doorgeefvraag
woensdag 21 mei 2008 om 16:31
woensdag 21 mei 2008 om 16:34
Denk ik wel, net als in de kroeg. Een vrouw hoeft maar aan te geven dat ze iets wil en ze wordt bijna platgedrukt door kandidaten.
Zou je je best doen als je nog stapels concullega's hebt of heb je daar net wat teveel eigenwaarde voor?
Zou je je best doen als je nog stapels concullega's hebt of heb je daar net wat teveel eigenwaarde voor?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 21 mei 2008 om 16:37
woensdag 21 mei 2008 om 16:50
woensdag 21 mei 2008 om 16:57
woensdag 21 mei 2008 om 16:57
Ik vind dat je met een minnares toch wel meer gevoel bij hebt dan met een DVP tenzij je regelmatig bij de zelfde komt lijkt me.
Het lijkt me in ieder geval een stuk ongeclompiceerder.
De vraag hier aanhangend... ooit weleens voor de mannen naar een DVP geweest of voor de vrouwen ooit een gigolo ingehuurd.
DVP = Dame Van Plezier
Het lijkt me in ieder geval een stuk ongeclompiceerder.
De vraag hier aanhangend... ooit weleens voor de mannen naar een DVP geweest of voor de vrouwen ooit een gigolo ingehuurd.
DVP = Dame Van Plezier
woensdag 21 mei 2008 om 16:59
woensdag 21 mei 2008 om 17:01
@GND: vroeger dacht ik daar nog wel eens aan maar dat was blijkbaar in de periode dat ik me (onbewust) nog afvroeg wie ik was
@P2: nee, nog nooit, denk dat ik er ook op zal afknappen. Niet op de dame zelf maar op het verschijnsel
Zou je het acceptabel vinden als je partner naar een DVP of gigolo zou gaan?
@P2: nee, nog nooit, denk dat ik er ook op zal afknappen. Niet op de dame zelf maar op het verschijnsel
Zou je het acceptabel vinden als je partner naar een DVP of gigolo zou gaan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.