Infra rood sauna ? Welke keus?
zondag 17 maart 2013 om 16:55
Wil een 1 persoons infra rood sauna aanschaffen voor mn spieren en gewrichten. Heb artrose en fybromyalgie en alles is behoorlijk piijnlijk. Ben wel hele dag in beweging want ....RUST ROEST ! Werk 4 hele dagen van 9 tot 21.00. Wil ook mn afvalstoffen kwijt en daar blijkt het ook goed voor te zijn. Maar lees zoveel verschillende artikelen en berichten. Ene zegt je moet FULL SPECTRUM stralers( beter voor gewrichten en de spieren maar voor de afvalstoffen moet je weer de lange golf stralers hebben. Zie door de bomen het bos niet meer. Heb eens geiformeerd en er zijn sauna,s die totaal niet therapeutisch zijn. Heb 1000 euro voor n sauna. Zie sauna,s van 800 euro maar ook van 5000 euro. Wie heeft ervaring????
zondag 17 maart 2013 om 17:01
Werk overdag in thuiszorg maar het salaris is niet zo hoog dus moet bijverdienen en dat doe ik na het werk in een verpleeghuis. begin s,morgens om 9.00 uur tot 12.00 uur. Dan van 13.00 tot 16.30 uur en van 17.00 tot 21.00 uur. 2 banen dus....S,avonds is het niet zwaar, alleen maar leuk en gezellig werk . Dus idd met reistijd.
zondag 17 maart 2013 om 17:15
Je doet zo te horen doe je lichamelijk (en geestelijk) zwaar werk voor en groot aantal uren per dag. . Dat van die afvalstoffen is idd onzin. Infrarood is wel goed voor de spieren, zo ver ik weet. Bestaan er geen sauna´s met beide soorten lampen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 17 maart 2013 om 18:54
http://www.sauna-mania.be/nl/infrarood-sauna-faq
als ik deze link bekijk denk ik weer hier moet je super fit en gezond van worden, maar heb ook wel eens gelezen dat het allemaal niet bewezen is. Wie moet je nu geloven. Het is toch een hoop geld wat je er aan uitgeeft dus wil eerst goed zeker wezen en hoop iemand tegen te komen die idd zegt dat het idd waar is dat het super goed is voor je lichaam.
als ik deze link bekijk denk ik weer hier moet je super fit en gezond van worden, maar heb ook wel eens gelezen dat het allemaal niet bewezen is. Wie moet je nu geloven. Het is toch een hoop geld wat je er aan uitgeeft dus wil eerst goed zeker wezen en hoop iemand tegen te komen die idd zegt dat het idd waar is dat het super goed is voor je lichaam.
zondag 17 maart 2013 om 21:28
Is er niet een sauna bij je in de buurt met infrarood waar je eerst een 10-strippenkaart op kan nemen ofzo? Dat is natuurlijk ook duur, maar dan kan je het een paar weken uitproberen, of je er baat bij hebt, voor je 1000 euro of meer uitgeeft? Verder heb ik er helaas geen verstand van, dus geen advies.