festivals
dinsdag 12 maart 2013 om 20:10
Wie houdt er ook van festivals maar dan heb ik het over; defqon, decibel, tomorrowland, Qdance. Hier ben ik eigenlijk heel benieuwd over..
Zelf ben ik nog helaas nooit op één van die feesten geweest omdat er nooit wat van komt met de vriendinnen maar ik zou het zo graag willen.
Ik krijg gewoon kippenvel als ik al die filmpjes zie en de muziek hoor.
Zelf ben ik nog helaas nooit op één van die feesten geweest omdat er nooit wat van komt met de vriendinnen maar ik zou het zo graag willen.
Ik krijg gewoon kippenvel als ik al die filmpjes zie en de muziek hoor.
dinsdag 12 maart 2013 om 20:15
Geen dancefeest ervaring, maar ik ben tien keer op Lowlands geweest, een keer op Pinkpop en op eendaagse festivals. Hartstikke leuk, al is het in vergelijking met 'vroeger' zo massaal en duur geworden, dat is wel jammer.
Waarom plaats je hier niet een oproep? Misschien krijg je iemand mee zodat jij ook kan.
Waarom plaats je hier niet een oproep? Misschien krijg je iemand mee zodat jij ook kan.
dinsdag 12 maart 2013 om 20:24
Vind je Glaas? Ik hoor daar wisselende verhalen over. Weet het zelf niet hoor. Wat is dan vooral het verschil volgens jou, buiten de muziek? Het publiek?
Ik heb Tiësto op Lowlands gezien, was leuk. Niks mis met een beetje dance op z'n tijd. Zou ook best eens naar een 'echt' dancefeest willen maar het komt er nooit van. (Ga wel geregeld naar concerten.)
Ik heb Tiësto op Lowlands gezien, was leuk. Niks mis met een beetje dance op z'n tijd. Zou ook best eens naar een 'echt' dancefeest willen maar het komt er nooit van. (Ga wel geregeld naar concerten.)
dinsdag 12 maart 2013 om 20:30
quote:glaas_beer schreef op 12 maart 2013 @ 20:20:
Lowlands en pinkpop is wel wezelijk anders dan de hierboven genoemde feesten... Maar idd mooi, hoewel ik meer van trance energy en asot ben.
Trance energy heet nu Energy, het was idd een superleuk feest.
To, in welke leeftijdscategorie zoek je mensen? Misschien handig om een oproepje te zetten op het prikbord!
Lowlands en pinkpop is wel wezelijk anders dan de hierboven genoemde feesten... Maar idd mooi, hoewel ik meer van trance energy en asot ben.
Trance energy heet nu Energy, het was idd een superleuk feest.
To, in welke leeftijdscategorie zoek je mensen? Misschien handig om een oproepje te zetten op het prikbord!
dinsdag 12 maart 2013 om 20:34
dinsdag 12 maart 2013 om 20:57
Yep, was helemaal mijn ding! Maar ontgroei het een beetje, word te oud
En wat betreft naar festivals gaan met iemand die je niet kent...een jaar of 8 geleden gereageerd op een oproepje van iemand die mensen zocht om naar bovenstaande festivals te gaan. Samen naar heel wat leuke feesten mee geweest! Ook nu we beide kinderen hebben dus bijna niet meer gaan zijn we nog steeds vriendinnen!
En wat betreft naar festivals gaan met iemand die je niet kent...een jaar of 8 geleden gereageerd op een oproepje van iemand die mensen zocht om naar bovenstaande festivals te gaan. Samen naar heel wat leuke feesten mee geweest! Ook nu we beide kinderen hebben dus bijna niet meer gaan zijn we nog steeds vriendinnen!
dinsdag 12 maart 2013 om 21:34
Ik hou van festivalst! Extrema, I Love Techno, Pinkpop, Lowlands, Dancevalley.. Moet ik doorgaan? Het is fantastisch. Elke keer weer heb ik een leuk feestje. Dansen tot je voeten pijn doen en verbranden door de zon. Of juist helemaal natgeregend raken en dan nog plezier hebben.
Ik zou gewoon een keer gaan! Het is echt hartstikke leuk!
Ik zou gewoon een keer gaan! Het is echt hartstikke leuk!