Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Is er niemand die spaart voor het Lief servies van Coöp.? Ik heb inmiddels een volle spaarkaart en de tweede kaart is ook bijna vol. Het is van deze actie http://www.coop.nl/acties/lief-servies

Ik heb ook nog een bon voor 10 euro korting bij Miss Etam, ik kom daar nooit dus als iemand hem kan gebruiken dan geef maar een gil.
quote:newnick schreef op 08 maart 2013 @ 08:01:

[...]

He...wat raar! Ik heb echt gereageerd

Naja, korte versie van het mailtje, geef hem maar aan iemand anders! Sorry dat de mail niet is aangekomen!

Ik heb een week gewacht maar ik heb echt niets van je gekregen anders had ik hem hier niet opnieuw aangeboden. Ik dacht ik hoor niks dan gaat het zeker over.

Om misverstanden te voorkomen in de toekomst is het misschien handig als beide partijen elkaar willen mailen dat je even na een dag checkt of de mail wel is aangekomen als je niets van elkaar gehoord hebt ?

Ik vind het nu lullig voor je want jij was eigenlijk eerst.
quote:watervrouw2 schreef op 07 maart 2013 @ 23:52:

Als ik het goed gevolgd heb was de belangstelling voor de tweede en is de eerste er nog? http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y4HU7HVP.jpg

Zo ja: hoe groot zijn de opbergvakken (1 voor + 1 groot?) & hoe lang is de draagriem. (zal eens kijken of ik de C1000 boekjes nog heb of dat ze toch bij papier zijn beland)

De draagriem is verstelbaar, je kan hem dus ook overdwars dragen en hij is ongeveer 1m lang in totaal.

Grote vak is 24x24

Kleine vakje is 17x17
quote:bankje schreef op 07 maart 2013 @ 20:18:

@Bokito Vriend heeft post gehad. Morgen krijg ik de envelop. Postzegels gaan bij zijn verzameling zei hij.

Geen porto?! Wist echt even niet of het nog wel kon die kerstpostzegels uit het jaar 0 haha!

En heb je er genoeg aan? Anders mak ik de rest van m'n zegels nog wel op aan een nieuwe lading
Goedesmorgens! Had wel even wat bij te lezen hier helaas ook minder aanwezig dan ik zou willen, maar nog steeds laptoptroubles en geen mogelijkheden om nieuwe aan te schaffen helaas, dus Nu maar ff via telefoon! Ik las net dát er iemand maat 98/104 kleertjes voor meisje zocht, ik heb een enorme doos met van alles voor mamaK klaarstaan, ik kan wel ff kijken of ik daar wat van kan delen.... Zoek je iets specifieks??

Verder heb ik ook nog een voorzitje in de aanbieding, is niet de mooiste meer, maar nog prima en heel, das het belangrijkste verder een paar zwarte regenlaarzen, volgens mij maat 41. Een pooh-puzzel van 100 stukjes. Zal Straks poging wagen TOT het opruimen van sjaals, mutsen en dát soort zooi, mocht iemand daar belang bij hebben....

Een tijdje terug bood iemand hier kleding voor een meisje aan, maat 116, ik reageerde daar toen op, maar diegene heeft niks meer laten horen, weet alleen even niet meer wie dat was....

Goed, ik zal zoonlief ff verzorgen, klein koortsklantje.....knapt gelukkig weer op, ik ben wel klaar met het gekwakkel hier, tijd voor zon!!!!

Oh, ik heb vandaag dat leuke spijkertuniekje aan wat ik van één van jullie heb gekregen, heb al allemaal leuke complimentjes gekregen, zo leuk!! Ben er erg blij mee!!
Vriend heeft de envelop nog niet opengemaakt. Vanavond weet ik meer. Ik laat het je wel weten.
quote:Tallulah schreef op 08 maart 2013 @ 09:18:

Is er niemand die spaart voor het Lief servies van Coöp.? Ik heb inmiddels een volle spaarkaart en de tweede kaart is ook bijna vol. Het is van deze actie http://www.coop.nl/acties/lief-servies

Ik heb ook nog een bon voor 10 euro korting bij Miss Etam, ik kom daar nooit dus als iemand hem kan gebruiken dan geef maar een gil.

Als er niemand is voor de Coop wil ik ze wel graag! Doe nu boodschappen bij de AH voor de mini's dus moet even kiezen wat ik spaar haha! Dus als je ze weg kan geven aan iemand die ze wel echt spaart maak ik pas op de plaats!

Ayla is het een Bobike stoeltje? Dan wil ik wel graag (maar ook 2de keus, is voor als oma oppast, dan hoef ik niet steeds het stoeltje van het slot te halen en over te zetten. Luxe probleempje dus )

Mali ik schaam me echt dood en durf het eigenlijk niet toe te geven maar je kan me zo opgeven voor zo'n verzamelprogramma, durf bijna niks weg te doen

Ik wil toch liever zeker weten dat we niet nog een meisje krijgen.. Over ongeveer 6 weken weten we het zeker en als het een jongetje is stuur ik met alle liefde de hele collectie van Dochter naar je toe maar nu nog niet, kan niet kiezen welke broekjes ik dan weg moet doen Mijn excuses!
Bokito, het is geen bobike, maar zo'n simpele die je over stuur hangt Zeg maar..... Ik stuur hem met liefde op, Zeg het maar!

Iemand nog belang bij hymala aan strijk?? Ga me er maar op storten, zoonlief aan de strijkkraaltjes. Heel gezellig samen!
quote:Kokolientje schreef op 08 maart 2013 @ 09:18:

[...]

Ik heb een week gewacht maar ik heb echt niets van je gekregen anders had ik hem hier niet opnieuw aangeboden. Ik dacht ik hoor niks dan gaat het zeker over.

Om misverstanden te voorkomen in de toekomst is het misschien handig als beide partijen elkaar willen mailen dat je even na een dag checkt of de mail wel is aangekomen als je niets van elkaar gehoord hebt ?

Ik vind het nu lullig voor je want jij was eigenlijk eerst.

Maakt niet uit hoor! Mijn mail heeft de laatste tijd wat kuren. Had het inderdaad even moeten checken, maar ik had het zo hysterisch druk...

Geef de tas maar aan een ander hoor!
Bokito, ik heb de zegels hier al eerder aangeboden en geen reactie gehad dus wat mij betreft zijn ze voor jou. De actie loopt nog tot 5 mei zie ik, dus ik kan nog even doorsparen

Wij doen bijna altijd de weekboodschappen bij de Coöp dus ik verwacht nog wel wat kaarten vol te krijgen.

Mail me je adres maar vast, als ik dan de eerste twee kaarten vol heb stuur ik ze naar je op (viva_tallulah@yahoo.com)
Ben je mal bokito, helemaal niet erg. En volstrekt begrijpbaar!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dit heb ik nog, kom er niet vanaf :(

-Emte boerderij-actie knuffel varkentje

-klein spiraalspelletje

-klein prinsessen fotoalbumpje

-Nijntje memory, helaas zonder doos

-Bambino bruine fleece wikkeldeken

- 1 ongebruikte kruikenzak

-blauw winnie the pooh boxkleed

-2 lakentjes & fleecedekentje voor de kinderwagen

-Teletubbie knuffels Lala&Po

-Proefpakketje L'or Espresso

BOEKEN:

-Char-Innerlijke kracht

-Anke de Vries-Blauwe Plekken

-Daniella Carmi-Op zoek naar een zigeunervader

-Emily Barr-Plan B

-Andrew Morton-Posh&Becks

-Maggie Gee-Een gewoon gezin
@ bikorimana

Welke kleur fleecedeken is het voor in de kinderwagen? Ik heb er hier nu 1tje en die is donkerblauw. (gekregen bij de kinderwagen)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Ow hihi, je ziet bij de bovenste foto mijn dikke toeter!
De legergroenige rugtas: is van sur.5.al. Binnenin de rugtas zit een vakje met rits. Tas gaat dicht door middel van een koort. daar is de stof heel iets gescheurd, kan zo gemaakt worden. Voorkant vd tas zitten 2 vakken met rits. Kleur is wat vaal geworden.

Witte rugtas: Is van Centrix software, maar dat zie je amper. 1 groot vaak, 1 middel groot vak en voorop een klein vak. Nooit gebruikt.

Rode tas: Is van Norlander. Grote hoge tas. Nooit gebruikt. Gaat dicht dmv een koort.

Witte tas: Met korte hengsel en lange hengsel.

In het zilver staat er aan de voorkant: La Femme oosterbeek.

Kleine schoudertas: Is van Daniel -Ray. Donkerbruinig, Binnenin een smal telefoonvakje, en een vakje binnenin met rits. Tas sluit dmv een rits. verstelbare hengsel. Achterkant tas zit ook een rits. Het is een soort suede stof.

Grote schoudertas: Zwart, merkloos, binnenin 1 vak met rits, tas sluit dmv een magneet. Korte hengsel.

Paardenspullen: Borstels zijn nog goed, hoevenkrabbers en manenkam zijn wat roestig. Bak is heel, maar verkleurd. In het emmertje zit ledervet.
Ayla dan haak ik af. Schoonmoeder heeft nl al wel de beugel voor de bobike Maar bedankt iig!
Woepsie, heb je ook een foto van de skates? Ik woon ook in Gelderland, dus dat zou qua ophalen al wat makkelijker zijn.
@woepsie,

grappig die paardenspullen, volgens mij staat er van mij ook nog een bak op zolder ergens. En rijlaarzen en paardrijbroeken.

Misschien toch eens uitzoeken of ik ergens een buitenrit kan maken, al is het geloof ik al wel een jaar of 4 geleden dat ik voor het laatst gereden heb.
Ik heb trouwens nog wat kookboeken liggen die niet gebruikt worden:

- Tapas. Zonovergoten verrukkelijkheden voor creatief koken.

- Passie voor nasi (boekje van de Conimex)

- Tip Culinair, lekker makkelijk. Uit de serie 'Het nieuwe Koken'.

En voor wie het nog niet in huis heeft;

- Bereik je ideale gewicht van Sonja Bakker.

De boeken zijn netjes. Ze passen ook allemaal door de brievenbus. Kan ik hier iemand blij mee maken?
@ martje

Sorry dat wordt zondag ofzo. Ben met mn toeter helemaal op vh steeds naar boven lopen en die tassenkast uitzoeken.

Woon tussen arnhem en doetinchem? Is dat in de richting?
ja shenandoah, dat deed ik vroeger heel veel. Nu al jaren niet gedaan helaas. Heb ook wel s geinformeerd voor n buitenrit, maar dan moet je eerst een proefles nemen, zodat ze kunnen zien of je mee op buitenrit kan etc.. Had vroeger zelf een shetlander :-D
quote:molly74 schreef op 07 maart 2013 @ 23:09:

Even off topic. trouwens dames!

Maar ik vroeg me ineens af hoe het met de mini-zebra van Zaza gaat.

Die zit hier momemteel zwaar ge-entertained te zijn door haar rete-sacherijnige peuter-broer en weigert daarom te drinken.

Dat doet ze liever snachts, als er toch niets leuks te beleven valt.

Nee, gaat goed. Groeit enorm (maatje 74 alweer!) en is de makkeliojkste en gezelligste baby die ik ken. Alleen savonds tussen 18.00 en 22.00 is ze te huur, want dan maakt ze bonje.

Nu al ruzie over bedtijd... dat beloofd wat!

Wat leuk dat je aan ons dacht!

Had ik van jou dan ook het pakketje meisjeskleding gekregen?
quote:Kokolientje schreef op 08 maart 2013 @ 09:09:

[...]

Een 46 Marels.

Dan graaaaag.

48 begint te groot te worden.

Ik hoor het wel hoe het loopt met de tas. Zie wel naar wie ie toe gaat
668, the neighbour of the Beast
Foto's komen morgen. Ik heb geprobeerd foto's te maken nu, maar krijg het in het donker niet goed, morgen even bij daglicht proberen.
quote:Zaza_zebra schreef op 08 maart 2013 @ 15:44:

[...]

Die zit hier momemteel zwaar ge-entertained te zijn door haar rete-sacherijnige peuter-broer en weigert daarom te drinken.

Dat doet ze liever snachts, als er toch niets leuks te beleven valt.

Nee, gaat goed. Groeit enorm (maatje 74 alweer!) en is de makkeliojkste en gezelligste baby die ik ken. Alleen savonds tussen 18.00 en 22.00 is ze te huur, want dan maakt ze bonje.

Nu al ruzie over bedtijd... dat beloofd wat!

Wat leuk dat je aan ons dacht!

Had ik van jou dan ook het pakketje meisjeskleding gekregen?

Grappig beschreven. Maar schrok van die eerste alinea. Gelukkig is het dus een heel fijn kind, heerlijk! Grote broer vindt het dus ook leuk zo te lezen! Enne... ik wil haar best een keer huren hoor, als je wat rust wil. Lekker tutten met zo'n hummeltje.

Nee, je hebt van mij geen babyspul gehad. Geen idee meer of wij iets van elkaar overgenomen hebben, maar ik zat in de eerste delen van dit topic (ten tijde van je bevalling) heel fanatiek mee te doen. Ik had toen dat lijstje gemaakt, weet je nog, waarin iedereen de uitrekendatum kon gokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven