Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mocy schreef op 15 maart 2013 @ 01:05:

Is goed Jo! Gezellig. Ik reken op je! Kan ik toch nog uitslapen in vergelijking met een werkdag

Was een grapje hoor

Heb ik allemaal geen tijd voor hoor. De plicht roept, over beter gezegd, de bridgetafel.
quote:Jonari schreef op 15 maart 2013 @ 01:07:

[...]

Was een grapje hoor

Heb ik allemaal geen tijd voor hoor. De plicht roept, over beter gezegd, de bridgetafel.Tsss, als je om half 10 hier bent, bakkie drinkt, kan je weer op tijd terug zijn hoor en kan ik mijn middagdut gewoon doen.
Duur bakkie wordt dat dan.

Retour met 40% korting is al over de 15 euro
Tsssy... als je dat al duur vind, ga ik maar zakken...
allemaal
Wie kent die lelijke beeldjes van glas (soort nep swarovski) van bijv. een moederpoes met kittens op een klein spiegeltje? Is echt heel klein hoor. Bij de Zwarte Markt kan je dat soort troep kopen voor een euro of 4. Nu zoek ik zoiets om kado te doen en kan ik het nergens vinden, ja ik heb al op MP gekeken. Weet iemand waar je zoiets kan kopen? Kan er niet eens een foto van vinden.

(zelf alleen daarvoor naar Beverwijk te rijden is te duur en ik heb aankomend weekend en volgend weekend geen tijd)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedenavond Vleer met je mooie plaatjes.

MV, ik heb geen flauw idee. Misschien bij de kringloop maar dan moet je net geluk hebben.
http://www.beeldjes-van-glas.eu/

http://www.marktplaats.nl ... ery=glazen&categoryId=898

http://www.marktplaats.nl ... =933&postcode=&distance=0

http://www.marktplaats.nl ... butes=S%2C34&categoryId=0
Moge allemaal,

Watervrouw wat goed zeg die linken, ga er zo even voor zitten. Sorry voor de late reactie maar ben gisteravond niet op het forum geweest. Dacht even een vriendin te bellen maar die heeft me een avondje les gegeven in het bouwen van mijn website. Hij wordt echt heel leuk maar wat vind ik het moeilijk. Mensen die beweren dat het echt heel makkelijk is, neem ik voortaan niet meer serieus .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen.
Rustig hier.
Stil he MV-tje.

Heb zo wel een verhaaltje te vertellen over mijn avond maar ga eerst even mijn medicatie innemen en richting bed. Dus tot zo!
Tot zo Ieb,

Ik drink nog een laatste wijntje hier.
ik neem ook nog een afzakkertje!
Tot zo Iebje.. Hai Moos
Neem ik er ook nog ene.
Ha die andere dames!
Hai meisjes. Proost.
Heb een hele leuke avond gehad. Was afsluiting van een speciale week hier waar ik vrijwilliger ben geweest. Was gewoon een gezellige avond met een goed doel, de lokale voedselbank. Er was onderandere een veiling. waarbij mijn oom spontaan ging bieden op een schilderij waar ik mijn oog op had laten vallen. Met het bieden zaten ze al snel op mijn maximale bedrag. en tja ik ga natuurlijk toch al niet tegen mijn eigen oom op bieden. Aan het eind van de veiling zeg ik dus dat ze wel met een erg mooi schilderij naar huis gaan zegt hij ineens dat ze hem voor mij gekocht hebben! Blijkbaar hadden ze me horen zeggen dat ik hem zo mooi vond. Nou ja zo lief zeg! Ben er helemaal blij mee. Kan niet wachten tot hij hier in de woonkamer hangt!

Een andere tante en een onofficiële tante hadden ook lootjes gekocht waarbij ze een diner konden winnen voor 2 maar we hadden afgesproken dat als hun zouden winnen we met zijn drieën zouden gaan (ik had alleen 10 euro en dat ging me iets te ver) en verrek mijn tante won! We gaan dus lekker indisch eten binnenkort met zijn drieën.

En als klap op de vuurpijl heeft de onofficiele tante een workshop sieraden maken voor 10 personen gewonnen op de veiling waarbij ik 1 van die 10 personen ben!

Haha eigenlijk heb ik dus veel gewonnen vanavond zonder zelf in de prijzen te zijn gevallen of ook maar iets te hebben uitgegeven. Ben beetje hyper ervan.
Nou dat is allemaal wel heel leuk Ieb,
En mooi dat schilderij. Zou ik ook hyper van worden. Echt leuk!!!
Ja he moos! Ik ff met je mee
ik hyper met jullie mee. Wat leuk Ieb:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven