wat deed jij op je 20e?
dinsdag 19 maart 2013 om 17:32
Volgens mij heb ik een super rustig leven. ik ga naar school, kom thuis en ga voor school bezig en voor de rest kijk ik tv en zit ik bij mijn ouders. 1 avond per week zwem ik en sport ik. Door de week zie ik vriendinnen ook niet want die zijn ook druk. In het weekend ben ik wel heel druk met werk, uitgaan, vriendinnen. hoe zit of zat dit bij jullie?
dinsdag 19 maart 2013 om 18:20
Toen ik twintig was woonde ik alleen, werkte maar een paar uurtjes per dag. Deed vooral Stoute dingen en van dat geld ging ik stappen, drugs gebruiken en vooral stappen en drugs gebruiken. af en toe sporten, met vrienden bbquen in vondelpark in de winter, terrasjes pakken en echt genieten als een gek. is helemaal goed gekomen. Leuke tijden man. Mis het echt wel
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
dinsdag 19 maart 2013 om 18:21
quote:Moonlight82 schreef op 19 maart 2013 @ 18:16:
Wasdannouweer....
Ook wel tamponhockey genoemd, toch hockey dus.
Dat speel je in een gymzaal en je hebt een stick met 2 schuimrubber eindes eraan om de bal te spelen. De bal is een disney bal.
Oh en we waren het beste meidenteam bij de NK grondboor in dat jaar, wat een feest was dat.
Wasdannouweer....
Ook wel tamponhockey genoemd, toch hockey dus.
Dat speel je in een gymzaal en je hebt een stick met 2 schuimrubber eindes eraan om de bal te spelen. De bal is een disney bal.
Oh en we waren het beste meidenteam bij de NK grondboor in dat jaar, wat een feest was dat.
dinsdag 19 maart 2013 om 18:28
Op m'n 20ste woonde ik een jaartje samen in een écht koophuis. Had ik een fulltime baan én een avondstudie.
Als ik toen wist wat ik nu weet, was ik gaan doen wat ik eigenlijk op de middelbare school in gedachten had, vóór ik verkering kreeg.....reizen ,de wereld zien, ervaringen opdoen én een studie journalistiek.
Als ik toen wist wat ik nu weet, was ik gaan doen wat ik eigenlijk op de middelbare school in gedachten had, vóór ik verkering kreeg.....reizen ,de wereld zien, ervaringen opdoen én een studie journalistiek.
dinsdag 19 maart 2013 om 18:46
Toen ik 20 was studeerde ik, werkte ik ieder weekend ( zaterdag en zondag de hele dag in een verzorgingstehuis) had ik net een relatie met mijn vriend en woonde ik thuis. In het weekend dronken vriendinnen en ik standaard een fles wijn leeg in ons favoriete café en was ik totaal niet bezig met de dingen waar ik nu tegenaan loop, het echte volwassen leven-;)
dinsdag 19 maart 2013 om 18:47
Ik studeerde, woonde samen in een huurhuis, en werkte bij een grote concerthal. Ik ging ieder weekend uit, zakte voor de zoveelste keer voor mijn rijbewijs, rookte voor ik 's ochtends opstond eerst een (of twee) sigaret(ten) en deed geen enkele poging om daarmee te stoppen. Ik dronk en gebruikte vrijwel alles wat los en vast zat.
dinsdag 19 maart 2013 om 18:50
dinsdag 19 maart 2013 om 18:56
dinsdag 19 maart 2013 om 19:09
dinsdag 19 maart 2013 om 19:17
Op mijn twintigste zat ik op kamers, ging ik doordeweeks naar de uni en werkte ik smiddags wat aan projecten/leren. Ik denk dat ik heel mijn 20e levensjaar slechts 10 keer alleen heb gegeten en alle andere avonden waren een feestje. Ik zat ook gemiddeld 3 keer in de week in de kroeg en vermaakte ik me goed met de studentenvereniging. In het weekendje werkte ik me dan uit de naad (viel opzich wel mee maar zo voelde het), zodat ik weer kon genieten van een nieuwe week. Gelukkig gen ik nu 21 en is mijn leven nog niet gek veel veranderd:) het gaat erom dat je er van geniet! Zuipend in de stad of lui op de bank, dat maakt niet uit
dinsdag 19 maart 2013 om 19:41
Toen ik 20 was werkte ik 5 dagen in de week op school en 1 dag in de week op de markt. S avonds kwam ik thuis, dan at ik het door mijn moeder gekookte eten en daarna douchen en weg was ik weer. Of ik zat bij mijn vriend of ik was aan het thee leuten bij een vriendin of collega. Ik was nooit in huis. Nooit. En pas toen ik 23 werd kreeg ik eindelijk mijn eigen flatje.
dinsdag 19 maart 2013 om 19:46
Toen ik 20 was woonde ik samen op een klein studiootje omdat ons droomhuis nog niet afgebouwd was.
Hadden vriend en ik 2 goedlopende bedrijfjes en haalde ik mijn HBOdiploma.
Ons leven stond in het teken van werken, stappen deden we zelden, ook niet naar de bios, wel uit eten (want dan hoefden we niet te koken) op vakantie gingen we wel 2 keer per jaar.
Hadden vriend en ik 2 goedlopende bedrijfjes en haalde ik mijn HBOdiploma.
Ons leven stond in het teken van werken, stappen deden we zelden, ook niet naar de bios, wel uit eten (want dan hoefden we niet te koken) op vakantie gingen we wel 2 keer per jaar.