doorgeefvraag
woensdag 21 mei 2008 om 14:20
woensdag 21 mei 2008 om 15:56
wel voor mijn vriend, maar nooit gedaan voor een vreemde... ben toch bang dat ik dan ergens op internet kom te staan...
geef de voorkeur aan cybersex zonder cam, maar merk dat veel mannen afhaken zodra ze weten dat je geen cam hebt. vraag is dus: cybersex zonder cam: er mist iets of meer ruimte voor je fantasie?
geef de voorkeur aan cybersex zonder cam, maar merk dat veel mannen afhaken zodra ze weten dat je geen cam hebt. vraag is dus: cybersex zonder cam: er mist iets of meer ruimte voor je fantasie?
woensdag 21 mei 2008 om 15:59
Cybersex zonder cam is ok. Mist misschien net dat ene beetje meer.... Maar wat mij zonder cam vooral tegenhoudt is dat ik niet weet of ik werkelijk met een vrouw zit te cammen of dat er een "vieze ouwe kerel van 50" aan de andere kant zit!
Dus......
Hoe check je met wie je cybersext?
Dus......
Hoe check je met wie je cybersext?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
woensdag 21 mei 2008 om 16:17
@magiker: maakt het uit dat het misschien een ouwe kerel is? het is toch fantasie en de letters op het scherm blijven hetzelfde...
ik check het niet... ik blijf volledig anoniem, dus geef geen mail, woonplaats etc
is er weleens iets misgegaan door cybersex/cam/wathever? bv stalkerachtige praktijken of beelden die ineens op internet zwerven oid?
ik check het niet... ik blijf volledig anoniem, dus geef geen mail, woonplaats etc
is er weleens iets misgegaan door cybersex/cam/wathever? bv stalkerachtige praktijken of beelden die ineens op internet zwerven oid?