December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
*Tinus, is die kinderboerderij in jouw woonplaats? Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik met dochter nog nooit naar een kinderboerderij ben geweest..erg he. Misschien die van "jou" eens proberen (ik woon in de andere woonplaats, net over de metrobaan).*
Hee Mirjam: Jaaaa hij is leuk! De Klaverweide op de 's Gravenweg.

kinderboerderij Klaverweide

Wat zo leuk is: er is een speeltuintje en er staan skelters en loopautootjes. Manuel is groot fan van die loopauto's en ging helemaal los. En ja... beetje bijzaak, maar de dieren zijn ook leuk hoor!
A1mee, getver wat een K*tnieuws weer...wie doet zo iets nou? En waarom nou weer bij jullie??

Heel veel sterkte...

wat een mooi beessie was het trouwens.
Och, a1mee, wat ontzettend laf en gemeen.

Zit hier met tranen in mn ogen, kan zoooo slecht tegen dierenleed en weet hoeveel je van zo'n beestje kan houden...

Ik hoop dat ze de dader vinden al hoor je dat niet vaak na zo'n zaak...

Dikke zoen voor jou/jullie
Zo, nu de rest:

Mette:

Ja ik kan wel streng zijn!

Jij blijkbaar dus ook?!

En ohja, klopt, die stortbui ja... t rolletje was toen natuurlijk gesneuveld

Marloes:

En? hoe is het met je stoom uit je oren?

Wat een slechte service zeg... ttsssk.

Sannie:

Wij leggen Roxanne wel uit waarom iets niet mag..

alleen een ''Nee!'' vind ik niet meer genoeg.

We merken dat ze zoveeeel meer snapt dan dat wij soms denken!

Niet dat we hele verhalen vertellen maar ik vind ''Nee!'' ook een beetje onaardig klinken en door 'heel de dag' nee te roepen voel ik me ook zo'n agente.

Meestal zeggen we iets in de trant van ''Laat maar staan/dicht etc. Roxanne, dat is van mama/papa/opa/oma/''

Als ze dr dan ook vanaf blijf kunnen we dan zeggen ''Goed van afgebleven/dichtgelaten meisje''

En door deze methode geeft ze nu zelf aan dat het van mama/papa/opa/oma is en blijft ze er vanaf en loop ik niet 'constant' ''Nee!'' te roepen

Loewyz:

Jaaa! tis schandalig!

En hoezo weet je niets te schrijven? Schrijf anders maar gewoon van je af hoe t bij jullie gaat! ook leuk!

Anissa:

Hi!

Ook ik kan me je nog herinneren hoor!

Fijn dat inmiddels alles lekker loopt.

Ik ben trouwens ook voor de 2e keer mama geworden van Yasmine, 8-12-2007!

Leuk he, twee meiden!

En wat mij betreft schrijf maar weer mee hoor.

Tinus:

Grappig dat Manuel vort ''Bo'' tegen boterham zegt leuk he dat ze steeds meer gaan buurten!

Oef:

Wahaha! ik zie je al staan met dat stuur in je handen ''Huh!? verdomme, ben t nu beu! ga een nieuwe fiets kopen!''

En beent weg.

Foto van je mooi gepimpte fiets?

HM!!!

Allemaal ff reageren op de datum aub!

(meeting nr 4!)

Postuuuh!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 22-05-2008 14:24
Reden: smiley vergeten :)
% gewijzigd
nou Nursie je zat er niet ver naast hoe ik naast mn fiets stond gister. Maar goed toen kon ik niet wegbenen maar vanmorgen wel haha. Heb m ook binnen 5 minuten gekocht.

ging ongeveer zo.

Ik wil dit dit en dit. Nou dan kun je deze nemen prijs is zoveel. Heb je die op voorraad? ja, ok doe maar die en wil je dan meteen even het fietszitje monteren voor me? Ja hoor is goed, wanneer wil je m hebben. Nou ehh NU!.. Ehh oh zo snel eh nou is vanmiddag om 5 uur ok? ja ok doei ! tot vanmiddag.

Tis wel reteduur he die nieuwe fietsen maar goed.

Oh en daarna heb ik peet gebeld dat er een stukje van zn vakantiegeld al op is :D

Dat belonen voor goed luisteren werkt hier ook als een trein. Brian loopt soms naar de radio, gaat dan nee schudden, pakt zn eigen vingertje beet en komt dan lachend naar mij lopen haha. Erg schattig.

Verder kan hij niet van de afvalbak afblijven dat krijg ik nog niet uitgelegd. wat er wel inmag en wat niet. Dus ik heb al een aantal dingen eruit gevist die ik nog wel even wou houden (Sleutels bijvoorbeeld)
nurse, ik geef geen lange zinnen, ik zeg gewoon nee, dat mag niet, want ..... (dat is van die, daar speelt renske nu mee of dan gaat het kapot). maar ik ga niet zeggen dat iets niet mag omdat er dan misschien scherven komen en hij zich dan kan bezeren. Dat stukje oorzaak gevolg wat mogelijk in de toekomst zou kunnen plaatsvinden snapt casper nog niet.
Oef:

Dat was dan snel gefixt

Had je wel een proefrit gemaakt?

De afvalbak is hier nog niet ontdekt gelukkig...

Keukenkastje wel, komt ze aanrennen met een fles ketjup ''Mammaaaaaa!!''

Lief hoor

Sannie:

Ah zo

Nee dat doen wij ook niet, zo uitgebreid uitleggen..

Ik zie t al voor me!

''Nee Roxanne dat kan kapot en kun je je bezeren, moet mama weer een nieuwe gaan kopen en dat kost geld. Geld waar papa voor moet werken en waar we anders iets nuttigers voor hadden kunnen kopen, zoals eten, want we moeten elke dag eten, haalt mama bij de Jumbo he? de boodschappen? Op zaterdag.

Dus afblijven he!?''
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 22-05-2008 15:06
Reden: jaaaaaaaah! :-P
% gewijzigd
zo ga gewoon even laatste pagina van boven naar beneden...

@Mette, heb even de foto's van de meeting op HM gezien. T. is echt een ware fotograaf zeg hahaha, leuke foto's vooral die van Noof en Roxanne zijn erg goed!

@Nurse, toe maar goed opvoedkundig bezig geweest.

@Marloes, hier nog nooit iets besteld via Neckermann, Wehkamp e.d. maar geloof dat ik er niet echt behoefte meer aan heb als ik zo jou ervaring lees.

@Tinus, he buuffie, gaat hard jullie huis zeg. Heb jullie al enig idee wanneer de oplevering is? Trouwens nog gefeliciteerd met het officiele verkoop van jullie huidige huis. Wel een opluchting.

Heb de meeting dit keer voorbij laten gaan, kwam niet helemaal lekker uit hier, maar zal strakjes nog even lezen bij HM. Merijn doet het verder goed. Loopt inderdaad zo een beetje alles, het heeft even geduurd maar nu heeft ie het dan ook goed te pakken.

@Aimee, wat verschrikkelijk zeg!! Heel veel sterkte.

Hier vanmorgen rondje plas gewandeld (7km) met de kinderwagen, nou ben er klaar mee hoor. We gebruiken eigenlijk alleen nog maar de buggy dus had al tijden niet meer met dat ding gereden, maar weet nu gelijk weer waarom. Merijn kan niet rechtop zitten, hij hangt er als het ware maar gewoon een beetje in, werd ie zelf ook niet echt vrolijk van.

Dus hup de berging in met dat ding.
haha loewyz is er klaar mee hahaha.

Ik ben ook zo blij met de buggy, de kinderwagen is dezelfde dag dat we die buggy gekocht hadden ook de schuur ingegaan.

Nurse een proefrit heb ik niet gemaakt hoor, een fiets is een fiets he. En vergeleken bij de gesneuvelde fiets van gister kan een verende voorvork en een verende zadelpen toch alleen maar goed zijn.

*fiets al verend de stad door*

whahaha ik krijg opeens een beeld van fietsen op een fiets met vierkante wielen *bounce bounce bounce*

ik ben lekker klaar met werken nu nog even in de zon zitten met mn hoofd want dat mag ik het komende jaar niet meer (ivm litteken operatie)
Loewyz: Ik vind die Quinny Speedy ook meer en meer en pokkeding!!! Achteraf had ik hem nooit gekozen. We hebben nu een houten latje achter de zitting gestopt zodat Manuel wel rechtop kan zitten. Mijn zus heeft dezelfde wagen en die heeft iets gefrutseld met een tie-rippie. Tis echt een rotding, heel jammer. Eerst had ik het niet zo door, maar nu Manu steeds groter wordt en steeds meer rechtop wil zitten wordt het steeds duidelijker.

Ons huis zal in september worden opgeleverd. We zijn het laatste blok van het project en de eerste huizen worden al over 4 weken opgeleverd! Gaat echt snel nu!

Knor: JIj hebt die wagen ook toch? Wat vindt jij ervan?

Nurse: Haha, ja zo doe ik dat ook hoor: 'Nee, niet doen anders doe je jezelf zeer' of 'neeeee wat dan gaat ie kapot!' of 'neeeeeee hou nou eens op anders wordt mama doof!' (of zoiets, hihi...)

Oef: Wat een schatje met dat vingertje haha! De afvalbak is bij ons ook interessant. We hebben zo'n pushcan maar de veer staat erg strak dus hij krijgt de klep niet open. Hij vindt het alleen errug leuk dat ie zijn eigen gezichtje in de klep kan zien!

Manuel slaapt alweer 4 uur en voorlopig hoor ik nog geen geluid boven. Afgelopen maandag maakte hij het ook zo lang en gisteren en eergisteren sliep hij bij oma en op het kdv 2x in plaats van 1 lange ruk. Hij wilde net zijn melk niet dus het enige wat hij heeft gedronken vandaag is zijn fles melk vanmorgen om 6.30!! Hij zal wel dorst hebben als ie wakker wordt...
@Tinus,

Dus ben toch niet de enige die zich doodergerd aan die kinderwagen... Hier inderdaad hetzelfde als ik het van te voren had geweten.... maar ja mocht er nog eentje bij komen ga ik er geen nieuwe kinderwagen voor aanschaffen, dat vind ik dan weer wel onzin haha.

Jeetje had niet het idee dat het zo snel was gegaan. Volgende week zijn er werkzaamheden aan de brug dus zal ik Merijn met de fiets weg moeten brengen, dan kom ik er wat meer in de buurt, zal weer eens even spieken. Laatste blok van oplevering zit deze ook verder achterin richting de metro? (= nl. nog dichterbij vanaf hier). Denk dat je dan bijna ons blok kan zien liggen als je over het water heen kijkt.

@Oef,

Nieuwe fiets is altijd fijn. Nu natuurlijk wel gebruiken he

Maar gebloemde fietstassen, een mand voorop, is wel heul burgerlijk hoor haha.
ja Loewyz superburgerlijk! Daarom vond ik het ook wel grappig. Maar wel handig als je geen auto rijdt
he oef, wel zo eentje he:

neeee die is al voor Yora.

Ik heb nog geen mandje maar ik wil er wel een.

oh de fietsenwinkel belt

Hij is klaaar!
Ik zag in de Viva hele leuke fietstassen voor 4,99 bij het Kruidvat. Ik ga zo wel even kijken (tenminste.. als die luilak een keertje wakker wordt..)

Loewyz: Het is vanaf metro De Tochten het verste blok inderdaad. Het blok naast ons is het eerste blok. Ik geloof dat ons stukkie zelfs nog in de steigers staat.

Werkzaamheden aan de brug: nou dat mag tijd worden zeg! Je kan er bijna niet normaal overheen rijden of je kiezen rammelen in je mond!

Ik heb nog steeds geen zekerheid over het kdv daar. Grote kans dat we een tijdje heen en weer moeten gaan rijden. Ik denk ook dat ik niet de luxe heb van het kiezen van een plek, maar dat ik blij moet zijn met de plek die we krijgen straks.

Nee inderdaad, ik zou ook geen nieuwe wagen nemen bij een tweede. Maar de eerste tijd heb je er ook niet zo heel veel last van, als je kleintje alleen maar ligt te liggen.

Oef: Hup in het zonnetje jij!! Het is hier trouwens aardig bewolkt.

Hee ik hoor wat actie boven. Ik ga een mannetje uit bed plukken.
nou meiden hier is tie dan hoor!

Fietst heerlijk, heb expres een paar steile bruggetjes genomen En ik zoefde er zo op

Ik ga morgen picknicken met Brian in een park waar we dan naartoe gaan fietsen natuurlijk.

Moet toch mn huis weer verplicht uit ivm kijkers

zo toch bijna een pagina gevuld met geklets over mn fiets

eroverheen lezen mag.

Verder nog een beetje klote nieuws gehad. Mn vader heeft al jaren en jaren huidkanker maar nu hebben ze toch iets ontdekt wat naar binnen is gegaan

Heeft hij ook wel s eerder gehad maar goed. Die ligt dus maandag ook in het zkh om dat weg te laten halen en een stuk huid te transplanteren. Ik hoop maar dat t lukt want ik denk dat bestralen enzo op zn 80e niet zo makkelijk gaat als toen hij 60 was..

ff duimen he maandag voor mij en mn vader
O wat afschuwelijk A1mee, wat een lafaards zijn er toch in deze wereld. Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.. Hele dikke knuf van mij..

En ook een akelig bericht van Oef; ik ga heel hard voor jou en je paps duimen maandag!

Je hebt wel een heule mooie fiets gekocht! Leuk idee om morgen te gaan picknicken met Brian. Weet je nog dat je het voor een aantal maanden terug er over dat je een 'gezellig' gezin wilt voor Brian? Nou als jij gaat fietsen en dan picknicken heb je je 'gezellige punten' al binnen voor het hele jaar!

Anissa; he meid, leuk dat je weer langs komt. Gefeliciteerd met je tweede meid! Jammer dat je door zo'n diep dal bent gegaan. Wel fijn dat je er nu weer uitkomt.

Sannie; wij hebben ook een speeltuintje voor, ideaal hé? Leuk dat je de ouderavond gaat doen. Wij hadden dinsdagavond ouderavond.

Loewyz; da's een lekker rondje, 7 km. Hoe lang loop je daarover?

Tinus; goede tip van de fietsentassen, ik ga morgen meteen even kijken.

Vanmorgen gewerkt, daarna bij m'n ouders geweest. Ze waren gister terug gekomen van een korte vakantie. Nova had weer heerlijk gespeeld, en lag lekker te slapen toen ik aankwam. Daarna kwam zus ook nog met de kinders en hebben de mannen gebeld dat we met z'n allen bij m'n ouders gingen eten. De mannen (paps, Tris en Zwager) gingen vanavond naar Eric Sauers in het theater, dus het kwam allemaal goed uit. Alleen dus niet echt lijntechnisch goed gegeten, maar goed dat moet ook een keertje kunnen, het was erg lekker en gezellig.

Net Nova in bad gedaan en daarna ging ze eigenlijk meteen slapen. Lekker een rustig avondje dus.

x
A1mee jezus zeg wat een klotezooi!!! Je arme lieve beessie! Ze zouden dat soort mensen gewoon eens moeten aandoen wat zij dieren aandoen. Heel veel sterkte de komende tijd ook met je andere beessie Yulla zal wel even duren voor zij het ook heeft verwerkt dat arme ding.

Oef jeetje wat een rot nieuws van je vader! Hopelijk gaat alles goed met jullie komende maandag! Mooie fiets! Ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe fiets, maar zal eerst nog even moeten sparen hihihi.

Ainissa ik kan me jou ook nog herinneren, vroeg me laatst nog af hoe het nu met je zou gaan en of je je relatie/huwelijk nog had kunnen redden. Gelukkig gaat het weer wat beter en nog gefeliciteerd met nr 2! Schrijf gezellig mee zou ik zo zeggen.

Ik hou het hier ff bij ben erg moe hihihihi (goh what else is new hahaha). Ik ga trouwens 10 juni beginnen met rijlessen! Heb er helemaal zin in. En morgen mijn allerlaatste werkdag bij mijn huidige werkgever. Heb een hele mooie bos bloemen gehad als afscheid van mijn bazin, zij is er namelijk morgen niet.
a1mee: Wat een klote klote klote streek. Zo ontzettend laf!!! Dat doe je gewoon niet!!!! Wat een ontzettend zielig rotverhaal. Wat klote dat jullie hond gewoon dood is hierdoor.

Ainhoa: Hoe gaat het trouwens met jou nu??
a1mee, bizar, waarom zouden ze je hond willen vergiftigen, belachlijk, wat lopen er toch gekken rond...

oef, balen voor je vader, hopelijk kunnen ze morgen voldoende weghalen.. Spannend hoor

fietstassen.. Heeft iemand al 2 fietstassen, een achterzitje en een buggydrager achterop.. mij lukt dat niet, maar als iemand tips heeft?? leuke fiets trouwens, heerlijk he fietsen. Zo'n mandje voor lijkt me ook wel wat, maar ik durf eigenlijk het windscherm nog niet weg te halen...

maincoon, spannend allemaal, laatste werkdag, bijna rijlessen, nieuwe baan.. Succes..

het trouwens wel besmettelijk hier allemaal... Eerst begon iedereen over wasmachines en ging de mijne ook kapot.. En vandaag belde de garage, reparatie van de auto ging duur worden.. En ik heb altijd gezegd dat zodra de kosten kwamen, dat hij weg moest. hij moet gewoon betrouwbaar zijn. Ik kan het niet maken, spoedgeval, ik kom over een uurtje, even op de ANWB wachten.. En ik wil eigenlijk ook wel een ander (ik wil elektrische ramen...), dus vanaf nu mag ik officieel gaan zoeken...
A1mee

sjees, de tranen sprongen me in de ogen dat ik het las... Bah, hoe laf kunnen mensen zijn... Ik snap dat soort dingen nooit. Hele dikke knuffel....Ook van Tessa, onze hond een dikke lik over je snoet...

Sannie

toevalllig zat ik daar gister aan te denken, stel dat we een zitje achterop nemen, hoe kan ik daar dan een buggymee, fietstassen en een zitje op kwijt? Niet dus begrijp ik!

Ik heb nog niet echt gekeken hoor, maar de fietstassen zouden nu nog wel kunnen nu ik nog geen kinderzitje achterop heb. Hoe neem je dan uberhaupt dingen mee op de fiets als je een zitje voor en achter hebt? Ik zie maar 1 oplossing: bakfiets! Hahahaha!

Ja, ik zie het al voor me...ja mevrouw, een spoedgeval, ik kom eraan! Maarreh, mag het ietsje later zijn want mijn auto doet het niet! Hahahaha! Je hebt gelijk, een nieuwe (2ehands) auto! Je verdient het!

oef

Gave fiets! Vriendlief zei laatst tegen mij dat we gaan kijken voor een nieuwe fiets voor mij. Ik heb nu een opoefiets en met een zitje voorop is dat best krap tussen het stuur en het zitje. Nu lukt het me steeds beter, dat wel, maar stel je voor als mijn moeder of vader eens de fiets wil lenen met Joeri voorop, dat lukt dus nooit... Misschien toch maar zo'n mamafiets ofzo...

Ach, wie weet, we zien wel...

Heel veel sterkte voor jou en je paps maandag! Ik duim voor jullie allebei!!!

Is dat trouwens jullie schuur? Ik vind julie gordijntjes zo leuk! Lekker boerenbontidee!

tinus

leuk he die nieuwe woordjes die er steeds meer bijkomen? Joeri heeft nu door dat hij nee kan zeggen maar ook dat het iets betekent... Als hij aan het eten is en hij vindt dat hij genoeg heeft gehad zegt hij : "klaar, toetje?" Dan vind ik dat hij best nog wat happen kan nemen (ik dwing niet) en dan schudt hij zijn hoofd als ik hem nog een hap gewoon voedsel aanbied en zegt: "nee, toetje?" Bijdehand, niet?

Ik vind Bo voor boterham trouwens wel god gevonden! Joeri heeft het over eten, alles wat eetbaar is is eten!

Mainecoon

geniet van je allerlaatste werkdag bij dit bedrijf!

Rijlessen, gaaf! In ieder geval alvast succes daarmee!

Heb een neiuwe gsm!!! Een Nokia N95 8GB, ik kan nu heeeeeeeeel veel foto's en filmpjes maken van Joeri (en andere dingen) op mijn gsm! Joepie! (ben altijd erg blij met nieuwe snuisterijtjes, zou ook wel zo'n leuke universele afstandsbediening voor meerdere apparaten willen met touchscreen! Lijkt me ook zo leuk! Hahaha. Ja ik weet het, ik spoor niet!)

Nou, ik ga nu douchen eten, hond uitlaten en dan naar werk, ben wel moe na zo'n week... Maandag en disndag om 5 uur op, woensdag vrij en dan donderdag en vrijdag ook om 5 uur op.... Breekt je toch wel een beetje op die vroege diensten (als je s'avonds niet zo vroeg erin ligt, en dat is dus mijn probleem...ik vind het s'avonds altijd veel te gezellig om te gaan slapen, of ben nog te druk met van alles en nog wat...)

Greetz!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Sannie leuk een nieuwe auto! Tsja gelukkig hebben wij in ieder geval geen droger dus daar kan ik geen virusje van opstarten hier op viva hihihihi.

Knorrie leuk een nieuwe telefoon! Vond dat zo grappig zoals je dat zei Heeel veel foto's en filmpjes van Joeri en dan tussenhaakjes oh jah er zijn ook nog andere dingen op de wereld hahaha zo kwam het op mij over hihi.

Trouwens mijn heupen zjin al 2 dagen k*t. Ik werd gister ochtend wakker en wilde uit bed gaan en toen had ik echt zoiets van huh wat is dit nou weer heb ik soms verkeerd gelegen of zo???? Kon me dat al niet zo voorstellen want het deed best wel pijn. Eenmaal bij de wc aangekomen zag ik het probleem al. Ik ben al heel lang niet echt ongesteld geweest door het spiraaltje en schijnbaar was ik nu toch weer aan de beurt. Het bloeden is na 1 dag alweer over maar mijn heupen voelen nog steeds alsof ik hoog zwanger ben. Heb gelukkig vandaag er wel aan gedacht om paracetamol mee te nemen naar werk. Oh ik was koffie aan het zetten ga maar even kijken voor dat ie koud is hahaha.

Trouwens Oef ik wilde jou nog vragen wat voor fiets je had gekocht maar vanmorgen op het kdv stond er in enen eentje naast mijn fiets en die leek wel verdacht veel op die van jou hihihi Montego liberty. Klopt dat? Zo ja hoe bevalt ie en hoeveel heeft ie gekost? Ben namelijk zelf ook op zoek. En hoe is de ruimte tussen je zadel en het fietsstoeltje? Kan je een beetje normaal af/op stappen? Zo nu echt koffie halen hihih.
We hebben een heerlijk vooruitzicht: morgen voor 2 weken op vakantie naar Duitsland, Zwarte Woud. In een vakantiehuisje.

De meeste spullen heb ik al bij elkaar gezocht, nog de laatste dingetjes alleen nog.

Mette

Lekker vooruitzicht voor mij als de 2e komt bij ons.....

Nurse

Die fabeltjes zijn dan toch ook echt fabeltjes over jongen/meisje.

Je voelt zelf wel aan wanneer het tijd wordt dat Yasmine naar haar eigen kamertje gaat.

Ik laat Boyd altijd even in zijn sop gaar koken als hij het er niet mee eens is dat hij moet slapen, ik dat dan ook niet meteen kijken. Ik weet dat hij zoveel prikkels op een dag opneemt, dat hij soms te moe is om in slaap te komen. Zelf geef ik hem altijd 15 minuten om in slaap te komen en als hij dan nog brult, haal ik hem eruit en gaan we rustig op de stoel zitten en troosten. Dan na een tijdje weer terug in bed, en slaapt hij zo weer in.

Tinus

Boyd was ook zo'n herriemaker snachts in de eerste weken van zijn leventje. Daarom hebben wij hem ook al snel (na 2 weken thuis) naar zijn eigen kamer gedaan.

Wat jij hebt met je katten, dat had ik vorig jaar met mijn aquarium. Ik had er geen plezier/zin meer in en kostte me alleen maar energie. Maar katten doe je toch minder snel weg dan vissen.

A1mee

Wat een shit zeg van je hond. Veel sterkte.

Oef

Hier ook een favoriet van de prullenbak. Toch heb ik het hem afgeleerd gekregen (weet niet hoe, het was ineens niet meer interessant). Maar de wc blijft favoriet, als de deksel omhoog is, dan gaat hij er met zijn handjes in of gooit er iets in.

Tinus

De Quinny Buzz heeft wel een redelijk rechte achterkant, maar ook zie ik Boyd altijd naar voren zitten. Eigenlijk zit hij niet naar voren, maar hij zit met een nette rechte rug. Daardoor lijkt het net alsof hij naar voren hangt.

Maar ik ben er op straat eens op gaan letten, maar veel kinderwagens hebben een schuine achterkant en alle kindjes zitten er dus recht met hun ruggetje in.

Oef

Welk merk/type fiets heb je?
Oef: Die fiets is inderdaad mooi zeg! Veel plezier met je picknick en succes met de kijkers!

Mette: De fietstassen die bij Kruidvat te koop zijn, schijnt 'Het beste idee van NL' te zijn. Wist ik niet eens! Ik heb nooit eerder fietstassen gehad, maar voor zo'n klein prijsje wilde ik het weleens proberen.

Sannie: Inderdaad lijkt het me lastig om dat allemaal tegelijk op de fiets mee te zeulen. Hoezo durf je niet zonder windscherm te fietsen? Ik heb het ding er pas afgehaald, want ik fiets heel vaak zonder kind en ik vind het maar een lastig ding. Fiets past niet eens in het fietsenhok op mijn werk met dat schermpje voorop.

Leuk een nieuwe auto. Weet je al wat voor auto je wil?

Knorretje: Aaah wat schattig dat Joeri dan gewoon zelf om een toetje vraagt!! Slimmerik!

Wat goed dat je zo heppie bent met je nieuwe mobieltje. Je lijkt JP wel, die is ook altijd zo blij met dat soort nieuwe dingetjes!

Mainecoon: Balen joh van je heupen. Wel fijn dat je in ieder geval snel de oorzaak hebt gevonden (je menstruatie).

Ik heb dat met mijn fiets ook wel, dat ik niet makkelijk op en af kan stappen. Maar het went... Vraag me alleen weleens af hoe dat moet als ik ooit nog eens zwanger raak... Al is Manuel dan vast wel oud genoeg om achterop te kunnen zitten.

Joni: Wat lekker dat je bijna met vakantie gaat! Veel plezier alvast!!

Het is niet zo dat ik mijn katten niet meer leuk vindt hoor. Ze zijn nog steeds lief. Het enige waar ik mega van baal is dat ze sinds de geboorte van Manuel regelmatig 's nachts gaan zeuren. Komt natuurlijk omdat ze ons nu weleens 's nachts over de gang zien lopen. Het si erg moeilijk om ze dat af te leren, maar ik ben een tegenoffensief begonnen met de plantenspuit!

Het probleem met de kinderwagen is niet dat Manuel (en Merijn) naar voren zitten, maar juist dat ze niet rechtop kunnen zitten omdat die wagen half in ligstand staat. En Manuel wil juist lekker recht zitten zodat hij alles kan zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven