Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
soley! de maillotjes zijn binnen en dochterlief heeft de witte vandaag om haar mollige pootjes aan ik zag net tot mijn schaamte dat de verzendkosten niet zijn overgemaakt omdat ik het vanaf de verkeerde rekening probeerde te doen. Ga het gelijk rectificeren, sorry!
Ik heb weer wat weg geef spullen. Zomerkleding en 1 trui.

Foto's komen later ( zit volgens mij ook nog niet aan 200 post) heb nu alleen mobiel internet thuis. Zodra ik weer internet op de px heb kan ik foto's mailen. Maar even zien of er intresse is.

- zwarte wikkeljurk maat 38. H&m.

- geel shirtje nooit gedragen, flibk decolete. One size. ( m/l)

-roze en witte straples shirtjes. Beide maat S. Gekregen hier op het forum maar ze zakken mij af. Weet niet meer van wie ik ze had dus ik hoop dat die persoon het niet erg vind dat ik ze hier weer aanbied.

-linnen korte broek. Grijs/groen. Maat 44.

- grijs kort rokje maat 40. Edc by esprit.

-korte spijkerstrechbroek maat 42 ( kan volgens mij ook met 44 vind m groot uitvallen).

-grijs gestreept shirtje met 3/4 mouw. Loopt iets wijd uit. Maat 42/44. Bonprix

- zwart kort rokje. Maat S. Valt groot.

- donker grijze coltrui. Kort model. Maat ? Denk s/m.

Mailen kan op: theekopjeviva @ hotmail.nl
Ik heb hier nog een Abeltje spel liggen die niet meer gespeelt word kan ik hier nog iemand blij mee maken?

En nog 7 mini stressballetjes.

Heb ook nog een waterkoker

Verder heb ik nog steeds hetzelfde wat ik had:

-Klein prinsessen fotoalbumpje

-Klein Spiraalspelletje

-Nijntje Memory helaas zonder doos

-5 boeken voor volwassenen

-Bambino bruine fleece wikkeldeken

-L'or Espresso proefpakketje gekregen met de post (wij hebben niet zo'n apparaat)
Bokito en Ellie, Jullie pakketjes zijn onderweg. Vanmiddag op de bus gedaan. Hoop alleen dat ik de verzendkosten niet heb omgewisseld van jullie.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Na even rondsnuffelen op de berging:

Diverse rolgordijnen, 2 blauwe en 8 bruine geloof ik. Als iemand interesse heeft zal ik ze eens gaan opmeten.

En herhaling van eerder aangeboden spullen:

- een theebeker met USB-warmhoudplaat (ongebruikt)

- een vierkante lamp met voorzetplaatjes

- honderden ongeopende superdieren
Hier nog steeds skeelers en verschillende tassen, paardenborstels..
Elliefiederellie, zijn de rolgordijnen verduisterd? En heb je toevallig een foto hiervan?
quote:bikorimana schreef op 15 maart 2013 @ 17:14:

Elliefiederellie, zijn de rolgordijnen verduisterd? En heb je toevallig een foto hiervan?

De rolgordijnen zijn behoorlijk ondoorzichtig in ieder geval, en als ik ze bij daglicht dicht doe (er hangen er nog een paar die ik nog weg wil halen), zie ik er geen licht doorheen komen. De afmetingen zijn 120 breed, en 122 met houder.

Kan ik je foto's per email sturen? Ik heb een gmail adres met dezelfde nickname als dit account.

(Ik mag nog geen plaatjes plakken, vandaar de omweg via email)
quote:woepsie schreef op 15 maart 2013 @ 16:02:

Bokito en Ellie, Jullie pakketjes zijn onderweg. Vanmiddag op de bus gedaan. Hoop alleen dat ik de verzendkosten niet heb omgewisseld van jullie.Dank je wel. Ik ben heel benieuwd .
Elliefiederellie, heb je gemailt hoop dat het goed is gegaan:)
quote:bikorimana schreef op 15 maart 2013 @ 17:59:

Elliefiederellie, heb je gemailt hoop dat het goed is gegaan:)Dankje . Foto's zijn opgestuurd.
Nou, ik heb weer zo'n markplaats figuur die niet komt opdagen.., dus de slaapzak ligt nog steeds hier..
Helaas mijn foto's komen pas volgende week. We zijn overgestapt van internet en tv aanbieder en nu doet ons ontvangding het niet meer ( hij heft het wel 3 uur gedaan jaja. Toen kwam er een update en dat kon dat ding niet aan. Kwam bijna nooit voor zij de jongen van de klantenservice. Goh nou mooi dan. Dus nu krijgen we een nieuwe maar dat wordt dus wel dinsdag of woensdag). Toch erg eigenlijk hoe snel je went aan constant internet hebben. Nu zet ik maar dvdtjes op. Ne boeken uit de bieb gehaald. Heb wel mobiel internet maar daar zit ik al mee op 70% dus die zet ik uit en af en toe aan om even hier en op fb en mijn mail te checken.
Heeft er iemand interesse in de film The Woman In Black op bluray?

mailen kan op mayhemviva apenstaartje hotmail punt nl
Ik heb ook nog het blad KNIPPIE nr. 3 vol met patronen voor kinderkleding
Ik heb nog een kort zwart broekje en zwarte 3/4 broek mt 40 te geef en 3 blousjes...
Ukkie, dan meld ik me weer voor de slaapzak ;)

Volgens mij heb ik je mailadres nog wel, dus dan mail ik wel even.

Hmm, de kleding van blauw theekopje klinkt ook leuk. Maar ik mag van mezelf deze maand nog maar 1 keer verzendkosten betalen en dan gaat de slaapzak voor.... jaja, ik heb mezelf aan banden gelegd...

Ik had nog een kattenboek (Marels?), een ikea kinderstoel en een astrologie boek. En ja...ik ga nog steeds aan de zolder beginnen... pfff...ooit.... Oh ja, ook nog jongensschoenen maat 22.
Ik heb even mijn weggeefalbum geupdate:

album

Er zitten nu ook plaatjes in van de eerder genoemde borden en kop-en schotels. En nog een paar blue band borden en melkbekers. En een heerlijk trui/jas-geval in maat S.

@makaK, heb nog geen mailtje binnen, klopt dat? Maar ik reserveer hem dan nu voor jou. Ik had het ook eerlijk gezegd wel gehad met die gast die zei dat ie gister zou komen, uur voor niks voor thuis gebleven..
anoniem_1752 wijzigde dit bericht op 16-03-2013 17:15
Reden: blue band spulletjes zijn weggegeven
% gewijzigd
Ukkie, ik kan je mailadres niet meer vinden (wij hadden toch al eens 'iets' gedaan samen?) Ik denk dat je de blue band spullen er ook in mag gooien als je die nog hebt.
Ik zou een aantal van jullie mailen, maar ik ben zo vreselijk door de griep geveld.... Sorry, sorry, sorry, probeer het snel te doen, maar mijn dagen bestaan op dit moment vooral uit liggen.....
.
anoniem_124354 wijzigde dit bericht op 17-03-2013 17:50
Reden: .
% gewijzigd
Ayla beterschap!

Newnick zou je willen kijken welke mini's jullie nog nodig hebben of voorkeur voor bepaalde mini's?

Dan kijk ik maandag even welke we dubbel hebben en welke jullie nog missen!
@ mamak, ik wil je wel foto's toesturen als je wil?

Wordt,dan dus wel dinsdag/woensdag.

Ik heb 1 broek aan jl beloofd.

De rest is nog vrij.

Als je het dan leuk vind dan bewaar ik het tot je verzendkosten kan betalen. Of ik stuur het je gewoon op dan en dan komen de verzendkosten later wel.

Ik gun het je namelijk zo. Weet dat het goed terecht komt bij je.

Je mag me wel mailen. ( zo ik ben weer weg)
quote:Bokito schreef op 16 maart 2013 @ 16:20:

Ayla beterschap!

Newnick zou je willen kijken welke mini's jullie nog nodig hebben of voorkeur voor bepaalde mini's?

Dan kijk ik maandag even welke we dubbel hebben en welke jullie nog missen!

Ik heb zelf; knoflook, druiven, toetje, kaas, hamburger, sla, broodrooster, karvan en blender.

Ik wil graag hebben wat ik nog niet heb, niet echt een voorkeur voor iets, zolang het door de brievenbus past
@mamaK, ik heb je gemaild. Ik had inderdaad al eens een pakket kleding van je gehad De blue band spullen zijn net opgehaald hier, dus die heb ik niet meer.

@ayla, beterschap !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven