Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mocy schreef op 14 maart 2013 @ 00:47:

Je weet toch dat ik blont ben, dus nee.Wat ben je ook een schat he, nou dan mail ik je nu wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 maart 2013 @ 00:48:

[...]

Wat ben je ook een schat he, nou dan mail ik je nu wel.Dank je
Oh ik heb vanavond zon uberlief filmpje gehad, Bron, ben je er nog? Die stuur ik je door. Daar moet je wel een hele kleine glimlach van krijgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zak. Trustuh.

En wat een rare dag was dit eigenlijk. Vanmorgen was het weer een wondere witte wereld (bah!!!) en vanmiddag zon en zaten de terrasjes (aan de zonkant) bijna vol
Heel lief filmpje,MV. Bedankt.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Yes alles is echt rond en bevestigd. Ik kan denk ik nu wel zeggen wat ik dus van de week al zo graag wilde zeggen;

ik ga een culi blog maken voor Viva, voor het forum hier. Zo leuk, de ideeen heb ik laatst al gemaakt toen ik benaderd werd of ik een blog wilde maken. 2 jaar geleden heb ik het ook voor Pasen en Koninginnedag gedaan. Dus zo nu en dan een blog maken vind ik echt heel erg leuk.
Leuk Mleen! Zoiets had ik al gedacht, haha. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
Ik ook Mar!!!

Heeft iemand nog een tip nodig om 20 euro makkelijk te verdienen door iets te testen?
Kan je geld verdienen door iets te testen? Doe wel eens iets voor Buzzer, maar dan krijg je gewoon een product thuis, geld heb ik er nog nooit voor gekregen..

Ooow, ik lees het verkeerd, ik dacht dat je om een tip vroeg, maar je hebt een tip, dan hoor ik daar graag wat meer over!
quote:maroon5 schreef op 14 maart 2013 @ 10:43:

Kan je geld verdienen door iets te testen? Doe wel eens iets voor Buzzer, maar dan krijg je gewoon een product thuis, geld heb ik er nog nooit voor gekregen..

Ooow, ik lees het verkeerd, ik dacht dat je om een tip vroeg, maar je hebt een tip, dan hoor ik daar graag wat meer over!

Zal ik je mailen of je kan misschien zelf ook kijken, ze zoeken mensen om MP te testen. Ik ben al geselecteerd. Je krijgt 20 euro, en nog wat verrassingen. Je kan het dus vanuit huis testen en wanneer je wilt. Denk wel dat je snel moet zijn.

Ja ik ben ook buzzer en ook nog bij een ander bedrijf. En Tivall zoekt nu ook testers, ben ik ook uitgekozen. Moet je even op hun site kijken of ze nog meer mensen zoeken. Maar dat is net als buzzer, producten krijg je om thuis te testen.

Dat van MP is echt gewoon geld krijgen.
Je mag me wel even mailen, kan ik het even rustig bekijken.
quote:maroon5 schreef op 14 maart 2013 @ 09:55:

Leuk Mleen! Zoiets had ik al gedacht, haha. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden!

+1

Tivall was al klaar met mensen selecteren geloof ik... (vrekkentopic had het erover). Rest mag je wel mailen.
Ik had de hele ochtend geen hotmail, die is opeens veranderd naar Outlook, wat een ellende. Ik vind het er niet handiger op geworden. Komt misschien omdat ik nooit met outlook werk.

WV en Mar, jullie hebben nu wel mail.
Ik wil ook MV. Ben gek op nieuwe producten!

Hartstikke leuk voor je meid!
quote:zegmaarAns schreef op 14 maart 2013 @ 13:37:

Ik wil ook MV. Ben gek op nieuwe producten!

Hartstikke leuk voor je meid! Dank je. Je hebt mail als het goed is.
Zwaai zwaai

allemaal

Leuk voor je Mleen! Ben benieuwd!

Gezellig Vleer die plaatjes af en toe.

(zei ik die nog steeds geen plaatjesrechten heb gevraagd)

Nog maar een dag en dan een heel weekend vrij!! Daar kijk ik heel erg naar uit..!
Myleen, wat leuk! Zoiets is echt wat voor jou
Gefeliciteerd Myv, wat goed!!
Mv hebt mail.
Leuk MV, ben benieuwd. Gezellig plaatje Vleer.
Dit was echt een hele rare weerdag! Eerst vanmorgen dun zonnetje, toen winterse buien met in een uur 5 cm sneeuw en vanmiddag leek het wel lente....Wie begrijpt hier nog iets van?
maart roert zijn staart....

(en april doet wat ie wil, nachtvorst/sneeuw mogelijk tot na kroningsdag (IJsheiligen half mei!!)
Nou lekker dan Watje.

Het is dat ik niet van glühwein hou.
Probeer Jagerthee dan, mmm lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven