30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
donderdag 28 februari 2013 om 23:00
Ik heb net dag 1 van level 1 gedaan!!! Qua conditie ging het prima, maar de rest van de oefeningen vielen vies tegen... Met als dieptepunt et opdrukken....Hoop dat ik m'n onderburen net wakker heb gemaakt
@sam79: ook al ging het dramatisch, toch goed dat je het gedaan hebt!
@twisted: 2 keer per dag zou wel heel fanatiek zijn
@sam79: ook al ging het dramatisch, toch goed dat je het gedaan hebt!
@twisted: 2 keer per dag zou wel heel fanatiek zijn
vrijdag 1 maart 2013 om 15:00
vrijdag 1 maart 2013 om 23:01
Tweede keer level 2 hier. Man, ik heb altijd zwakke beenspieren gehad, en die kom ik nu weer keihard tegen. Op een gegeven moment trilt alles! Maar ik ontdekte ook vandaag pas dat er een simpelere versie van de plank thrust is, dus dat zal schelen morgen. Verder ging t al veel beter dan de eerste keer, qua oefeningen snappen.
vrijdag 1 maart 2013 om 23:03
quote:Siepel schreef op 01 maart 2013 @ 15:58:
Mijn BH rolletjes zijn minder geworden merk ik! En volgens de weegschaal 0,4 zwaarder... spieren?
Na 7 dagen shred? :o
Ik dieet nu dus niet (meer).. ik ben opzich een grote eter, maar wel redelijk gezond.in 7 dagen win je geen massa echt niet. een 0,5 kilo is meer dat je misschien een flinke keutel voor de uitgang heb liggen of misschien veel water hebt gedronken.
Mijn BH rolletjes zijn minder geworden merk ik! En volgens de weegschaal 0,4 zwaarder... spieren?
Na 7 dagen shred? :o
Ik dieet nu dus niet (meer).. ik ben opzich een grote eter, maar wel redelijk gezond.in 7 dagen win je geen massa echt niet. een 0,5 kilo is meer dat je misschien een flinke keutel voor de uitgang heb liggen of misschien veel water hebt gedronken.
zaterdag 2 maart 2013 om 14:24
Vanmorgen voor het eerst level 2 gedaan, af en toe best lastig ja. Voel ook meer spanning in mijn nek en dat is mijn zwakke punt. Vooral met die squats me V-raises. Maar daar heb ik nu geen last meer van, integendeel zelfs. Sowieso (nog?) geen last van mijn spieren.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
zaterdag 2 maart 2013 om 17:32
Ik had ook maar een beetje spierpijn hoor (de volgende dag pas ja ) van level 2. Schouders vooral. Met nek merk ik wel dat je bewust zijn van je kijkrichting wel erg helpt, met staande oefeningen gewoon recht naar voren kijken en met buikspierdingen naar t pafond, zoals Jillian ook zegt.
Ik begin wel een beetje klaar te raken met die weeë glimlach van Natalie zeg, brrr.
Ik begin wel een beetje klaar te raken met die weeë glimlach van Natalie zeg, brrr.
zondag 3 maart 2013 om 15:12
Ach, volgens mij is dat ook prima, twis. Als je maar bezig blijft. En fietsen is ook hartstikke goed.
Ik doe het gewoon wanneer het kan, soms is dat 2-3-4 dagen achter elkaar, soms ook 2 dagen niet. Allemaal prima volgens mij.
Hehe, net even flink bezig geweest met bomen snoeien. Dan sta ik toch wel met licht trillende spiertjes op de ladder terwijl ik boven m'n macht sta te zagen, zo vlak na de shred
Ik doe het gewoon wanneer het kan, soms is dat 2-3-4 dagen achter elkaar, soms ook 2 dagen niet. Allemaal prima volgens mij.
Hehe, net even flink bezig geweest met bomen snoeien. Dan sta ik toch wel met licht trillende spiertjes op de ladder terwijl ik boven m'n macht sta te zagen, zo vlak na de shred
maandag 4 maart 2013 om 07:34
Balen Jet, sterkte!
Twisted, ik shred ook om de dag. Ik merk aan mijn lijf dat die die rustdag ook echt nodig heeft. Maar ik ben dan ook geen piepkuiken meer....
Gisteren mijn 4e dag van level 1 gedaan. Het gaat steeds iets beter en ik merk dat vooral mijn conditie snel vooruit gaat, gelukkig. Want die was echt slecht bij de 1e keer.
Twisted, ik shred ook om de dag. Ik merk aan mijn lijf dat die die rustdag ook echt nodig heeft. Maar ik ben dan ook geen piepkuiken meer....
Gisteren mijn 4e dag van level 1 gedaan. Het gaat steeds iets beter en ik merk dat vooral mijn conditie snel vooruit gaat, gelukkig. Want die was echt slecht bij de 1e keer.
Ja ja, nu weet ik het wel!
maandag 4 maart 2013 om 08:05
Ik red het ook niet iedere dag. Heb van het weekend dag 3 en 4 gedaan. Ik heb geen last meer van spierpijn. Verder probeer ik de cardio achter elkaar door te doen, dus niet iedere keer stil staan. Ik weet inmiddels al wel wat er komt.
Vanavond Zumba en morgen weer shredden, waar staat dag eigenlijk voor ?
Vanavond Zumba en morgen weer shredden, waar staat dag eigenlijk voor ?