Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Ik heb echt een day from hell gehad, en wilde vanmorgen hier even uithuilen, maar wilde het niet te lang laten staan ivm privacy. Vandaar mijn opmerking.

Moet nu zo weg, dus zet het nu ook niet neer, maar komende dagen zal ik wel melden hoe en wat.

In ieder geval bedankt voor jullie knuffels, doet me goed. Gek hoe jullie toch in een aantal maanden schrijven veranderd zijn van 'forummers' naar VriendinForummers (ik druk me wat onhandig uit, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel). De situatie is momenteel van Zeer Ernstig naar 'de best mogelijke situatie van zeer ernstig' gegaan, dus toch wel opluchting hier.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Balen is het als er dan net niemand is hé..

Je mag me anders ook mailen op mijn elmervrouw at hotmail adres, als je wilt. Ik denk aan je. Heel veel sterkte!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ak, ik weet niet precies waar het over gaat, maar dike welgemeende knuffel voor jou!
Heb net een mail gefabriekt EV, lekker om het even van me af te schrijven. Dank voor je aanbod!
Ik heb je teruggemaild, Ak.

Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Het cadeau voor de 50-jarige vriendin is klaar (met nieuwe soldeerbout gedaan, even wennen!), en de afspraak met mijn therapeute gaat niet door omdat ze ziek is. Therapeutes mogen eigenlijk niet ziek worden als je ze nodig hebt

bah, want ik zit ontzettend te balen van de situatie Irak.
Ak,

EV, wat klote dat je therapeute ziek is. Net wanneer je zulke mensen juist nodig hebt. Logisch dat je baalt van die situatie.

Ik weiger de griep te krijgen zei ik vorige week. Helaas hij is ook hier in huis. Goh wat voel ik me altijd niets waard, lichamelijk dan, tijdens de griep en ik kan hem juist NU niet gebruiken.
Beterschap, Steph.
Steph, wat balen dat je toch geveld bent... De griepgolf houdt extreem lang aan en het duurt heel lang voordat mensen echt weer hersteld zijn. Ik lees het in de krant maar zie het ook om me heen. Hopelijk knap je snel weer een beetje op.

EV, wat een lieve mail. Ik zal je straks terugmailen. Therapeutes mogen helemaal niet ziek worden.

Fijn dat je nieuwe soldeerbout goed werkt en dat je cadeau af is.

Hier alles wat meer ok dan gisteren. Gelukkig, het kaarsje heeft geholpen!
Ak, onder het mom van beter laat dan nooit hier ook nog een welgemeende knuffel van mij

En Steph, veel beterschap. Hopelijk knap je snel weer wat op. Ik kwakkel zelf ook een beetje, maar hoop dat ik niet echt geveld ga worden door die griep want dat komt met mijn nieuwe baan en mijn afstuderen even niet zo lekker uit (komt het ooit wel goed uit?).
Door studiedrukte nu al een week niet meer aan knutselen toegekomen helaas.

Beterschap Steph, ik hoor niet anders van mensen die ziek zijn. Mijn ouders ook al. Zelf gelukkig nergens last van gehad tot nu toe (en nu maar hopen dat ik niet te vroeg aan het juichen ben).

Balen dat de afspraak met de therapeut niet doorgaat Elmervrouw. Werkt je nieuwe soldeerbout fijn?

Akakia, dikke knuffel voor jou.
Lief al die knuffels van jullie. Om even een tipje op te lichten: .... Dank voor het meeleven! (ik poef dit straks weer weg).

LP, ik hoop van harte dat de griep je overslaat.

Steph, voor jou een gezond sapje:

(kanon, drink maar een slokje mee hoor, ter voorkoming van)

*Zwaait even, geeft de mensen die het nodig hebben een dikke knuffel of high five en sluipt weer weg. *

(moe, ziek en veeeel te druk. Maar wel de woonkamer geschilderd in de voorjaarsvakantie, dus gemiddeld toch tevreden. Ondertussen lees ik wel mee hoor!)
Zwaait even en zegt welterusten aan iedereen.

Wat een lekker sapje staat daar, mmm. Ziet er goed uit.

Ik drink graag een slokje mee, ook al heb ik alleen maar last van spierpijn en niet van griep, gelukkig. Afkloppen! Dat werkt misschien ook, net als kaarsjes (gelukkig, Ak. Ik heb je trouwens teruggemaild.)
Wacht, ik voeg nog wat toe. Ook voor mijn therapeute.

*vluchtige blik hier vanuit de ochtend-hectiek*

Zwaai zwaai , knuffels voor hen die het nodig hebben of voor iedereen die het niet echt nodig hebben maar gewoon zin in een stevige hug.

Hier weer een portie stress en ellende helaas , arbo-perikelen, kind dat vinger brak en hersenschudding heeft, hele nacht elk uur wekken en vlg dag weer gewoon werken, partner hele week niet zien ivm vergaderingen, etentjes zijnerzijds, dat soort dingen. Pfff! Het gaat allemaal maar NET, maar knutselen...? Het schijnt dat er hier ergens in huis een knutselkamer is... Maar heb 'm al zo lang niet meer gezien dat ik twijfel of dat geen droom was.
Jeetje Ibi, dat zijn weer heel wat dingen! Sterkte met alles, pas je ook op jezelf?

Goedemorgen allemaal, het is vrijdag!
Dank jullie voor de beterschappen, sappen ed. Gelukkig hebben we een infraroodsauna (goh wat zijn we gezegend) en dat helpt wel tegen de spierpijn, kop die dicht zit enz.

Ben er straks ook in gegaan, daarna badderen zalig. Voel me, na vitamine C, al iets beter maar dat zou wel te snel zijn.

Kanon, neem uit voorzorg maar wat van dat sap.

En LP jij ook!

IBI, neem ook tijd voor jezelf (mandela's kleuren helpt).

Zojuist is een collega geweest (van een goed doel) waar de sponsors aflopen, praatje houden helaas niets heeft opgeleverd. Gelukkig bij mij wel iets. Nog vier bedrijven te gaan, die we ieder twee nemen.

(, ik ga een mandela kleuren)
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 01-03-2013 19:37
Reden: oeps
% gewijzigd
Ik doe even een bescheiden

Ik heb vandaag mijn belastingaangifte en die van opa namelijk al gedaan!

Hoef ik daar niet meer over na te denken.
Jeetje Boot, dat vind ik knap. Ik snap helemaal niks van de belastingaangifte, daar regelen wij altijd iemand voor. Ik hou helemaal niet van cijfertjesgedoe. Dus ik heb nu grote bewondering voor jou, dat je dat zomaar even doet. Dat rondedansje mag gerust heel uitbundig.

Hier vanmiddag bij de crea-club geweest, de vrouwen met wie ik jarenlang mandala's heb gekleurd. Nu niks van dat meer, maar wel bijpraten (we zien elkaar niet heel vaak, tegenwoordig eens per maand of zo).

Ik dacht trouwens dat we niet meer over egopost zouden praten?
Gek genoeg vind ik belastingaangifte doen heerlijk. Ik snap aardig hoe het systeem werkt en kan er een beetje mee spelen. Volgende week die van mijn ouders nog.

Ik vind het ook wel boeiend om te merken hoe makkelijk mij dit af gaat, ik ben namelijk zo cijferblind dat ik moeite heb met klokkijken. Logisch redeneren is een heel ander vak

En egopost, dat woord wil ik niet meer horen idd

Ak, waar is je weekenddansje?
Bootje, dat is vroeg en knap (vriend doet het hier)

Ik zie geen kuch-post....
Zit er dan iets van logica in een belastingaangifte?

Nou Bootje, mijn ontzag voor jou groeit met de minuut!

En dat je het dan ook nog leuk vindt...
Bootje, kan ik jou huren? Voor de aangifte?

Voor iedereen die niet fit of echt ziek is:

Ev, dank voor je lieve mail weer.

Ikbenik, jij hebt het ook voor je kiezen gekregen zeg

Vanavond naar het ziekenhuis, wel geschrokken van wat ik daar zag maar tegelijkertijd ook wel positieve berichten.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 maart 2013 @ 19:20:

Ak, waar is je weekenddansje?

En op verzoek, alhoewel ik nog niet zo danserig ben:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven