Mode & Beauty alle pijlers

primark

10-03-2013 20:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft primark ook grote maten, 46/48?
Ja! Ik, maat 48, pas de wat wijdere bloesjes! Pyjama's hoef je niet te proberen.. :P
Ze gaan er tot size 20. Dit komt overeen met 46/48. Er zit vast iets voor je tussen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!
maakt het ook uit in welk filiaal je komt qua maat? hebben ze bij de een bijvoorbeeld meer grote maten?

En zitten de fillialen in het winkelcentrum? zodat je daar na de tijd ook nog ff kan shoppen? heb zelf maat 46. Dus ben erg benieuwd of ik ook kan slagen.
In Rotterdam hebben ze bijna van alle kledingstukken maat 20, dat komt geloof ik overeen met maat 46/48. Daar zit de Primark ook bij een groot winkelcentrum, nog genoeg andere winkels om heen te gaan. Andere Primark winkels kom ik nooit dus dat weet ik niet.
Weet niet of het per filiaal scheelt qua maten,zou je even op de site moeten kijken. Daar vind je alle filialen en alle routebeschrijvingen. Rotterdam zit in ieder geval niet in t centrum,daar zitten ze in Alexandrium winkelcentrum.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!
In Hoofddorp zit hij in het centrum. Qua maten... Er zit best veel verschil in hoe iets valt. Pyama's vind ik klein vallen (heb altijd minstens 16/18 terwijl ik rond maat 40/42 zit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven