klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Wie doet er mee, overstappen op rooksignalen?
Tjonge jonge zeg. Wat een sneue vertoning weer .............
GEK word ik ervan!!!!!!

.
Helaas ging het de afgelopen avonden weer mis, uiteraard worden de problemen weer onderzocht.

Omdat het zou kunnen zijn dat de mobiele site (mobiel.viva.nl) mogelijk invloed heeft op de storingen waar we regelmatig last van hebben, wordt deze mobiele site binnenkort omgezet. Er kan dan gekeken worden of dit de prestaties van de gehele site verbetert.

Dat betekent dat de huidige mobiele omgeving vervangen wordt door een weergave van de site zoals je die ook met een gewone computer ziet (alleen dus wat kleiner). Extra voordeel is dan dat alle forumfunctionaliteiten dus ook via mobiel beschikbaar zullen zijn.

Uiteraard horen we het graag als deze omzetting tot ander soort problemen zou leiden. Als het goed werkt is het de bedoeling dat deze omzetting later ook definitief wordt en dat we niet meer teruggaan naar de ouderwetse mobiele omgeving die tevens vol lijkt te zitten met technische problemen.

Ik zal deze melding ook plaatsen in 'Moderator Mededelingen'.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jeetje, ik ben mobiel nu op het forum en ben voortdurend aan hef vergroten. Flink wennen.
Ik krijg op m'n laptop nu steeds een pop-up voor email verificatie???
Ik ook.
Knettergek word ik van alle dubbele postings, vastlopers en storingen die vooral s'avonds plaatsvinden ( te lage servercapaciteit voor het aantal bezoekers wellicht?)
Ik ook, rete irritant.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 maart 2013 @ 16:14:

Ik krijg op m'n laptop nu steeds een pop-up voor email verificatie???Inderdaad, we constateren hier hetzelfde. Er wordt inmiddels aan dit issue gewerkt, is hopelijk spoedig verholpen.

quote:ModeratorViva schreef op 19 maart 2013 @ 16:33:

[...]

Inderdaad, we constateren hier hetzelfde. Er wordt inmiddels aan dit issue gewerkt, is hopelijk spoedig verholpen.Zou nu opgelost moeten zijn.

Het is wel lekker overzichtelijk, elke avond storing.
Precies Meds. Je weet waar je aan toe bent.
Tja, het is weer zover. Het forum geeft aan in onderhoud te zijn, maar als ik herstel dan doe tie het gewoon weer even.
Bedankt voor het melden. Het zou erg vervelend zijn als de mobiele overzetting de storingen toch niet geheel weet op te lossen, maar blijkbaar is er dus toch meer nodig om alles helemaal stabiel te krijgen. We geven dit wederom door.

Ik ben al erg verbaasd dat hier niet meer geklaagd wordt, ben toch niet de enige?

Ik wordt er continu weer uitgemieterd, blijf f5een en dan heeft sanoma de site weer in onderhoud en ga ik dan weer overnieuw beginnen met www.viva kan ik er gewoon weer op, nou ja gewoon, ongeveer 5 minuten en dan wordt ik er weer uitgemieterd!
Gayl, het bereikbaarheid van het forum is inderdaad nog steeds om te huilen. Ik heb hier ook al talloze malen geklaagd maar gemerkt dat het zonde is van de energie want er wordt tenslotte geen reet opgelost.
.
Inderdaad. Ze weten daaro ook wel dat het elke avond(en overdag ook regelmatig) weer potjanpielekes klote is. Klagen en melden heeft toch geen nut.
Het klaagt ook wat lastig hahaha. Maar serieus: ik weet onderhand ook niet meer wat ik moet doen om duidelijk te maken dat het verre van opgelost is. Het ging even goed, maar deze week is het weer huilen met de pet op.
* Klaag klaag klaag*
Uiteraard wordt er alles aan gedaan het op te lossen. Helaas zijn de effecten nog steeds niet goed, maar het mag duidelijk zijn dat de bereikbaarheid van de site de hoogste prioriteit heeft.

Voor ons ook frustrerend, maar we blijven er bovenop zitten.

Kijk, zou dit de verklaring zijn? sanoma
Dit is echt het allervreemdste tot nu toe. Als ik een pagina op en neer wil scrollen, dan wordt de pagina groter of kleiner, naar gelang ik naar boven of beneden scroll en als ik naar forum van daag wil of naar een topic in de nieuwe topiclijst, dan opent er een nieuw venster.

Ik heb het eventjes gehad voor vandaag. Kijken of het morgen weer een beetje beter lukt.

Doei.
we worden er ook weer uitgeflikkerd
die verbinding is nou onderhand wel es ge herinitialiseerd. zou je denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven