Wie slaat...
zaterdag 16 maart 2013 om 10:00
N.a.v. het topic over spanking: ik heb begrepen dat de Viva-vrouwen alhier verzameld vinden dat àls hij in haar mond mag klaarkomen hij zelf ook niet vies mag zijn van zijn eigen zaad, dat àls hij haar anaal wil nemen hij zelf ook niet bang moet zijn van penetratie in zijn anus, etc.
En hoe zit dat dan met slaan? In eerdergenoemd topic beschrijven sommige vrouwen exact hoe hun billen warm gezet moeten worden. Moet de mepper er dan ook rekening mee houden dat hij (of zij) naderhand zelf ook stevig onder de knie gaat?
En hoe zit dat dan met slaan? In eerdergenoemd topic beschrijven sommige vrouwen exact hoe hun billen warm gezet moeten worden. Moet de mepper er dan ook rekening mee houden dat hij (of zij) naderhand zelf ook stevig onder de knie gaat?
zaterdag 16 maart 2013 om 10:18
zaterdag 16 maart 2013 om 11:00
Wat klaarkomen in mond en eigen sperma redeneer ik omgekeerd. Ik heb geen probleem om eigen sperma door te slikken; ik ben er niet vies van (want ik ken mijn eigen seksuele gedrag). Maar ik begrijp wel dat een vrouw mijn sperma niet door wil slikken. Ik ben voor haar onbekend, hoe kan ze weten dat ik geen HIV of andere SOA heb? Dat weet ze niet, dus begrijp haar gedachtegang hierover.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 16 maart 2013 om 11:33
quote:manikshamanik schreef op 16 maart 2013 @ 10:00:
Onder de knie nog wel!
Maar nee, ten eerste doe ik niet aan voort wat hoor wat, ten tweede, als je tijdens de seks elkaar gaat slaan, is het meer een vechtpartij dan lust
Onder de knie nog wel!
Maar nee, ten eerste doe ik niet aan voort wat hoor wat, ten tweede, als je tijdens de seks elkaar gaat slaan, is het meer een vechtpartij dan lust
zaterdag 16 maart 2013 om 12:28
Die wederkerigheid geldt wat mij betreft alleen als een man een issue maakt van jouw genoemde punten. Ik hou niet van de smaak van sperma, dus loos ik het goedje snel.
Als een man dan zou gaan lopen zagen over dattie het zo geil vindt als ik het zou doorslikken, zou mijn reactie zijn dat hij het wat mij betreft recht in zijn eigen keel kan krijgen.
Zelfde als een man zou lopen pushen over aaaaaah toe nou, mag ik lekker in je aaaaarsje pullease??? Dan kan hij van mij de retoriek verwachten dattie 'm lekker in zijn eigen aaaaaarsje mag douwen.
Als een man dan zou gaan lopen zagen over dattie het zo geil vindt als ik het zou doorslikken, zou mijn reactie zijn dat hij het wat mij betreft recht in zijn eigen keel kan krijgen.
Zelfde als een man zou lopen pushen over aaaaaah toe nou, mag ik lekker in je aaaaarsje pullease??? Dan kan hij van mij de retoriek verwachten dattie 'm lekker in zijn eigen aaaaaarsje mag douwen.
zaterdag 16 maart 2013 om 12:39
zaterdag 16 maart 2013 om 21:54
quote:manikshamanik schreef op 16 maart 2013 @ 10:00:
N.a.v. het topic over spanking: ik heb begrepen dat de Viva-vrouwen alhier verzameld vinden dat àls hij in haar mond mag klaarkomen hij zelf ook niet vies mag zijn van zijn eigen zaad, dat àls hij haar anaal wil nemen hij zelf ook niet bang moet zijn van penetratie in zijn anus, etc.Volgens mij geldt dat vooral als de man in kwestie van mening is dat doorslikken/anaal "hoort", "helemaal niet vies" is en/of "niks voorstelt" en dat als argumenten gebruikt om een vrouw die er niks van wil weten toch over te halen. Dan willen veel vrouwen toch weten of die man die kennis uit eigen ervaring heeft opgedaan zeg maar
N.a.v. het topic over spanking: ik heb begrepen dat de Viva-vrouwen alhier verzameld vinden dat àls hij in haar mond mag klaarkomen hij zelf ook niet vies mag zijn van zijn eigen zaad, dat àls hij haar anaal wil nemen hij zelf ook niet bang moet zijn van penetratie in zijn anus, etc.Volgens mij geldt dat vooral als de man in kwestie van mening is dat doorslikken/anaal "hoort", "helemaal niet vies" is en/of "niks voorstelt" en dat als argumenten gebruikt om een vrouw die er niks van wil weten toch over te halen. Dan willen veel vrouwen toch weten of die man die kennis uit eigen ervaring heeft opgedaan zeg maar
zondag 17 maart 2013 om 21:56
Lekker tijdens de seks op mn billen slaan! Ik vind het totaal niet geil om dit terug te doen. Anale seks vind ik af en toe wel leuk omdat ik weet dat hij het ontzettend geil vindt. We hebben het wel gehad over spuiten in mn mond, ik sta er wel voor open maar het lijkt me wel vies haha! Ach.. Ik zie wel!
Ik vind niet dat hij het zelf allemaal hoeft te ondergaan.. Ik ben dan zelf ook meer de onderdanige typ!
Ik vind niet dat hij het zelf allemaal hoeft te ondergaan.. Ik ben dan zelf ook meer de onderdanige typ!