Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Die excuus-jongen van vorige week heeft een week met haar in dat bootcamp gezeten. Waarom heeft ie niets van haar spirit opgestoken? Wát een imposant verschil met het verhaal van vorige week! Tjonge, wat gun ik het deze vrouw!
Leuk mens
Everything you see I owe to spaghetti!
De heup/middel ongelijkheid is niet verandert, jammer voor d'r. Had gehoopt dat de verdeling ook gelijker zou worden voor d'r.
quote:Galadriel schreef op 03 maart 2013 @ 21:05:

[...]

Maar komt toch wel weer goed, toch?

(al vind ik wel dat ze een beter kapsel verdient)Nope! Ik heb mijn oude haar tenminste nooit meer terug gekregen.
Ik vind Wendy irritant. Zit er maar op te hameren dat ze meer tijd voor zichzelf te nemen: kapper, massage, nieuwe kleren...Kost allemaal heel wat, zeker voor een gescheiden moeder met 5 kinderen.
T is toch wel erg dat het enige waar we over kunnen klagen haar haarkleur is.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 21:08:

Ze heeft wel echt Dat Assyep die brede heupen houd ze dat is gewoon haar bouw
quote:Liezze schreef op 03 maart 2013 @ 21:08:

[...]

Nope! Ik heb mijn oude haar tenminste nooit meer terug gekregen.

Wat erg, hoe komt dat.

Weet jij dat?
vitamine B is goed voor je haar, en ijzer
quote:newimprovedkitty schreef op 03 maart 2013 @ 21:09:

T is toch wel erg dat het enige waar we over kunnen klagen haar haarkleur is.hahaha ik vind haar haar niet zo raar hoor
Nee, mijn haar is ook nog steeds dun :(
Everything you see I owe to spaghetti!
cafeine is een vijand van slaap...
wat een lieve vrouw lijkt me dat, aflevering van vorige week was echt saai, die had zoveel zelf medelijden, zou zijn vriendin nog bij hem zijn die ging toch weg of was dat tijdelijk.
ik vind haar een topwijf!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een positieve spirit heeft die vrouw zeg.
quote:rosings schreef op 03 maart 2013 @ 21:08:

De heup/middel ongelijkheid is niet verandert, jammer voor d'r. Had gehoopt dat de verdeling ook gelijker zou worden voor d'r.Dat viel mij ook al op die heupen, verdeling is ook eerlijker.
En ik heb een appelfiguur en platvoeten....dus zo heeft iedereen wat
Maar had ze die plek niet al vanaf het begin? Was mij wel iets wat gelijk opviel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Galadriel schreef op 03 maart 2013 @ 21:09:

[...]

Wat erg, hoe komt dat.

Weet jij dat?

Geen idee, mij HA weet het toendertijd aan stress (afvallen en stress viel samen, was ook geen toeval ).

Stress is nu weg, gewicht blijft aan de lage kant, haar blijft dun. Ach, er zijn ergere dingen.
Misschien stress
Komt er nog een soort van terugblik van alle deelnemers, ooit?
liposuctie voor die heupen
o dus niet genetisch maar watte oedeem??? op dr heupen
ZIt odnertussen te kijken, is een nieuwe sportketen bij mij ind e buurt geopend. 24 uur per dag open! Dan heb je helemaal geen excuus meer natuurlijk
Zadeltasoedeem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven