Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
dinsdag 12 maart 2013 om 21:51
dinsdag 12 maart 2013 om 21:53
dinsdag 12 maart 2013 om 23:35
Het is hier wel rustiger maar niet minder interessant. Soms een dag niets en dan komen uit alle hoeken en gaten mensen langs. Om met het 'irritante uitspraken' topic te spreken: gesjelli!
Even met inachtneming van wat jij meemaakt Peacy. Ik zal de komende dagen af en toe aan je denken en ga nu een lichtje branden voor je moeder.
Even met inachtneming van wat jij meemaakt Peacy. Ik zal de komende dagen af en toe aan je denken en ga nu een lichtje branden voor je moeder.
dinsdag 12 maart 2013 om 23:39
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 16:27:
En die zoon hoeft denk ik geen kadootjes of rituelen, hij 'krijgt' al een kado dat hem de rest van zijn leven bij zal blijven...
Fijn, die adviezen.
Snoezemans handen werden zó bven de dekens gebonden dat hij er pas op zijn 24ste achterkwam dat er nog meer mee kon dan plassen.
En die zoon hoeft denk ik geen kadootjes of rituelen, hij 'krijgt' al een kado dat hem de rest van zijn leven bij zal blijven...
Fijn, die adviezen.
Snoezemans handen werden zó bven de dekens gebonden dat hij er pas op zijn 24ste achterkwam dat er nog meer mee kon dan plassen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 12 maart 2013 om 23:56
quote:wdr schreef op 12 maart 2013 @ 23:31:
Enchanté de faire votre connaissance monsieur Amant. Votre frére vraiment est un homme spécial.Volgens mij is die neef van Amand een neppert, WDR. Hij verstaat er niks van want hij zegt niks terug. Hij zal die franse liedjes ook wel play backen
Enchanté de faire votre connaissance monsieur Amant. Votre frére vraiment est un homme spécial.Volgens mij is die neef van Amand een neppert, WDR. Hij verstaat er niks van want hij zegt niks terug. Hij zal die franse liedjes ook wel play backen
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.