Hevige buikpijn
vrijdag 15 maart 2013 om 11:18
In de ochtend een licht ontbijt genomen. Yoghurt met 1.5 eetlepel muesli. Begon gister voor de lunch met: goh ben heel licht misselijk. Toch maar een volkorenpistoletje met smeerkaas gegeten. En later op de middag, voor het hardlopen een appel. Tijdens het hardlopen begonnen de steken, best pijnlijk maar ben toch doorgelopen. Toen het diner klaar was heb ik een flinke portie genomen die heel zwaar viel. Sinds een uur of 20:00 gisteravond last van krampen die in de loop van de avond en nacht steeds heftiger werden. De pijn trok door naar mijn rug en vond geen manier om goed te liggen. Werd ongeveer elk uur wakker van de pijn.
Ik vraag me af waar de pijn vandaan komt. Ik heb gister weinig gegeten en de dag daarvoor weer best veel. Zou het daardoor komen? Iemand die dit herkent? De pijn zit net boven mijn navel.
Ik vraag me af waar de pijn vandaan komt. Ik heb gister weinig gegeten en de dag daarvoor weer best veel. Zou het daardoor komen? Iemand die dit herkent? De pijn zit net boven mijn navel.