Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal geen nieuws gezien vanavond. Wordt het een beetje knap weer morgen? Ik ga even kijken.
Moos, wat hadden wij vorige week rotweer he?

Ik vertelde Zoon van die tent waar we het laatste waren.

"Sjezis, mijn moeder in een coffeeshop"
Ik heb ook niet gekeken. Maar het zal eens toch wel lekker worden. Vorig jaar hadden we al een paar mooie dagen gehad rond deze tijd.

Ik zak meisjes, trustuh.
quote:Jonari schreef op 18 maart 2013 @ 01:59:

Moos, wat hadden wij vorige week rotweer he?

Ik vertelde Zoon van die tent waar we het laatste waren.

"Sjezis, mijn moeder in een coffeeshop" Ierse pub Jo, al stonden we behoorlijk in de dampen
Jaja Ierse pub.

Maar wel gezellig!
Trusten meisjes, ik ga ook.
Ja was zeker gezellig! En regen (sneeuw, storm) deert ons echt niet.
Stoer zijn wij!
*zwaait vanuit Thailand*
quote:Mocy schreef op 18 maart 2013 @ 00:31:

Fijn dat je ons op de hoogte houdt van Thee Myv. Hopelijk gaat het snel de goede kant met haar op. Fijn dat ze bij haar ouders terecht kan. Hoop dat ze haar flink zullen verwennen. Wens haar heel veel kracht en sterkte. En hopelijk is ze er bij in juli.

Zal ik zeker doen. Ze zal zeker goed verwend worden door haar ouders. Haar moeder schijnt heerlijk te kunnen koken dus ik hoop ook zooo dat ze wat aansterkt, dat is het probleem nu. Er kan niets meer vanaf zei ze, ze is erg verzwakt (naar de Lidl tegenover haar huis! moest ze doen per taxi laatst, zo slecht ging het).

Ze heeft bij haar ouders alleen geen internet maar we houden per telefoon wel contact dus ik geef jullie berichtjes aan haar door!!!

Ze wil iig alles eraan doen om beter te worden voor de bbq, die datum hebben we gepakt om aan vast te houden.

Ik zal van de week nog even denken of we nog iets voor haar kunnen doen om haar te steunen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yasmijn schreef op 18 maart 2013 @ 03:47:

*zwaait vanuit Thailand*

He vakantieganger,

Ben je daar nog?

Lekker daar?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heerlijk! Paradijs hier!

Morgen vliegen we vanaf hier naar Bangkok, daar nog 2 dagen en donderdagnacht om 1.30 uur richting NL.

3 weken vliegen om.
quote:yasmijn schreef op 18 maart 2013 @ 11:22:

Heerlijk! Paradijs hier!

Morgen vliegen we vanaf hier naar Bangkok, daar nog 2 dagen en donderdagnacht om 1.30 uur richting NL.

3 weken vliegen om.

Doe maar luxe

Leuk, nou we zien je fotos hier wel verschijnen toch?

Veilige vlucht morgen!!
Haiii maisjes. Leuk plaatje Vleer.

MV heb je nog kunnen zien wie er vorige week winnaar was bij Smaken Verschillen?
quote:prada schreef op 18 maart 2013 @ 20:04:

Haiii maisjes. Leuk plaatje Vleer.

MV heb je nog kunnen zien wie er vorige week winnaar was bij Smaken Verschillen?

Ja die Ahmet (weet niet of ik het goed schrijf) heeft gewonnen. Ik weet niet wat er gebeurd is maar er was een aardige ruzie op het laatst. Ik heb alleen de laatste 2 min gekeken dus hoe en wat weet ik niet. Heel raar, ik dacht dat ik alle afleveringen gezien had maar dit kwam mij niet bekend voor.

Ik weet niet hoe het komt dat je het niet kan zien Praadje. Ik heb www.smakenverschillen.nl getyped en toen kwam ik uit bij www.net5.nl, daar bij zoeken weer smakenverschillen getyped en dan kom je bij alle afleveringen.
Moge allemaal trouwens,

Unch weet niet wat er is maar geloof dat je een kon gebruiken.
Goedemorgen!

Ik mag vandaag weer een dagje werken.
quote:bankje schreef op 19 maart 2013 @ 06:55:

Goedemorgen!

Ik mag vandaag weer een dagje werken.

Werkse Bankje.

Blij dat jullie je niet hebben aangemeld voor het testen van MP. Het is toch iets anders dan ik had gedacht. Afgezien dat ze zeiden dat je 20 euro contant zou krijgen, blijkt het nu een kadobon te zijn van bol.com.

Maar ik dacht even een paar dingen testen maar het lijkt een heel project. Er is een heel forum voor opgezet. Gister is het begonnen. Ik moet vandaag maar even vragen hoelang het project gaat lopen, het is dus niet 1 dagje wat dingen testen. Ik heb wel vaker nieuwe fora getest maar dit is echt een groot project. Vanavond maar even wat vragen stellen op dat forum.
Goedemorgen.

Werkse Bankje! Hoop dat het goed bevalt!

Zoiets dacht ik al Mleen. Heb er niets mee gedaan.

Ben vrij vandaag, maar als ik naar de lijst kijk met wat ik moet doen allemaal. De dag is weer goed gevuld.
Hebben wij hier forummers die weten hoe je een tekst in een foto kan zetten?

Ik heb al een vriendin gemaild maar heb nog geen antwoord en het heeft heel veel haast.

Weet hier iemand hoe je dat doet?
Goedemorgen!

Wat een rust hier de laatste tijd, is wel eens veel drukker geweest.

Ik had idd ook al zo'n vermoeden MLeen, heb er tot op heden ook nog niks mee gedaan.

Kun je een tekst invoegen via Paint? Ik heb geen idee, bewerk nooit foto's. Kun je niet op digi een topic openen, daar zijn vast mensen die je kunnen helpen!
Mleen ik geloof dat je met piant wel een tekst in een foto kan zetten.

Zo, het allerbelangrijkste van deze dag is alweer gedaan.
THANKS MEIDEN.

Het is gelukt in paint om er een tekst in te voegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven