2 1-persoonsmatrassen + topmatras?
vrijdag 8 maart 2013 om 23:37
Op mijn zolder liggen 2 Aupingmatrassen te liggen, al een tijd. Gekregen van een emigrerende zuster, en ze zijn niet intensief gebruikt. Ik wilde ze eigenlijk op Marktplaats zetten, maar ik schrok nogal van de nieuwprijs die ik vond.
Ik heb een 2-persoonsbed zonder rand of iets eromheen, matras (2-persoons pocketvering, ik vind m prima maar vriend vindt m eigenlijk te hard) ligt dus eigenlijk los/vrij op de lattenbodem. Stel dat ik nu die Aupings erop leg en een topmatras koop en erover trek, gaat dat dan goed? Is zo'n topmatras stevig genoeg om te zorgen dat die 2 matrassen niet uit elkaar drijven, ook al hebben ze aan de zijkant geen steun? We slapen nogal tegen elkaar aan geplakt over het algemeen, dus een spleet tussen de matrassen is echt een slecht idee.
Iemand ervaring, en misschien tips over wat voor topmatras?
Ik heb een 2-persoonsbed zonder rand of iets eromheen, matras (2-persoons pocketvering, ik vind m prima maar vriend vindt m eigenlijk te hard) ligt dus eigenlijk los/vrij op de lattenbodem. Stel dat ik nu die Aupings erop leg en een topmatras koop en erover trek, gaat dat dan goed? Is zo'n topmatras stevig genoeg om te zorgen dat die 2 matrassen niet uit elkaar drijven, ook al hebben ze aan de zijkant geen steun? We slapen nogal tegen elkaar aan geplakt over het algemeen, dus een spleet tussen de matrassen is echt een slecht idee.
Iemand ervaring, en misschien tips over wat voor topmatras?
vrijdag 8 maart 2013 om 23:41
http://www.beterbed.nl/product/520425.do
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 9 maart 2013 om 00:22