wat deed jij op je 20e?

19-03-2013 17:32 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik een super rustig leven. ik ga naar school, kom thuis en ga voor school bezig en voor de rest kijk ik tv en zit ik bij mijn ouders. 1 avond per week zwem ik en sport ik. Door de week zie ik vriendinnen ook niet want die zijn ook druk. In het weekend ben ik wel heel druk met werk, uitgaan, vriendinnen. hoe zit of zat dit bij jullie?
Toen ik twintig was woonde ik alleen, werkte maar een paar uurtjes per dag. Deed vooral Stoute dingen en van dat geld ging ik stappen, drugs gebruiken en vooral stappen en drugs gebruiken. af en toe sporten, met vrienden bbquen in vondelpark in de winter, terrasjes pakken en echt genieten als een gek. is helemaal goed gekomen. Leuke tijden man. Mis het echt wel
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:Moonlight82 schreef op 19 maart 2013 @ 18:16:

Wasdannouweer....

Ook wel tamponhockey genoemd, toch hockey dus.

Dat speel je in een gymzaal en je hebt een stick met 2 schuimrubber eindes eraan om de bal te spelen. De bal is een disney bal.

Oh en we waren het beste meidenteam bij de NK grondboor in dat jaar, wat een feest was dat.
Nou het was niet rot bedoeld hoor, je kan toch ook werken op je 20ste. En aangezien je het verschil tussen een studie en studentenvereniging niet weet, dacht ik dat.
Ik woonde toen nog thuis, zat in een helse relatie (achteraf gezien) en ging naar school.. Verder werkte ik en was ik veel bij mn paard.
Op m'n 20ste woonde ik een jaartje samen in een écht koophuis. Had ik een fulltime baan én een avondstudie.

Als ik toen wist wat ik nu weet, was ik gaan doen wat ik eigenlijk op de middelbare school in gedachten had, vóór ik verkering kreeg.....reizen ,de wereld zien, ervaringen opdoen én een studie journalistiek.
Ik: woonde op kamers, studeerde, was heftig verliefd op mijn vriend (nu man), maakte muziek, had een dag en een avond een bijbaan en was vooral veel leuke dingen aan het doen.

Zou het best wel weer eens een maandje zo willen doen!
Toen ik 20 was studeerde ik, werkte ik ieder weekend ( zaterdag en zondag de hele dag in een verzorgingstehuis) had ik net een relatie met mijn vriend en woonde ik thuis. In het weekend dronken vriendinnen en ik standaard een fles wijn leeg in ons favoriete café en was ik totaal niet bezig met de dingen waar ik nu tegenaan loop, het echte volwassen leven-;)
Toen woonde ik samen, werkte ik full time, ging af en toe naar de kroeg en elke woensdagavond naar de sneak preview in de bios.
Ik studeerde, woonde samen in een huurhuis, en werkte bij een grote concerthal. Ik ging ieder weekend uit, zakte voor de zoveelste keer voor mijn rijbewijs, rookte voor ik 's ochtends opstond eerst een (of twee) sigaret(ten) en deed geen enkele poging om daarmee te stoppen. Ik dronk en gebruikte vrijwel alles wat los en vast zat.
Ik woonde samen en werkte me een ongeluk om de huur te kunnen betalen. Voor stappen, sporten en school was geen geld en geen energie over.
Ik woonde nog bij mijn ouders, werkte als kok in een restaurant, was net klaar met de koksopleiding.

Was net samen met mijn huidige man.

Ging niet uit, want was in het weekend altijd aan het werk en na die tijd geen puf meer om weg te gaan. Dronk/rookte toen ook al niet.
.
Ga in therapie!
Woonde in een kraakpand, stapte over van de ene studie naar de andere, ging veel stappen, werkte overal en nergens, maakte een grote verre reis en ging samenwonen in een officiele woning met een functionerende douche (zo luxe! ).
Zeg maar Spijker.
Poeh 20, dat voelt als een eeuw geleden

Ik studeerde, woonde op kamers. Werkte in het weekend bij een tankstation.. Had af en aan korte relaties.. Was niet supergelukkig.

Ging in het weekend toen nog regelmatig naar mijn ouders trouwens
Ik had een vaste baan, kocht een huis en kreeg een dochter.
Mijn moeder overleed toen ik 6 weken 20 was, ik kan me veel dingen van dat jaar niet zo goed meer herinneren behalve dat ik mezelf kwijt was.
Ik woonde nog thuis, was wel op huizenjacht met m'n vriend (nog steeds mijn man). Jaar later huis gekocht.

Ik werkte bij m'n eerste werkgever, in 't weekend gingen we stappen, veel naar concerten.
quote:manona, 19 minuten geleden

elke woensdagavond naar de sneak preview in de bios.

Dat deed ik ook, maar dan op dinsdag. Ik had mijn eigen stoel in de bios (vond ik dan, er zat soms iemand op mijn stoel!)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik woonde toen al bijna 4 jaar op mezelf, werkte veel (nacht en late diensten), ging ook minstens zoveel uit en heb me prima vermaakt in die tijd. Goede herinneringen aan :-)
Op mijn twintigste zat ik op kamers, ging ik doordeweeks naar de uni en werkte ik smiddags wat aan projecten/leren. Ik denk dat ik heel mijn 20e levensjaar slechts 10 keer alleen heb gegeten en alle andere avonden waren een feestje. Ik zat ook gemiddeld 3 keer in de week in de kroeg en vermaakte ik me goed met de studentenvereniging. In het weekendje werkte ik me dan uit de naad (viel opzich wel mee maar zo voelde het), zodat ik weer kon genieten van een nieuwe week. Gelukkig gen ik nu 21 en is mijn leven nog niet gek veel veranderd:) het gaat erom dat je er van geniet! Zuipend in de stad of lui op de bank, dat maakt niet uit
Ik ging samenwonen met mijn zus op mijn twintigste. Leuk appartement, veel stappen, nog studeren en vooral heel veel ruzie met zus over het huishouden :-)
quote:pompedom schreef op 19 maart 2013 @ 18:21:

[...]Oh en we waren het beste meidenteam bij de NK grondboor in dat jaar, wat een feest was dat.Oja dat was wat idd
Toen ik 20 was werkte ik 5 dagen in de week op school en 1 dag in de week op de markt. S avonds kwam ik thuis, dan at ik het door mijn moeder gekookte eten en daarna douchen en weg was ik weer. Of ik zat bij mijn vriend of ik was aan het thee leuten bij een vriendin of collega. Ik was nooit in huis. Nooit. En pas toen ik 23 werd kreeg ik eindelijk mijn eigen flatje.
Toen ik 20 was woonde ik samen op een klein studiootje omdat ons droomhuis nog niet afgebouwd was.

Hadden vriend en ik 2 goedlopende bedrijfjes en haalde ik mijn HBOdiploma.

Ons leven stond in het teken van werken, stappen deden we zelden, ook niet naar de bios, wel uit eten (want dan hoefden we niet te koken) op vakantie gingen we wel 2 keer per jaar.
Ik studeerde, woonde samen met mijn vriend, reisde bijna 2 maanden door de Verenigde Staten en had een leuk studentenleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven