Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
maandag 11 maart 2013 om 16:22
quote:Snoesje666 schreef op 09 maart 2013 @ 23:19:
Mag ik een vraag stellen aan de "echte mannen" ?
Mijn zoon is nu tien jaar, en gaat vragen stellen over de puberteit.
Als meisjes hun eerste menstruatie krijgen, dan zijn er vaak rituelen/cadeautjes, maar....
Wat geef ik mijn zoon over een paar jaar voor zijn eerste ejaculatie ?
(Behalve een doos tissues).
He get, dat gaat hij toch zeker niet aan je voorleggen? Ik kan me niet voorstellen dat een knul zin heeft om over zijn eerste zaadlozing/ geruk te praten met z´n ouders.
Ik ben ook blij dat er geen getrut was toen ik voor ´t eerst ongesteld werd.
Ik vind het hopeloos ouderwets als moeders zeggen dat hun dochter `een echte vrouw´ is na de eerste menstruatie.
Dat zou ik gênant hebben gevonden.
Mag ik een vraag stellen aan de "echte mannen" ?
Mijn zoon is nu tien jaar, en gaat vragen stellen over de puberteit.
Als meisjes hun eerste menstruatie krijgen, dan zijn er vaak rituelen/cadeautjes, maar....
Wat geef ik mijn zoon over een paar jaar voor zijn eerste ejaculatie ?
(Behalve een doos tissues).
He get, dat gaat hij toch zeker niet aan je voorleggen? Ik kan me niet voorstellen dat een knul zin heeft om over zijn eerste zaadlozing/ geruk te praten met z´n ouders.
Ik ben ook blij dat er geen getrut was toen ik voor ´t eerst ongesteld werd.
Ik vind het hopeloos ouderwets als moeders zeggen dat hun dochter `een echte vrouw´ is na de eerste menstruatie.
Dat zou ik gênant hebben gevonden.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
dinsdag 12 maart 2013 om 21:44
dinsdag 12 maart 2013 om 21:46