Mode & Beauty alle pijlers

Kortingscode

16-03-2013 20:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag nieuwe schoenen bestellen. Lage all stars in het wit, voor in de zomer.

Weet iemand een site waar ik eventueel korting kan krijgen? Is altijd mooi mee genomen toch
ik zou zeggen google even
Waar wil je die bestellen dan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
http://www.actiepagina.nl/merk/converse

Oops verlopen..
Weet je dat het voetbed van de Converse Alls Stars geen enkele steun geeft?
quote:Tickel schreef op 16 maart 2013 @ 21:16:

Weet je dat het voetbed van de Converse Alls Stars geen enkele steun geeft?Boeijuh
quote:del_speciaal schreef op 16 maart 2013 @ 21:18:

[...]

BoeijuhWhatever.
I know, daar hebben ze zooltjes voor bedacht

Maare, dacht misschien heeft iemand nog een kortingskaartje ergens in een tijdschrift gezien ofzo. Van Zalando bijvoorbeeld :-)
Google even op actiecode, kortingscode etc.
quote:Tickel schreef op 16 maart 2013 @ 21:22:

[...]

Whatever.

Tis geen persoonlijk aanval op jou hoor! X

Maar het laatste wat ik zelf belangrijk vind aan schoenen is of het verantwoord is

En ik denk velen met mij.
quote:del_speciaal schreef op 16 maart 2013 @ 21:31:

[...]

Tis geen persoonlijk aanval op jou hoor! X

Maar het laatste wat ik zelf belangrijk vind aan schoenen is of het verantwoord is

En ik denk velen met mij.Het gaat niet om verantwoord, veel mensen krijgen pijn in hun poten voeten van schoenen zonder steun
quote:Tickel schreef op 16 maart 2013 @ 21:34:

[...]

Het gaat niet om verantwoord, veel mensen krijgen pijn in hun poten voeten van schoenen zonder steun Klopt, weet er alles van..
En als Zalando een maximaal bedrag heeft om die korting te krijgen, dan bestel je gewoon 2 paar en stuur je één paar terug.
Ontvang nu 12% korting op de nieuwe voorjaarscollectie van Zalando en alle andere items uit de shop met deze exclusieve kortingscode. Hij is te gebruiken bij een minimale besteding van ¤75,-.

Je vindt de code in de onderstaande roze balk. Tijdens het afrekenproces kun je hem invoeren en de korting wordt direct berrekend. Zo makkelijk kan het scoren van korting zijn! De code is geldig tot en met 31 maart.

actiecode13
Tickel:

Ja, die Kortingscode had ik idd gevonden! Maar wat een goed idee! Daar had ik echt niet opgekomen. Ik ga gelijk ff kijken. Thx
Als je een korting bij zalando krijg (en ook bij meerdere clubs) en de korting geldt bij een bestelling van ¤ 75 of meer. Dan kun je rustig meerdere produkten nemen maar als je na retour onder die ¤ 75 komt geldt de korting niet meer en moet je voor de gehouden artikelen gewoon de volle mep betalen.
quote:lisa2 schreef op 17 maart 2013 @ 13:44:

Als je een korting bij zalando krijg (en ook bij meerdere clubs) en de korting geldt bij een bestelling van ¤ 75 of meer. Dan kun je rustig meerdere produkten nemen maar als je na retour onder die ¤ 75 komt geldt de korting niet meer en moet je voor de gehouden artikelen gewoon de volle mep betalen.Ik vereken het atijd onder de streep, nooit problemen mee gehad hoor.
Ik heb toevallig van de week schoenen besteld bij Spartoo en via google ook een kortingscode gevonden van 10%. Geen idee of jouw schoenen daar ook te koop zijn, maar die ik wilde waren bij Zalando 20 euro duurder nog zonder de korting.
quote:Carry_lm schreef op 17 maart 2013 @ 20:33:

Ik heb toevallig van de week schoenen besteld bij Spartoo en via google ook een kortingscode gevonden van 10%. Geen idee of jouw schoenen daar ook te koop zijn, maar die ik wilde waren bij Zalando 20 euro duurder nog zonder de korting.Bij de site die jij noemde zijn de schoenen 10 euro duurder dan op Zalando..
Bij Kijkshop liggen kortingskaartjes van Zalando bij de kassa.

Krijg je 10 euro korting als je voor 50 euro bestelt.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
KJKSZLND is de code.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Thx Marella
Kortingcode gevonden voor

www.lebloncouture.com (hele leuke bikini's en jurkjes)

8505 geeft 20% korting

geldig tot eind juni
quote:quincylady schreef op 21 juni 2013 @ 13:29:

Kortingcode gevonden voor

(hele leuke bikini's en jurkjes)

8505 geeft 20% korting

geldig tot eind juniIk heb zo een vermoeden dat TO de All Stars al 3 maanden in bezit heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven