Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Zouden er dan ook echte koppels tussenzitten (die bij elkaar horen)
Alle reacties Link kopieren
Ik check uit, maar ik blijf meekijken hoor!
Waarom is Jan zonder Dan?
quote:Liezze schreef op 04 maart 2013 @ 20:53:

[...]

JE snapt het principe nu?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
OH WAT FOUT dat pokerstukje...... Met die brillen en zogenaamd spannend muziekje.....
quote:yellowlove2punt0 schreef op 04 maart 2013 @ 20:53:

Zouden er dan ook echte koppels tussenzitten (die bij elkaar horen)Ik denk het wel, kunnen ze meteen kijken hoe ze op elkaar reageren.
Maar het is af en toe wel heel moeilijk om te raden wie er nou stelletjes zijn. Heb ik ook bij collega's. Staan ze op een feestje met iemand van wie ik denk: huh???!!! Doen jullie het met elkaar?? Jullie passen helemaal niet bij elkaar!!!
whahahahaha die zonnebrilletjes
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2013 @ 20:53:

Waarom is Jan zonder Dan? Die wilde geen koppeltje vormen met vreemde mensen, wij deden ook niet mee hè, dat scheelt ook
quote:koreveen schreef op 04 maart 2013 @ 20:54:

Maar het is af en toe wel heel moeilijk om te raden wie er nou stelletjes zijn. Heb ik ook bij collega's. Staan ze op een feestje met iemand van wie ik denk: huh???!!! Doen jullie het met elkaar?? Jullie passen helemaal niet bij elkaar!!!Dat heb ik MEER dan eens
Wat ze moeten doen eigenlijk, i sgewoon met iemand anders gaan tongen (maar dan niet degene met wie ze zogenaamd een stel zijn) zodat iedereen denkt dat dat het echte stel is. (ben ik te volgen.....)
De mannen gaan elkaar nu al affikken
Wat voor enge ziekte heeft Raymon?
Steffie kijkt wel een beetje bangig...
Ja haha Koreveen heb ik ook wel eens.

Die ene net (Jessica ofzo?) die was docent, lekker dan, je juf in dit progam hahaha.
Je zal dit later maar terugzien over jezel 'die kale' en 'dat zweet' Oh oh oh...
Ging bij jullie het geluid bij Nick ook ineens heel snel?
Oh het eerste koppel dat het ook echt doet samen.
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2013 @ 20:54:

[...]

Die wilde geen koppeltje vormen met vreemde mensen, wij deden ook niet mee hè, dat scheelt ookAh ja, dat is Dan ten voeten uit natuurlijk, trouw als een hond. Aan ons
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2013 @ 20:53:

[...]

JE snapt het principe nu?

Ik snap nog steeds niet helemaal waarom je met een ander moet gaan viezelefozelen om te verbergen bij wie je eigenlijk hoort.

Als je maar met je tengels van je eigen partner afblijft komen ze er ook niet achter toch?!

Maar ja, dat is niet zo'n leuke trash natuurlijk
haha die vent net over z'n vriendin: 'dat vindt ze vies'
Maar je kan toch bijna niet NIET zoenen, toch? Of zou er ook een preuts iemandje tussenzitten die alles werkelijk weigert?
quote:Liezze schreef op 04 maart 2013 @ 20:56:

[...]

Ik snap nog steeds niet helemaal waarom je met een ander moet gaan viezelefozelen om te verbergen bij wie je eigenlijk hoort.

Als je maar met je tengels van je eigen partner afblijft komen ze er ook niet achter toch?!

Maar ja, dat is niet zo'n leuke trash natuurlijk Je bent weer veels te serieuzig!
quote:coolpack2 schreef op 04 maart 2013 @ 20:56:

Ja haha Koreveen heb ik ook wel eens.

Die ene net (Jessica ofzo?) die was docent, lekker dan, je juf in dit progam hahaha.ja, die kan je ook niet meer serieus nemen!!
Tony...dat accent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven