doorgeefvraag
woensdag 21 mei 2008 om 20:25
woensdag 21 mei 2008 om 20:27
@ Stew, Ja, zonder twijfel. Je weet tevoren bijvoorbeeld de erogene zones al, dus het is eigenlijk verder een invuloefening.
@ Roland, nee tot nu toe was de realiteit altijd beter dan gehoopt.
Op msn/mail een grotere bek dan in realiteit en dan voor problemen komen bij ontmoeting IRL, of what you read is what you get?
@ Roland, nee tot nu toe was de realiteit altijd beter dan gehoopt.
Op msn/mail een grotere bek dan in realiteit en dan voor problemen komen bij ontmoeting IRL, of what you read is what you get?
woensdag 21 mei 2008 om 20:28
stewardess, dat denk ik neen, dat is toch altijd wel een stap in het ongekende ; maar zelfs als je met iemand wat gaat drinken weet je ook niet wat er gaat komen (behalve dan als hij met zijn handen in mijn truitje zit te wemelen en ik bijna een erectie op mijn oog krijg )
iemand die ik leuk vind verjaart volgende week, wat zou ik voor hem kunnen doen ?
iemand die ik leuk vind verjaart volgende week, wat zou ik voor hem kunnen doen ?
woensdag 21 mei 2008 om 20:37
woensdag 21 mei 2008 om 20:41
anaal enkel met iemand die ik volledig vertrouw, heb het alleen nog maar met één man gedaan, wel verschillende keren, maar ging heel lekker en is super, super geil ! Trouwens hij verjaart volgende week Hoewel er is nog iemand die ik daar genoeg voor vertrouw, nog even wachten voor ik hem weer zie ...
ziet men dat aan jou dat je altijd euh zin hebt ?
ziet men dat aan jou dat je altijd euh zin hebt ?
woensdag 21 mei 2008 om 20:46