Het wakkere kletstopic!
dinsdag 19 maart 2013 om 12:22
quote:AnneRoos74 schreef op 19 maart 2013 @ 12:17:
Wat fijn Mv!
Mv is dat van die blog eenmaling? Of vaker?De bedoeling is vaker, maar dan kan ik er eerder aan beginnen. Ik wilde toch even wat belangrijke dingen per email zeker hebben voordat ik eraan zou beginnen bij de paasblog. Dus het is nu 1 en al gestress maar geeft niet, het moet toch iets eenvoudiger worden voor mijn gevoel want iedereen voelt de crisis in de portomonee dus om nou alleen maar onbetaalbare gerechten te maken voelt voor mijzelf niet goed.
Wat fijn Mv!
Mv is dat van die blog eenmaling? Of vaker?De bedoeling is vaker, maar dan kan ik er eerder aan beginnen. Ik wilde toch even wat belangrijke dingen per email zeker hebben voordat ik eraan zou beginnen bij de paasblog. Dus het is nu 1 en al gestress maar geeft niet, het moet toch iets eenvoudiger worden voor mijn gevoel want iedereen voelt de crisis in de portomonee dus om nou alleen maar onbetaalbare gerechten te maken voelt voor mijzelf niet goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 19 maart 2013 om 18:26
Spannend Mleen, ben ook erg benieuwd! (en het lijkt me voor jou zelf ook wel fijn om een iets eenvoudiger blog te maken, jou kennende ga je de gerechten ook allemaal maken en fotograveren, en dan zul je ook flink inkopen moeten doen)
Heb je alles klaar kunnen krijgen wat op je todo lijstje stond AR?
Jij ook een fijne avond Vleermuis!
Heb je alles klaar kunnen krijgen wat op je todo lijstje stond AR?
Jij ook een fijne avond Vleermuis!