Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Goed hoor!!!
142 .4 !! wat goed zeg!
Ze is trouwens wel goed bezig en ze zeurt niet! Topwijf!
Knap van haar!
kijk es wat een leuke kop ze ook heeft mooie vrouw hoor
quote:Tickel schreef op 03 maart 2013 @ 20:34:

Om maar weer even op het programma Obese, en ontopic terug te komen............Deze vrouw is in ieder geval geen jankerd.

Ik doe ook ff mee

Inderdaad, wat een verademing vergeleken bij vorige week
quote:koetjeboeboeboe schreef op 03 maart 2013 @ 20:29:

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.Voed jij daarnaast in je eentje ook 5 kinderen op? In dat geval: pet af.
Dubbel
Hopenlijk geeft Mari haar straks een ander kapsel dan kort en rood..
En als ze nou niet aan Obese mee mocht doen (alle kandidaten) hadden ze dan gewoon doorgeleefd zoals ze leefden? Of hadden ze dan ook de geest gekregen om te beginnen?
Ze ziet er echt al beter en frisser uit.

Ik sport zo'n drie/vier keer per week, vind ik meer dan genoeg.
Wordt er emo van
quote:koetjeboeboeboe schreef op 03 maart 2013 @ 20:35:

[...]

Een zwik? Drie. En dat zijn geen kleuters meer, die kunnen ook helpen met van alles.Weet je, harstikke leuk goed dat je 6 keer per week sport en heel veel werkt, maar jij bent zij niet, en laat het programma nou net over haar gaan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
En aub GEEn rood kort jackje...
Everything you see I owe to spaghetti!
Ze is echt leuk. Vergeet steeds dat ze maar 43 is.
quote:rosings schreef op 03 maart 2013 @ 20:37:

En als ze nou niet aan Obese mee mocht doen (alle kandidaten) hadden ze dan gewoon doorgeleefd zoals ze leefden? Of hadden ze dan ook de geest gekregen om te beginnen?Ik denk dat ze door dit programma juist de schop onder de kont hebben gekregen.

En als ze nou niet aan Obese mee mocht doen (alle kandidaten) hadden ze dan gewoon doorgeleefd zoals ze leefden? Of hadden ze dan ook de geest gekregen om te beginnen?Vandaar de vraag over de kids als argument
De vrouwen piepen en klagen stukken minder dan de mannen in Obese....

En als ze nou niet aan Obese mee mocht doen (alle kandidaten) hadden ze dan gewoon doorgeleefd zoals ze leefden? Of hadden ze dan ook de geest gekregen om te beginnen?Dat hoop ik wel, al was het maar een gratis jaarpas bij de health city (of wat de sponser ook is van dit programma).
quote:Tickel schreef op 03 maart 2013 @ 20:37:

[...]

Weet je, harstikke leuk goed dat je 6 keer per week sport en heel veel werkt, maar jij bent zij niet, en laat het programma nou net over haar gaan.Poe sorry hoor, tjesus.
quote:Anouar schreef op 03 maart 2013 @ 20:38:

Ze is echt leuk. Vergeet steeds dat ze maar 43 is.

Ze is van mijn, nog wel, leeftijd.

Gelukkig heb ik dat gewicht niet gehad.
Altijd om 5 uur de wekker, ik zou dat echt niet kunnen knap hoor
quote:Cherke schreef op 03 maart 2013 @ 20:38:

De vrouwen piepen en klagen stukken minder dan de mannen in Obese....Haha, ja, dat is wel zeker!!
Ben benieuwd hoe haar vel meekrimpt.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven