twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Hoi Lois

Het is idd zo er tegen vechten helpt niet. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt niet hoor! Ik heb nu rust..... in mijn hoofd. Ik heb het allemaal goed onder controle nu! Ik zie wel. Van de week heb ik 'm een aantal keren gezien, maar gewoon niks gebeurd. Misschien gaat het vanzelf een keer over en anders maar niet. haha.

Groetjes Lenneke
Nou, hier is het over. Dit weekend kreeg ik een sms van hem, waarin hij schreef: wie zegt dat ik je niet meer wil. (er ging een hele sms-wisseling aan vooraf, waarin ik in het laatste sms-je zei: maar ja, jij wil me niet meer, dus van mij krijg je het ook niet... ging dus over het gebrek aan sex met zijn vrouw)...

vandaag sprak ik hem en toen vroeg ik waar dat sms-je van hem op sloeg. Hij zei dat hij nog wel wilde, maar het niet deed, omdat hij er onrustig van werd.... Maarrrr... hij sloot niet uit dat het nooit meer zou gebeuren.... Ik ben echt uit mijn stekker gegaan... heb hem gezegd (heel koeltjes, uit mijn stekker ging ik pas toen ik thuis was) dat hij toch niet van mij verwachtte dat ik, op het moment dat hij in ene wel zou willen, spontaan voor hem op mijn rug zou gaan liggen..... oh oh, wat een keiharde opmerking van me... en dit kost me echt de contacten die ik met hem heb, maar ik vond het zo ongelooflijk oneerlijk van hem... wat denkt hij wel niet? dat ik op afroep beschikbaar ben? Dat lijkt me niet... dan zou hij mij er net zo goed voor kunnen betalen, zo zou ik me dan voelen....

nee hoor, streep eronder... deze opmerking van mij zal er allicht voor zorgen dat hij een streep onder alles zet, maar dit is maar beter zo..... echt alles in mij huilt, voel me echt verloren, maar zo laat ik niet met me omgaan... ik heb me al laten gebruiken, maar dit gaat echt te ver.....

ik had zo gehoopt met jullie mee te kunnen praten over het genieten, maar dat zit er met deze man niet in....
Tantetje, je bent heel sterk geweest hoor, maar o wat doet het je pijn, ik voel met je mee, sterkte hoor!

Lenneke, je gaat goed zo he, gewoon alles op je af laten komen, niet meer zo ertegen vechten, dat geeft idd rust.

Zelf moet ik ook rustig blijven,

groetjes Anna
Knipoogje, heerlijk al die complimenten, goed joh.

Alle anderen een vraag; zijn jullie nooit jaloers op zijn nr1???!!! Of hoor je daar nooit iets over, het valt mij op dat als ik iets vraag daar over, hij altijd geírriteerd reageert, zo van, je weet toch hoe dat zit, en ik weet ook eigenlijk hoe het zit, hij is net als ik maatjes met zijn nr1, maar toch, als ik dan hoor dat ze samen weggeweest zijn of zo, en ik weet ook dat als er teveel over doordrein, 'zeur', ik hem weer wegduw, terwijl ik zelf altijd alles vertel, maar omgekeerd doet hij heel voorzichtig, ik wil je niet kwetsen zegt hij dan, terwijl juist als hij niets zegt ik dan juist denk zie je wel ze hebben het heel leuk samen, , o o o, zijn mijn gevoelens weer, komt ook doordat mijn nr1 nooit iets onderneemt met mij, hoeft ook niet meer trouwens, sorry dames, maar over deze kant hoor ik nooit wat hier, hoe gaan jullie daar mee om, weet dat hij van mij houdt, maar wil zo graag dat hij ook altijd bij mij wil zijn, dat zegt ie ook, aaaahhhh groetjes Anna
Hoi anna. Dat heb ik nu juist helemaal niet. Ik wil dat hij het goed heeft met zijn vrouw. Als dit niet het geval zou zijn, zou ik me zorgen maken omdat hij dan misschien teveel op mij gericht zou zijn en dat wil ik juist weer niet omdat ik ook vreselijk veel van mijn eigen man houd. Ik wil geen keuze maken. Ingewikkeld he? Maar zo denk ik er over. Ik ben benieuwd hoe de andere forummers hiermee omgaan.
Lenneke, ik ben het helemaal eens met Anna, zie maar, vecht niet, heb er rust van.

Lois, hoe was het gisterenavond?

Tantetje, big hug!!! Misschien maar veel beter zo, het lijkt wel heerlijk dat genieten van ons, maar is soms wel een hele grote emotionele achtbaan.

Pinky, en? gelukt die paar uurtjes? Nee, ik zit niet in de IT, was wel een IT-project overigens :-).

Winky, misschien wel even lekker een paar dagen rust en geen smsjes...

Flamenco, hug!!!

Nr. 1....., tja soms hebben mijn nr. 2 en ik het over onze nrs. 1, maar altijd vol respect. Ik weet hoe ze heet, wat ze voor werk doet en hoe de relatie tussen haar en mijn nr. 1 is. Een foto van haar heb ik nooit gezien en heb daar ook geen behoefte aan. Ik zal haar nooit ontmoeten, omdat mijn nr. 2 en ik ver bij elkaar vandaan wonen. We hebben het over algemene dingetjes m.b.t. onze nrs. 1, verder niet.

We zwijgen nr. 1 niet dood, we weten dat hij/zij er is en that's it. Nr. 1 komt alleen ter sprake als het zo uitkomt.

Jaloers op haar ben ik niet, ik gun hem zijn nr. 1. Hij houdt van haar en daar ben ik blij om, net zoals ik van mijn nr. 1 houdt.

Intieme details m.b.t. nr. 1 bespreken we nooit, wil ik ook echt niet weten!!!

In mijn achterhoofd is zijn nr. 1 eigenlijk altijd wel aanwezig, niet vervelend hoor, maar gewoon omdat we allebei niet willen dat onze wederzijdse nrs. 1 achter onze relatie komen, dus altijd even nadenken of er wel een sms kan worden gestuurd, of er wel gebeld kan worden, rekening houden met een date, voorzichtig met msn, weten dat als we niet antwoorden op msn nr. 1 in de buurt is.

Wij wisten van elkaar dat er een wederzijdse nr. 1 is van vanaf het begin, dus nee, jaloers ben ik niet op haar. Schuldgevoel naar zijn nr. 1 heb ik niet. Het is ook zijn keuze geweest om met mij in zee te gaan, wel begrijp ik hem als hij het soms moeilijk heeft met zijn geweten richting nr. 1, ook dat begrip is wederzijds.

Zelf zal ik nooit aan mijn nr. 2 iets vragen over zijn nr. 1, onze nrs. 1 komen alleen ter sprake als we er zelf over beginnen.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Hallo allemaal

Wij zien elkaars nr 1 wel regelmatig. Ik natuurlijk meer omdat het de vrouw van mijn baas is. Zij is nooit tevreden kan ik wel zeggen. Ze hebben een zaak, een vrijstaand huis, een mooie auto, een motor. Alles wat hun hartje begeerd maar ze is nooit tevreden. Ik weet dat hij bij haar blijft, maar hij heeft wel eens aan mij gevraagd of ik met hem verder wil. Ik heb daar nooit antwoord op gegeven. Ik praat over mijn nr 1 gewoon met mijn nr 2 over de gewone normaalste dingen die me bezig houd. Maar nooit over onze gevoelens en of sexleven. Nou heeft dat niet veel te betekenen op het moment bij hem niet en bij mijn niet. Mijn man geeft mijn weinig voldoening. Met mijn nr 2 praat ik nooit over onze gevoelens over onze nr 1. Omdat dit helemaal niemand weet praten we daat eigenlijk nooit over. We weten wat we voor elkaar voelen, maar moeten ook vaak normaal met elkaar omgaan. Gisteren kreeg ik bijvoorbeeld een paar keer een knipoog van hem omdat er dan mensen in de buurt zijn, dat is dan al goed.

Groetjes Lenneke
Hoi Anna

Natuurlijk moieten we rustig blijven en de situatie nemen zoals hij is. Het is moeilijk om te hopen dat het ooit nog goed komt. Waarom zijn er die nrs 1 van beiden. Je wilt ze niet kwetsen maar zo is het ook moeilijk. Voor de kinderen doe je alles, blijf je gewoon bij je man. Knap hoor!! Gevoelens zijn er om te hebben, soms naar een ander toe, wat het weer heel erg moeilijk maakt. Je moet ze nemen zoals het loopt, je kan ze soms niet uiten en moet je ze verstoppen. Dat maakt het zo moeilijk. We zullen het er zo mee moeten doen, als we bij ons gezin blijven......

Groetjes en een dille knuffel van Lenneke
Hoi knipoogje

Wat knap dat je er zo goed mee om kan gaan.... Ik kan dat nog niet omdat ik steeds heb gedacht dat ik ermee moest stoppen en dat maakt het zo moeilijk. Als ik dat denk trek ik juist naar hem toe. Nu ik het gevoel gewoon toe laat gaat het gelukkig wel beter. Ik ben ook niet jaloers op zijn nr 1, al hebben ze nog meer luxe. Haar ontevredenheid helemaal al niet. Ik vind het wel erg voor mijn nr 2 dat ze zo is. Schuldgevoelens heb ik eigenlijk ook niet. Het is gewoon houden van 2 mannen....... al is het met nr 1 op een laag pitje, omdat hij zo weinig liefde geeft. Maar het vertrouwde wat ik met hem heb zou ik ook weer niet op willen geven. Pffff wat een verhaal weer. Het houd ons zo bezig... dikke knuffel

Groetjes Lenneke
Hoi Tantetje

Wat erg voor je dat het zo gelopen is..... Dat is de keerzijde van de medailje. Zolang het goed gaat kan je ervan genieten. Maar als het ineens fout loopt zit je met een hoop verdriet. Dat moet je altijd in je achterhoofd houden, maar als je er erg van geniet komt het zo hard aan. Heel veel sterkte he meid en ik denk aan je.

Groetjes Lenneke
Hoi

Voor alle andere die ik niet persoonlijk vernoemd heb ook heel veel sterkte met de situatie en een dikke knuffel

Ik moet er nog even inkomen wie wie is en wat zij doormaakt, sorry.....

Groetjes Lenneke
Knipoogje: alweer die overeenkomsten tussen ons, ik vind het heel frappant, jouw reactie had door mij geschreven kunnen zijn.

Lenneke: je hoeft je niet te verontschuldigen hoor dat je iedereen hier nog niet kent, je neemt de moeite om iedereen een dikke knuffel te geven en sterkte te wensen, dan is het toch helemaal goed.
Hallo, daar ben ik ook weer eens. Ik kan het niet laten om af en toe eens mee te lezen.

Wij hebben toch zo heel af en toe weer eens contact. Niet veel, paar sms-jes eens in de vier weken ofzo. Maar het is wel duidelijk dat we elkaar nog lang niet vergeten zijn.

Voor iedereen die het nodig heeft: Big hug. Ik weet hoe het is als je er middenin zit. Bij mij beheerst het mijn leven niet meer zo als voorheen maar er gaat nog steeds geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk en ik weet dat dat wederzijds is.
Hai iedereen,

knipoogje ja onze ontmoeting is doorgegaan.. het lijkt wel of het steeds intenser wordt van beide kanten...super vertrouwd en toch nieuw. moet m nu anderhalve week missen...hij is op dit moment naar de andere kant van de wereld op weg... pfff... dus t wordt even rust, misschien ook wel even goed. heb in ieder geval een hele fijne ontmoeting gehad om de komende tijd op te teren. Hug iedereen!
hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties, (pinky, heerlijk voor je!)

Natuurlijk weet ik ook vanaf het begin dat er voor beiden al een nr1 is, en dat heeft ook 2x onze breuk veroorzaakt omdat hij altijd bij mij wou zijn, maar dat zijn gezin nog niet aan kon doen, en eigenlijk wil ik dat zijn nr1 ook niet aandoen, dus het heeft 2 kanten, aan de ene kant wou ik dat ik al zijn vrouw was, maar aan de andere kant, het kan gewoon nog niet, wil mijn eigen gezin ook nog niet in het verdriet storten, en op zoveel verdriet kunnen wij nooit verder gaan.

Ben soms gewoon jaloers dat hij altijd bij haar thuiskomt, maar zo te horen drukken jullie dat ook weg, is ook beter, zelf heb ik dat ook natuurlijk dat hij jaloers is op mijn nr1, maar zoals hij altijd al zegt, je hoeft niet jaloers te zijn, want jij bent nr1 voor mij, en dat is andersom ook zo,

haha, over ingewikkeld gesproken,

en ja Lenneke, dat is ook zo bij mij, er is niet veel meer tussen nr1 en mij, en achteraf ook niet geweest,

Tja, wat doe ik hier dan nog, nu, heb 2 pubers en denk niet alleen aan mijn eigen, nee, mijn tijd komt nog wel, hoop ik, heb al eerder gezegd, met of zonder nr2, ik ga alleen,

zeker eerst een jaar op mezelf,

groetjes Anna
pink interessante jongen, zo maar naar de andere kant van de wereld, wat zal hij daar allemaal nog wippen waar jij geen weet van hebt, nr ?
Ikkezelf, tja... wie weet..? Laat m er vooral van genieten..
Hoi daar ben ik weer. Ik heb gisterenmiddag een topmiddag grdraaid met mijn collega. Het was druk en we hebben een hele goede omzet gedaaid. Ik heb weer een super uitdaging gehad.....want als je de leiding heb is het een hele uitdaging. Zelfs mijn nr 2 (mijn baas) was super trots op me. Hij kwam al voor de avond werken, toen wij nog niet weg waren....... Ik ben met mijn collega nog gaan eten in de stad. En had van hem nog een sms-je gehad. Met eet smakelijk ik wou dat ik erbij kon zijn. Ik sms-te terug dan kom je toch..... Hij zei daarna ik kom eraan.... Maar hij moest werken dus kon dat niet.

Ik zie hem van het weekend niet, ik hoef niet te werken. Maar ik ga me op mijn gezin concentreren....en in mijn gedachten zal hij wel aanwezig zijn. Ik voel me super.......

Groetjes Lenneke
@Lenneke: toch wel heerlijk die wardeering en zulke smsjes. Geniet ervan, in gedachten dan, en veel plezier met je gezin van het weekend. Volgende week weer een nieuwe week (nieuwe ronde nieuwe kansen)

Hier een paar dagen geen contact gehad. En of ik er nou echt rustiger van werd...... nee eigenlijk niet.

HIJ blijft toch in mijn hoofd dwalen.

Vandaag weer een smsje gehad, en wel weer een hele goede, die me weer een fijn, warm gevoel geeft.

Even duimen dat ik hem misschien vanavond nog op msn tref. Al heb ik daar bewust niet naar gevraagd, de vorige keren kwam HIJ ook spontaan.

Duimen jullie mee voor mij?????

Misschien helpt t....

Gr. Winky
Hoi Winky

Natuurlijk duim ik voor jou

Ja dat warme gevoel dat ken ik...... Geniet er lekker van. We moeten het daar toch van hebben......

Ik hoop voor je dat je vandaag nog wat van hem hoor.

Ik heb ook al vaak op mijn mobiel gekeken vandaag....maar nee....

geen sms-jes.....

Groetjes Lenneke
Hoi Anna

Ik heb ook twee pubers. Ze hebben hun beide ouders nog zo hard nodig. Ik denk dat er met hun ook heel wat doet als we zouden gaan scheiden. Maar ik kies toch nog even voor dit vertrouwde..... met.....!! Ja deze rust heeft mijn gezin nu even nodig. Jij kiest straks voor jezelf en dat vind ik heel goed, eerst even tot jezelf komen. Zover ben ik nog niet. Ik kom de tijd wel door..... Daarna zie ik wel weer....

Groetjes Lenneke
Geniet, sterkte, in welke fase jullie ook zitten, ik wens jullie veel wijsheid.

Flamenco, voor jou een speciale hug, altijd veel herkenning.

Ik ga scheiden, ik wil het zelf, maar toch enorm veel verdriet. En niet omdat nr. 2 er is, maar omdat mijn gevoel voor nr. 1 niet goed is en dat ook niet is geworden het afgelopen jaar ondanks alle moeite die nr. 1 heeft gedaan. Maar om hem los te laten na 27 jaar kost zoveel kracht. Hij heeft in een week tijd ook al een ander, want hij kan niet zonder vrouw. Ik gun hem alle liefde van de wereld, maar moet er wel aan wennen dat hij nu ook iemand anders heeft. Wat kan het toch allemaal raar lopen. Mijn nr. 1 is veranderd, ten gunste, maar voor mij helaas te laat. Ik hoop dat hij heel gelukkig wordt met zijn nieuwe vriendin en dat ik ook weer de rust vindt en gelukkig kan zijn met of zonder mijn nr. 2

Big hug, J.
Josephien,

wat een beslissing heb je genomen... het zal niet gemakkelijk geweest zijn! Om je nr1 los te laten zal ook nog wel de nodige energie en kracht kosten. Een relatie (hoe die dan ook was, met alle ups en downs) is niet maar zo uit te wissen, dat kost tijd! Ik hoop dat je idd je rust zult gaan vinden of dit nu met of zonder nr2 is.

Sterkte!!!!

X teKa
Josephien, ik sluit me helemaal aan bij Teka. Hoewel je het zelf wilt, kan ik me voorstellen dat het vreselijk pijn doet om na zo'n lange relatie afscheid van elkaar te nemen. Ik wens je heel veel sterkte want de komende tijd zal echt niet gemakkelijk voor je zijn. Ik hoop echt dat je in de toekomst weer gelukkig mag worden en dit geldt natuurlijk ook voor je bijna ex-man.
Josephien, wat zal het moeilijk zijn geweest om tot deze beslissing te komen. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe en dat je over een poosje een rustigere periode mag beleven. Ik hoop dat je weer gelukkig wordt, met of zonder nr2.

Het allerbeste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven