Plantjes
vrijdag 15 maart 2013 om 23:16
Ik zou graag op de zolder wat plantjes neerzetten, om te roken, wiet. ik denk gewoon wel voor eigen gebruik, hooguit ook mijn broertje en zijn vrienden en die kunnen dan wel wat bijdragen.
Alleen heb ik geen idee hoe ik dit aan moet pakken of zou het ook gewoon in een kas kunnen, ik denk dat de zolder warmer is, maar hoe zit dat met verlichting etc.
Wie heeft er ook plantjes op zolder en kan mij daar over in lichten?
Alleen heb ik geen idee hoe ik dit aan moet pakken of zou het ook gewoon in een kas kunnen, ik denk dat de zolder warmer is, maar hoe zit dat met verlichting etc.
Wie heeft er ook plantjes op zolder en kan mij daar over in lichten?
vrijdag 15 maart 2013 om 23:39
vrijdag 15 maart 2013 om 23:40
vrijdag 15 maart 2013 om 23:44
quote:Silvy schreef op 15 maart 2013 @ 23:42:
Gewoon in een potje en later in een cement emmer van de bouwmarkt. In het zonnetje en niet teveel water geven. Simpel he en joh, dat je kind astma heeft is bijzaak. Als jij maar lol hebt!
In een emmer cement? Dan kan het toch niet groeien?
En ik rook niet in bijzijn van het kind hoor, doe eens niet zo raar.
Gewoon in een potje en later in een cement emmer van de bouwmarkt. In het zonnetje en niet teveel water geven. Simpel he en joh, dat je kind astma heeft is bijzaak. Als jij maar lol hebt!
In een emmer cement? Dan kan het toch niet groeien?
En ik rook niet in bijzijn van het kind hoor, doe eens niet zo raar.
vrijdag 15 maart 2013 om 23:47
Zaadjes regelen. Op kweken in een boterbakje met een plastick zakje erover voor de condence. En vervolgens de kiempjes op kweken in grotere bakken. En pas dan komen de lampen de waaiers en de sprenkling instalatie aan de orde. Maar heb je niet ergens een coffeeshop bij je in de buurt?
Die lui die daar werken kunnen je misschien meer vertellen over dit soort dingen dan wij hier.
Die lui die daar werken kunnen je misschien meer vertellen over dit soort dingen dan wij hier.
vrijdag 15 maart 2013 om 23:53
vrijdag 15 maart 2013 om 23:57
http://www.cannabisvoordummies.nl/wietkweken.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.