wat deed jij op je 20e?
dinsdag 19 maart 2013 om 17:32
Volgens mij heb ik een super rustig leven. ik ga naar school, kom thuis en ga voor school bezig en voor de rest kijk ik tv en zit ik bij mijn ouders. 1 avond per week zwem ik en sport ik. Door de week zie ik vriendinnen ook niet want die zijn ook druk. In het weekend ben ik wel heel druk met werk, uitgaan, vriendinnen. hoe zit of zat dit bij jullie?
dinsdag 19 maart 2013 om 20:12
dinsdag 19 maart 2013 om 20:52
Op mijn twintigste leerde ik, was ik getrouwd en kreeg ik mijn eerste kind. Ik was verantwoordelijk, ik hou van mijn kind(eren), maar achteraf had ik langer moeten wachten. Ik had achteraf meer moeten leven als tiener/twintiger, ik deed dat wel, maar wel op een andere manier. Maar ach, uiteindelijk zijn al mijn dromen realistisch aan het worden en ben ik gelukkig!
dinsdag 19 maart 2013 om 20:55
Ik ben nu ook 20. Momenteel zit ik in het buitenland, ik ben voor 4 maanden op Erasmus. Woon dus nu op kamers en ga lekker naar school. Als ik zometeen weer in het vertrouwde Nederland kom, woon ik samen met mijn vriend, sport ik 3 x in de week, geef ik gymles en ga het laatste jaar van mijn opleiding in!
dinsdag 19 maart 2013 om 22:28
Studeerde, woonde op kamers, werkte in een kroeg, dronk heel veel sterke drank, had maatje 34, bleef nachten spontaan weg, had heel veel sjans, regelmatig goede seks en maakte me druk om de meest stomme dingen. Ow en ik dacht altijd dat ik blut was maar toch had ik toen veel meer kleding dan nu. Nu heb ik een hypotheek, bah.
Ik mis mijn studententijd
Ik mis mijn studententijd
woensdag 20 maart 2013 om 01:20
Ik had toen net besloten te stoppen met mijn eerste studie en zat te bedenken wat ik dan wel wilde doen.
Ik woonde voor het eerst samen in een heel klein studiootje! Ik ging toen ook nog vaak op stap, net als de jaren ervoor, toen ik net uit huis was. Ongeveer eens per maand ging ik naar mijn ouders, heel gezellig.
Best een leuke tijd achteraf gezien, ook al ging het psychisch toen wat minder. Toch kijk ik er met plezier op terug.
Ik woonde voor het eerst samen in een heel klein studiootje! Ik ging toen ook nog vaak op stap, net als de jaren ervoor, toen ik net uit huis was. Ongeveer eens per maand ging ik naar mijn ouders, heel gezellig.
Best een leuke tijd achteraf gezien, ook al ging het psychisch toen wat minder. Toch kijk ik er met plezier op terug.
Time spent with a cat is never wasted
woensdag 20 maart 2013 om 13:03
woensdag 20 maart 2013 om 17:02
Ik studeerde, werkte 2/3 avonden en de zaterdag ochtend.
Op donderdag vrijdag en zaterdag avond in de kroeg te vinden.
En naar natuurlijk ieder weekend naar de voetbal.
Uh, ik kwam thuis om te eten en te slapen eigenlijk. Hielp overigens wel in het huishouden.
Dus net geen hotel leven
.
En uh, toen ik wat met mijn vriend kreeg ging ik na het werk naar hem toe. En was ik in het weekend bij hem. En ging ik niet meer op zaterdag avond stappen. Op donderdag en vrijdag was het toch gezelliger!
Dan waren er geen 16 jarige.
Op donderdag vrijdag en zaterdag avond in de kroeg te vinden.
En naar natuurlijk ieder weekend naar de voetbal.
Uh, ik kwam thuis om te eten en te slapen eigenlijk. Hielp overigens wel in het huishouden.
Dus net geen hotel leven
En uh, toen ik wat met mijn vriend kreeg ging ik na het werk naar hem toe. En was ik in het weekend bij hem. En ging ik niet meer op zaterdag avond stappen. Op donderdag en vrijdag was het toch gezelliger!
Dan waren er geen 16 jarige.
woensdag 20 maart 2013 om 17:40
Ik heb afgerekend met mijn eetstoornis, diploma behaald heb twee keer gesolliciteerd werd bij beide instellingen aangenomen heb een baan geaccepteerd in een andere provincie, ben op mezelf gaan wonen ik kende er niemand en met een schone lei begonnen! Nu 4 jaar later ben ik getrouwd, heb een baby van 7 maanden en ben in de tussen tijd nog twee keer verhuisd.
woensdag 20 maart 2013 om 17:52
Ik had het druk met mijn eerste baan, woonde net samen met een vriend, ging twee keer per week turnen, zes ochtenden per week zwemmen vóór ik naar kantoor ging en in het weekeinde paardrijden en duiken of naar de duiktraining als het buitenwater nog te koud was. Dat was overigens in 1970. De rest van de tijd die in het weekeinde overbleef doken we een kroeg in of we gingen naar een concert of toneelstuk.
verba volant, scripta manent.
woensdag 20 maart 2013 om 18:47
woensdag 20 maart 2013 om 19:40
In dat jaar trouwde ik, ging ik uit huis, richtte ik samen met mijn man ons eerste huisje in: een flatje, schreef ik mijn eindscriptie voor mijn opleiding, haalde ik mijn SPW-diploma, en zocht ik mijn eerste baan als onderwijsassistent (maar vond die pas een jaar later).
Alles kan ... en alles komt goed...
woensdag 27 maart 2013 om 13:08
Toen ik 20 was woonde ik op een kibboets, werkte me te pletter, feestte me te pletter en genóót met volle teugen. In het laatste staartje van mijn 20ste levensjaar ging ik op kamers in Amsterdam om te gaan studeren.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor