Entertainment alle pijlers

festivals

12-03-2013 20:10 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie houdt er ook van festivals maar dan heb ik het over; defqon, decibel, tomorrowland, Qdance. Hier ben ik eigenlijk heel benieuwd over..

Zelf ben ik nog helaas nooit op één van die feesten geweest omdat er nooit wat van komt met de vriendinnen maar ik zou het zo graag willen.

Ik krijg gewoon kippenvel als ik al die filmpjes zie en de muziek hoor.
Geen dancefeest ervaring, maar ik ben tien keer op Lowlands geweest, een keer op Pinkpop en op eendaagse festivals. Hartstikke leuk, al is het in vergelijking met 'vroeger' zo massaal en duur geworden, dat is wel jammer.

Waarom plaats je hier niet een oproep? Misschien krijg je iemand mee zodat jij ook kan.
Ik krijg misschien voor dit jaar wel iemand mee haha! En ga liever niet met iemand die ik eigenlijk niet ken persoonlijk..
Overal geweest.. Heerlijk. Gewoon x gaan dus..Al ben ik r nu wel beetje overheen ;)
ik vind festivals heerlijk.... Heerlijke Muziek.... liefst zonnetje erbij...gezellige mensen....dansen!! ja hoor!!! deze zomer gaan we er weer voor!
Lowlands en pinkpop is wel wezelijk anders dan de hierboven genoemde feesten... Maar idd mooi, hoewel ik meer van trance energy en asot ben.
Het is heerlijk, helemaal als de zon schijnt.. Je bent even helemaal weg van de dagelijkse dingen.. Zeker gaan!!
Vind je Glaas? Ik hoor daar wisselende verhalen over. Weet het zelf niet hoor. Wat is dan vooral het verschil volgens jou, buiten de muziek? Het publiek?

Ik heb Tiësto op Lowlands gezien, was leuk. Niks mis met een beetje dance op z'n tijd. Zou ook best eens naar een 'echt' dancefeest willen maar het komt er nooit van. (Ga wel geregeld naar concerten.)
Vroeger wel eens naar Mysteryland geweest, maar toen was het nog voornamelijk gabber. En ik vond het te gek, maar wat toen volledig uit mijn dak, dus of het festival nu zo leuk was??
Heerlijk! Ben nu zwanger maar hoop dit jaar weer eens een festival mee te pikken
quote:glaas_beer schreef op 12 maart 2013 @ 20:20:

Lowlands en pinkpop is wel wezelijk anders dan de hierboven genoemde feesten... Maar idd mooi, hoewel ik meer van trance energy en asot ben.

Trance energy heet nu Energy, het was idd een superleuk feest.

To, in welke leeftijdscategorie zoek je mensen? Misschien handig om een oproepje te zetten op het prikbord!
Ik ben er veel geweest. Mysteryland, Dancevalley, Sensation, Hardbase, Trance Energy, Decibel, In Qontrol en nog meer waar in de namen niet meer van weet. Ik vond het heerlijk maar ik heb het er mee gehad.
@guilietta, tja zo'n feest overdag geeft sowieso een andere sfeer dan een nachtfeest, maar een dancefeest vind ik meet voor muziekale climaxen, waar ik lowlands pinkpop meer een sfeerfeest, met saamhorigheid vind, maargoed ik ben wellicht niet objectief, daar ik meer van dancemuziek hou
Ja hier nog een. Doe mij maar Latin Village, Dance Valley en Mysteryland.
Okee. Die omschrijving kan best kloppen Glaas!
Yep, was helemaal mijn ding! Maar ontgroei het een beetje, word te oud

En wat betreft naar festivals gaan met iemand die je niet kent...een jaar of 8 geleden gereageerd op een oproepje van iemand die mensen zocht om naar bovenstaande festivals te gaan. Samen naar heel wat leuke feesten mee geweest! Ook nu we beide kinderen hebben dus bijna niet meer gaan zijn we nog steeds vriendinnen!
Blond: je bent 28!!! Kom op zeg.. Te oud, no way.
Bloem, er zijn ook wat gratis festivals, zoals bijv op koninginnedag, misschien is dat leuk voor je om eens uit te proberen..
Ik hou van festivalst! Extrema, I Love Techno, Pinkpop, Lowlands, Dancevalley.. Moet ik doorgaan? Het is fantastisch. Elke keer weer heb ik een leuk feestje. Dansen tot je voeten pijn doen en verbranden door de zon. Of juist helemaal natgeregend raken en dan nog plezier hebben.

Ik zou gewoon een keer gaan! Het is echt hartstikke leuk!
LL, overdag bandjes en 's avonds techno in de Bravo, heerlijk! We gaan dit jaar weer. En, vroeger natuurlijk Dance Valley.
Herkenbaar Ninon! Overdag bandjes kijken op LL, beetje rondhangen. En 's avonds/'s nachts uit je plaat in de Bravo!

Alhoewel Wipneus & Pim ook tof waren!
Jaaah, Wipneus en Pim, of de silent disco, ook helemaal geweldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven