daarop werd een vlekje gezien. Toen een ct-scan van de lever en werd ik doorgestuurd naar de longarts, omdat ze daar een zeer verdachte vlek zagen. De vlek op mijn lever zijn ze nog niet zeker over of dat een uitzaaing is. Maar ik las vanmiddag dat de lever een veelvoorkomende plaats is voor uitzaaingen van longkanker. Aan de hand van de pet-scan gaan ze beslissen waar ze de punctie doen, long of lever. Beide onderzoeken zijn erg vervelend.

Iemand schrijft dat ik zo nuchter schrijf. Het duurt even denk ik voor je goed en wel beseft in welke situatie je zit. Een klein beetje hoop dat de longarts zich vergist zit er nog wel. Ik heb nog geen plan om dood te gaan.
odi et amo
Heel veel sterkte TO. De onzekerheid is vreselijk en bij ieder pijntje dat je voelt wordt je meestal zenuwachtig.

Hopelijk is het na een tijdje te bevatten. Ik hoop ook dat het te genezen is. Doe alles op jouw eigen tempo, het gaat nu even niet om anderen behalve jouw en je gezin.
No love without lost
Die nuchterheid is misschien ook een soort shock. Wanneer ga je naar de dokter? Heb je leuke plannen voor dit weekend?
Ga in therapie!
Sterkte lamaatje, ik hoop met me mee dat het allemaal meevalt..
Lamaatje, heeft de longarts gezegd dat het kanker is of moet dat nog uit de biopsie blijken?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven