Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Veel sterkte vandaag, Lamaatje.
Sterkte vandaag Lamaatje! ik kan me gewoon niet indenken hoe vreselijk zwaar dit wachten vandaag moet zijn.
Ook van mij heel veel sterkte dames, ik duim voor jullie
Aan iedereen, heel veel sterkte. Ik denk aan jullie
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Heel veel sterkte lamaatje
Heel veel sterkte ook van mij Lamaatje
Veel sterkte vandaag..
Ik ken je verder niet, maar gisteren kwam ik je topic bij toeval tegen. Ook ik wil je veel sterkte wensen vandaag.
Lamaatje, heel veel sterkte!!
Je gesprek is waarschijnlijk al achter de rug. Ik hoop dat het een goed gesprek was met een "positieve" (wat een compleet debiel woord in deze, maar ik weet niet hoe ik het anders kan zeggen) uitslag. Sterkte. Ook hier wordt aan je gedacht.
Had dit topic even gemist. Jeetje wat een schrik voor jou Lama en voor Isabon. Veel sterkte vandaag en ik hoop dat we nog wat horen. Dikke knuffel
Hoe is het gegaan vandaag, Lamaatje?
De hele dag komen mijn gedachten bij je terug, Lamaatje. Wat moet dit een zware dag voor je zijn.
Ook hier wordt aan je gedacht Lamaatje, heel veel sterkte en kracht gewenst

Natuurlijk ook voor Isabon en Beeldig.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Lieve Lamaatje heel veel sterkte vandaag. Ik schrik ervan dat deze rotziekte jou te pakken heeft. Je klinkt enorm stoer en sterk maar je mag hier ook huilen, virtueel schoppen en slaan, schouders lenen, etc. Ook al het liefs en best voor Isabon en Beeldig, het is niet eerlijk om zo ziek te moeten zijn!

Optimist tot in de kist!
Mijn gedachten zijn vandaag heel veel bij jou, Lamaatje... knuffffff
Nou eindelijk dan. Ik moest eerst nog werken.

Het slechte nieuws is dat het dus echt om een tumor in de longen gaat.

Het goede nieuws is dat mijn lever en mijn hoofd schoon zijn.

Over een paar klieren die dichter bij de luchtpijp zitten twijfelen

ze nog en daar moet ik donderdag weer voor terug voor een nieuw onderzoek.

Nu eerst even eten. Later schrijf ik nog wel wat meer.
odi et amo

God lieve Lama, wat een nieuws... veel sterkte met het bezinken en het verwerken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Jeetje wat heftig. Slecht nieuws wat nog slechter had kunnen zijn en daardoor toch weer relatief goed nieuws. Pfff met zoiets kan er toch weinig goed nieuws zijn!?

Hoe is de prognose? Fijn dat het niet in jouw hoofd zit!

Hoe gaat het nu met je?
Wat een heftig nieuws....
Lama wat heftig moet dit zijn voor jou..

Je komt zo sterk over, hoe voel je je nu? en dat je nog bent gaan werken zeg na zulk nieuws diep respect voor jou.
Mijn God, wat een slecht nieuws.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Lama, wat verdrietig dat de vermoedens helaas klopten. Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken van de diagnose. En ook met de aanvullende onderzoeken donderdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven