Donut knot
vrijdag 8 maart 2013 om 21:56
Ik zag vandaag de donut die je in je haar kan doen om een knot te creëren. Nu zag ik er een in de winkel Claires. Maar heb hem toen niet gekocht.
Ik kan dit ding dus nergens anders meer vinden. Het liefst met drukknoopje zodat je hem ook recht kunt gebruiken.
Weet iemand waar deze nog meer te koop is?
Ik heb al gekeken bij de drogisterijen.
Alvast bedankt!
Ik kan dit ding dus nergens anders meer vinden. Het liefst met drukknoopje zodat je hem ook recht kunt gebruiken.
Weet iemand waar deze nog meer te koop is?
Ik heb al gekeken bij de drogisterijen.
Alvast bedankt!
zaterdag 9 maart 2013 om 01:18
een knot maken is ook zonder donut super simpel. Men neemt haar spelden te koop bij drogist of hema, en een haarnetje , dun, ook bij de hema.
Je maakt een staart, rol je haar om je staart heen. Doe een of twee spelden in je knot. Doe het netje er omheen. Haal de spelden weer uit je knot. Nu zit al je haar netjes en 'strak' in het netje en kun je met je handen 'kneden' tot het een mooie ronde vorm heeft. Daarna met speldjes vastzetten.
Je maakt een staart, rol je haar om je staart heen. Doe een of twee spelden in je knot. Doe het netje er omheen. Haal de spelden weer uit je knot. Nu zit al je haar netjes en 'strak' in het netje en kun je met je handen 'kneden' tot het een mooie ronde vorm heeft. Daarna met speldjes vastzetten.
zaterdag 9 maart 2013 om 07:50
zaterdag 9 maart 2013 om 09:17
Volgens mij kun je die met een drukknoop recht maken en als vulling voor een Grace Kelly rol gebruiken.
Ik verdeel mijn haar er ook overheen. Inderdaad wel lastig om de rest mooi te verdelen. Vaak komt de knot dan steeds verder van je hoofd te staan.
Maar die oprolmethode lukt me niet. Mijn haar is te steil/glad denk ik.
Ik verdeel mijn haar er ook overheen. Inderdaad wel lastig om de rest mooi te verdelen. Vaak komt de knot dan steeds verder van je hoofd te staan.
Maar die oprolmethode lukt me niet. Mijn haar is te steil/glad denk ik.
zaterdag 9 maart 2013 om 09:20
http://prcoolstuff.blogsp ... torial-donut-bun.html?m=1
Deze gebruikt er zo één met een knoopje. Ziet er ook wel leuk uit.
Deze gebruikt er zo één met een knoopje. Ziet er ook wel leuk uit.