Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Ze is breder dan dat ze hoog is.....
Die heupen...... Wow.......
quote:steph schreef op 03 maart 2013 @ 20:19:

Liezze

Gescheiden. Hey Steph
Tja ik herken me best wel in de verhalen. Ik wil en moet ook afvallen. Maar het lukt me niet. Terwijl ik weet dat het beter is voor me en welke voordelen het oplevert maar toch lukt het me niet....baal er zo van. Maar elke keer troost ik me met eten, ik weet niet hoe ik het anders moet oplossen. Dus ik snp wel dat het haar niet wil lukken
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 20:20:

[...]

Sjah, als iemand die zelf ook eeuwig strijdt met haar overgewicht denk ik: ja ergens is het zo makkelijk, maar toch ook weer niet.

Ik ben ooit 50 kg afgevallen, was ik een slank yellowtje, maar dat bijhouden...Opeens was ik weer 25 kg aangekomen. Je moet er gewoon continu mee bezig blijven, en niet laten verslappen. Nouja, iig ikh oop dat het haar nu WEL lukt.Ik ben ook te zwaar dus weet er alles van. Het gaat me ook niet om het overgewicht maar om de kinderen als argument.
Snap
Ohh dat gehijg, vreselijk.
Ben beetje laat :p

Zet de tv pas net aan.

Heftig hoor, 171 kilo bij een lengte van 1,68
Wanneer gaat ze roepen dat ze dood gaat?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ben ik in denial als ik haar er dan toch niet uit vind zien als 171 kg. Ik dacht 100 ofzo....
wow ze is groter in omvang dan in lengte
Wat een doorzetter.
Het lijkt me geen watje en een leuk mens wel.
quote:Wikkie1977 schreef op 03 maart 2013 @ 20:22:

Tja ik herken me best wel in de verhalen. Ik wil en moet ook afvallen. Maar het lukt me niet. Terwijl ik weet dat het beter is voor me en welke voordelen het oplevert maar toch lukt het me niet....baal er zo van. Maar elke keer troost ik me met eten, ik weet niet hoe ik het anders moet oplossen. Dus ik snp wel dat het haar niet wil lukken Laten we gewoon beginnen! We kunnen dit!!
/
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 20:23:

Ben ik in denial als ik haar er dan toch niet uit vind zien als 171 kg. Ik dacht 100 ofzo....Behoorlijk.
Volgens mij komt ze er ook wel. Niet zo'n zeikerd als vorige week.
ooo lijnen is zooooo slecht ik heb dat nog nooit gedaan weeg al meer dan 10 jr 59 kg de vetverdeling word wel iets anders door overgang en leeftijd

maar lijnen is zo slecht ik eet echt behoorlijk veel op een dag en wel 6 x
Ze is best stoer..leuk!
Geen huilie zoals die kandidaat van vorige week.
Everything you see I owe to spaghetti!
@Nikki, haaaaaaai zus van me!
quote:newimprovedkitty schreef op 03 maart 2013 @ 20:24:

ik ben niet te zwaar, sport 6 x in de week en heb spieren ipv vet.. Ik snap het dus echt niet dat iemand het zo ver laat komen ( in mijn familie zit ook overgewicht, ik moet er dus ook op letten ), vandaar dat ik dit soort programma's zo intrigrerend vind. Waat drijft mensen zo ver enzo..Ja niet 6x per week sporten. Dat helpt al een hoop. (je doet het goed hoor!! Zo bedoel ik het niet, maar ik ben gewoon lui en wil het allemaal zo makkelijk mogelijk, dat is mijn eerlijke antwoord.

Ben ik in denial als ik haar er dan toch niet uit vind zien als 171 kg. Ik dacht 100 ofzo....Ik weet niet of je in denial bent, maar ik kan wel zien dat ze meer dan 100kg weegt.

Ben ik in denial als ik haar er dan toch niet uit vind zien als 171 kg. Ik dacht 100 ofzo....

Sorry maar dan ben je toch wel in denial denk ik...

Hoewel ik het verschil tussen bijv. 140 en 170 kilo niet meer zie (tenzij je het naast elkaar zet misschien) had ik haar sowieso wel ruim boven de 100 geschat.

Maar de ene 100 kilo is de andere niet he....
/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven