wat deed jij op je 20e?
dinsdag 19 maart 2013 om 17:32
Volgens mij heb ik een super rustig leven. ik ga naar school, kom thuis en ga voor school bezig en voor de rest kijk ik tv en zit ik bij mijn ouders. 1 avond per week zwem ik en sport ik. Door de week zie ik vriendinnen ook niet want die zijn ook druk. In het weekend ben ik wel heel druk met werk, uitgaan, vriendinnen. hoe zit of zat dit bij jullie?
dinsdag 19 maart 2013 om 17:36
dinsdag 19 maart 2013 om 17:39
dinsdag 19 maart 2013 om 17:42
dinsdag 19 maart 2013 om 17:44
Ik woonde op kamers, stopte met studeren en ging werken (uitzendwerk tegen het minimumjeugdloon, heel weing, maar wel ruim meer dan ik had toen ik nog studeerde) en probeerde heel hard te bedenken wat ik dan wél wilde in de rest van mijn leven. Waar ik niet uit kwam, wat achteraf gezien wel logisch was, want wat ik nu doe bestond toen nog niet.
Geen leuke tijd vond ik.
Geen leuke tijd vond ik.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
dinsdag 19 maart 2013 om 17:46
Ik had een kindje van 1 jaar, studeerde, woonde samen, stak veel tijd in goedkope boodschappen scoren, probeerde af en toe tijd te vinden om uit te gaan, vroeg heel vaak mijn (studie)vrienden bij mij thuis te eten omdat ik ze anders nooit meer zag... en ook al had ik het loeidruk en was ik straatarm: ik was erg gelukkig!
dinsdag 19 maart 2013 om 17:47
Ik was opgenomen in een kliniek voor behandeling van mijn persoonlijkheidsstoornis. Een heftige tijd die nog een flinke nasleep heeft gehad omdat de behandeling me meer slecht dan goed deed. Gelukkig gaat het nu, vijf jaar later, een stuk beter. Ik heb alleen geen idee hoe ik weer een beetje een leven op kan bouwen na zolang therapie en verder alleen maar thuiszitten. Ik zit dus nog steeds thuis.
dinsdag 19 maart 2013 om 17:51
Ow dat was een top jaar wel, zat toen al een jaartje op kamers, ging ongeveer nooit naar college, maar wel bijna elke avond op stap. Verder nog 1 avond sporten en in het weekend een wedstrijd en dan in het weekend nog thuis-thuis een avond op stap.
Overdag met name shoppen & lunchen & borrelen met vriendinnen.
Overdag met name shoppen & lunchen & borrelen met vriendinnen.
dinsdag 19 maart 2013 om 17:54